Kyon Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Heeft dit met instellingen te maken? Ik zie wel de opties "multiquote" en "quote" bij ieder bericht. Echter ze werken bij mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 11 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) Windows 7 op mijn laptop. Ik zie de buttons wel en kan er ook op klikken echter er verschijnt niets in het nieuwe bericht. Browser is Explorer. 11 september 2014 bewerkt door Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 misschien kun je naar Mozilla overschakelen?Ik heb ook Windows 7 op mijn laptop en met Mozilla kan ik prima quoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 13 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Bedankt voor jullie reacties en pogingen om te helpen. Ik blijf het vreemd vinden dat ik wel op de buttons kan klikken en dat er dan een nieuw scherm komt maar zonder de gekopieerde tekst. Ik heb dit bij andere forums niet waarbij de opties van quoten ook aanwezig zijn. Blijft vreemd. Ik zal straks eens een andere browser proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ik heb hetzelfde probleem Kyon! Kan ook niet quoten helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst 20 september 2014 Welke versie van de browser? Updaten helpt soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden