plof Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen. Casus overgedragen aan collega. Geeft rust, maar ook onrust. Ik zit maar raar in elkaar. Afijn, eerst maar eens een bakkie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goedemorgen, nattig hier, schemerig.... Koffie erbij, straks even teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Albert in Frankrijk, ga goed Vandaag een sportschool zoeken....liefst met sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen. Buiten is het een stukje koeler, thermometer geeft op dit moment 16 graden aan. De blaadjes beginnen hier en daar ook al te verkleuren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Hoppa, de doesj in. Tijd voor actie. Fijne dag allen en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Mocht Albert nog even binnen piepen hier dan ook van mijn kant een goede reis. En hopelijk kom je terug met wat meer rust in je. Agnieta gedwongen vakantie lees ik, hoop voor haar dat het een korte zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Fijne dag Blondie en werkze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Ik ook niet Aakie, maar ja...dur valt niet aan te ontkomen. En dan vind ik de herfst eigenlijk best een heel fijn seizoen, maar wat daarná komt.... Lekker lopen met de hond, ik ga straks ook ... fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goedemorgen, Ben al een tijdje op. Dochterlief vind het fijn om samen te ontbijten. Zij is de deur al uit. Ik zit nog met een duf snothoofd op de bank. Maar eens kijken waar ik aan toe kom vandaag. Ik had een hele planning, maar die laat ik nu los. Albert: heb het goed in Frankrijk Blondie: succes met de overdracht; ik hoop dat je dit wat rust gaat geven Eline: sauna; je brengt me op een idee Nou herfst hoeft voor mij ook nog niet. Hier is het nog zwaar bewolkt, hoop nog op een zonnetje. Mijn boeken staan klaar om opgehaald te worden. Doet me toch wel wat. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Morgu Joop. Klopt, aan het eind van het seizoen kijk ik uit naar het volgende. Op de winter na dan. Maar dat komt voornamelijk omdat ik een $@%$% hekel heb aan gladheid. Afijn, wie weet ontspringen we ook dit jaar de dans weer wat dat betreft. Ah.. zie dat Kastanje ook wakker is, dus ook goedemorgen Kastanje. Hoop dat ze de boeken snel komen halen... zie je ze tenminste niet meer he? Luitjes, ik ga in beweging komen... rondje bos met de hond en lekker rommelen vandaag. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goedemorgen Voor het eerst sinds tijden Weer eens een avondje nix Tsja.. Koffie Benieuwd wat het nieuwe seizoen me zal brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Moghu kanjers. Mai een avond lekker rustig aan kan geen kwaad. Misschien een kampvuurtje maken vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Een goedemorgen vanuit mijn nieuwe woning. Bedankt voor jullie meeleven en goede wensen. Het bevalt hier uitstekend. Ik ben al behoorlijk ingericht. In mijn hobbykamer staan nog wat uit te pakken dozen en er moeten nog wat dingen opgehangen worden. Ik ben van een eengezinswoning naar een flat gegaan en dat is heel anders, maar ik vind het mooi makkelijk, alles gelijkvloers. Heb er natuurlijk ook niet voor niets voor gekozen. Gisteren kwam zoon eten. Jaja, op de eerste dag van het uit huis zijn. Haha. Ik had nog voor 'm gewassen voor de laatste keer. Ook hij heeft het goed naar z'n zin op het nieuwe adres en dat geeft mij veel rust. Vandaag loopt de huur van mijn oude huis af en morgen komt er nog een kijker, dus hoe dat zal gaan? In ieder geval moet ik er vandaag naartoe, er komt een pief vd woningbouwvereniging om de zaken op te nemen enzovoort. Nog even en dan ben ik ook daar vanaf. En dan gelijk maar weer naar moeders. Daar heb ik geen zin in nee. Ik heb nauwelijks op jullie gereageerd. Eerst geen internet, toen weinig tijd en hoofd te vol. Maar dat snappen jullie vast. Fijne dag, sterkte voor wie het nodig heeft en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 O dat klinkt wel hard, dat ik geen zin heb om naar m'n moeder te gaan. Maar het is wel waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Goh, dit weekend wel lekker een fikkie gestookt Ik zag em en dacht aan U Terug nu in de stadse woning Zal vanavond wellicht eens richting park slenteren Nu rustig aan richting douche En iets te eten De ochtend meepikken Ook fraai Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Quote; Agnieta gedwongen vakantie lees ik.... Nee, weet niet waarom dat geschreven wordt maar dat is niet zo. Zie het bericht van gisteren om 22.50 uur. Gelukkig dus een foutje... Nee hoor Joop ik heb aan veel meer dingen een enorme hekel... Bijvoorbeeld verjaardagen vieren, zuurkool en nog wat meer .... Heerlijk te lezen dat het allemaal goed gaat Mary. Leuk. En nu opzouten Von, aan de slag... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Hoi Mai.... je bent verhuisd dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Hihi.. Nee Von, ik geniet de luxe Van de twee walletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Wow, das helemaal heerlijk. Leuk en lekker van genieten dan hoor Mai. Zo, en nu echt echt echt... laptop uit en in beweging komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Fijn te horen dat je je goed voelt in je nieuwe huisje Mary. Dadelijk komt de kerst en kan je het warmpjes maken. Een tijd waarin je volop kan genieten van je nieuwe stekkie Ik ga zo boodschappen doen. Heb nog een luie stoel van mijn manneken. Gebruik ik nu voor achter de comp. maar hij is iets te laag dus ga ik er dadelijk wieltjes onder zetten die ik ga kopen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 bolle die wieletjes kan je kopen mét en zonder remmetje zorg dat je voor de voorwieltjes in ieder geval 2 mét remmetje koopt anders rol je bij iedere keer leunen tegen je bureau weg ervaringsdeskundige Ja maar ik heb m'n rijbewijs hoor. Hahaha. Nee oké ik zal eens kijken of ze die ook hebben. Dank dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden