Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Rode kool met appeltjes uit eigen tuintje en hachee. Beter winters, maar wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Oew, da's wel een heel kleintje dan Aggie Ik zou er gewoon een paar nemen dan. Ik heb natuurlijk weer teveel rode kool, want tweepersoons kooltjes bestaan niet. Het restant gaat in de vriezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Vlieg, da's een goede voorbereiding. Misschien moet ik je morgen wel duwen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Het maakt voor ons weinig uit denk ik Vlieg. Wel prachtig weer, denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Heb net tussen het koken door samen met de vrouw heerlijk buiten zitten genieten van een rooibos thee. Zo meteen nemen we nog een kopje nespresso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Nieuwsgierig aggie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Zit mezelf te vervelen hier. Maar effe een blokje met de hond dus... Omdat het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Sorry Sowhat ik kreeg net bezoek. Nou de verbouwing verloopt langzaam maar wel goed, vandaag is het vijvertje onder de trap klaar gekomen en de tegels onder de kachel. Woensdag gaat hij verder maar het eind is binnen in zicht. Nu nog buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Hie gebakken aardappels...rode kool ..appelmoes en worst Omdat het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Oh eet smakelijk...bijna vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Pffft, van je familie moet je het maar hebben. Jammer is dat wel, zoveel onbegrip. Wat een hork. Als je deze situatie en dag droog kunt afronden, dan sta je weer zoveel sterker. Dan kun je dit dus ook aan. Volhouden hoor Kaboutertje! Heel erg goed gedaan tot nu toe en prima dat je hier even stoom komt afblazen. Zeg maar namens mij dat hij een *@* is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 En giebelmeiden op visite klinkt leuk en ongevaarlijk. Kopje thee met een koekje erbij ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Taart is ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Verkassen is ook niet alles voor poezen. Vervelend Vlieg. Je hebt toch nog plannen om te verhuizen? Ik zou het gewoon een paar dagen aankijken. Waarschijnlijk vindt ze wel iets anders interessants in huis. Een leuk bankstel, of wat gordijnen of zo ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedenavond , ik meld mij droog af en Ben nu lekker aan het koken... Lamskoteletten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Kaboutertje, goed gedaan. En nu genieten van de giebelende meiden! Hier lekker gegeten, zo nog effe een hete doesj en daarna opslomen in huispak. Ondanks het lange slapen nu alweer moe. Ik geef er maar aan toe. Fijne avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Och lief Kaboutertje ik herken het zo goed. Zit zelf met een broer die best wel hard en lomp kritiek kan geven en allemaal onder het mom van, als je nu doet wat ik zeg, gaat het goed. En die is altijd gericht op wat er hier allemaal niet goed is. Of zoiets van "Ja dat heb je goed gedaan maar......."Ik heb dan toch het gevoel dat ik gekleineerd wordt waardoor hij zich een topkerel kan voelen. Toch heb ik besloten om het de volgende keer te gaan zeggen, maar als het moment daar is, ben ik bang. Of, en dat heb ik ook al bedacht, probeer in ieder geval niet te laten zien dat het me raakt, waardoor hij die kick niet krijgt. Als je weinig of niet reageert krijgt die ander geen kick en blijft met z'n eigen frustraties zitten. Moeilijk om te doen maar niet onmogelijk. Want het is zo'n stomme harde reactie om te zeggen dat je je kind in een tehuis moet stoppen. Hij heeft het grote gebrek dat hij zich helemaal niet kan verplaatsen in andermans leven, hoe wil hij je dan een goed advies geven. Maar laat je niet ondersneeuwen meis, laat aan jezelf zien dat je er boven staat, en drink niet. En dat kan je, zeker weten. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Leuk Gipsy! Ik hoop dat het gezellig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Toch nog maar effe terug. Haar in de verf en het jeukt als een gek, dus effe afleiding zoeken. Gipsy, wat een leuke verrassing voor je zus! En die voorpret...nu al aan het genieten... Fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Heb al vaker mijn haar geverfd en nooit geen last gehad. Zelfde merk, dus daar zou het niet aam kunnen liggen. Ach, nog effe volhouden... Wie mooi wil zijn, moet... Juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Gipsy wat ontzettend lief van je, een etentje voor je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Oeps, moet gaan uitspoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Hey Kaboutertje, Ook namens mij een pluim, super goed gedaan en hopelijk wordt het vanavond een stuk makkelijker met die meiden die aan de cola gaan....;-))). En vreselijk naar die opmerkingen van je broer, het raakt je toch of je nu wil of niet. Hopelijk kan je het nu wel van je af laten glijden, trots zijn op wat je gedaan hebt! Niet drinken! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Nou Blondie, hoe is het geworden? Ik heb mijn haar net weer knetterrood laten verven, zo rood dat een vriendje van mijn zoon me aanstaarde en zei " verkeerde kleur gekozen ?" Ik moest er vreselijk om lachen. Maar de kapster vroeg ook al of ik het zeker wist en toen het erin zat vroeg ze nog een x of ik het echt zeker wist? Dus enige twijfel had ik wel maar nu ben ik er blij mee. Dribbel Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ik accepteer mijn witte haren die er tussenzitten ook. Scheelt een hoop geklieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden