Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Oew, da's wel een heel kleintje dan Aggie :P

Ik zou er gewoon een paar nemen dan.

 

Ik heb natuurlijk weer teveel rode kool, want tweepersoons kooltjes bestaan niet. Het restant gaat in de vriezer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffft, van je familie moet je het maar hebben.

Jammer is dat wel, zoveel onbegrip. Wat een hork.

 

Als je deze situatie en dag droog kunt afronden, dan sta je weer zoveel sterker. Dan kun je dit dus ook aan.

Volhouden hoor Kaboutertje!

 

Heel erg goed gedaan tot nu toe en prima dat je hier even stoom komt afblazen. Zeg maar namens mij dat hij een *@* is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkassen is ook niet alles voor poezen. Vervelend Vlieg.

Je hebt toch nog plannen om te verhuizen? Ik zou het gewoon een paar dagen aankijken.

Waarschijnlijk vindt ze wel iets anders interessants in huis.

Een leuk bankstel, of wat gordijnen of zo ... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lief Kaboutertje ik herken het zo goed. Zit zelf met een broer die best wel hard en lomp kritiek kan geven en allemaal onder het mom van, als je nu doet wat ik zeg, gaat het goed. En die is altijd gericht op wat er hier allemaal niet goed is. Of zoiets van "Ja dat heb je goed gedaan  maar......."Ik heb dan toch het gevoel dat ik gekleineerd wordt waardoor hij zich een topkerel kan voelen. Toch heb ik besloten om het de volgende keer te gaan zeggen, maar als het moment daar is, ben ik bang. Of, en dat heb ik ook al bedacht, probeer in ieder geval niet te laten zien dat het me raakt, waardoor hij die kick niet krijgt.

Als je weinig of niet reageert krijgt die ander geen kick en blijft met z'n eigen frustraties zitten. Moeilijk om te doen maar niet onmogelijk.

Want het is zo'n stomme harde reactie om te zeggen dat je je kind in een tehuis moet stoppen. Hij heeft het grote gebrek dat hij zich helemaal niet kan verplaatsen in andermans leven, hoe wil hij je dan een goed advies geven. ;)

Maar laat je niet ondersneeuwen meis, laat aan jezelf zien dat je er boven staat, en drink niet. En dat kan je, zeker weten. :rose: :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kaboutertje,

Ook namens mij een pluim, super goed gedaan en hopelijk wordt het vanavond een stuk makkelijker met die meiden die aan de cola gaan....;-))). En vreselijk naar die opmerkingen van je broer, het raakt je toch of je nu wil of niet. Hopelijk kan je het nu wel van je af laten glijden, trots zijn op wat je gedaan hebt! Niet drinken!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Blondie, hoe is het geworden?

Ik heb mijn haar net weer knetterrood laten verven, zo rood dat een vriendje van mijn zoon me aanstaarde en zei " verkeerde kleur gekozen ?" Ik moest er vreselijk om lachen.

Maar de kapster vroeg ook al of ik het zeker wist en toen het erin zat vroeg ze nog een x of ik het echt zeker wist? Dus enige twijfel had ik wel maar nu ben ik er blij mee.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...