blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Beterschap Kastanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Komende week cocoonen bij een heel oud lid hier, Blacky genaamd. Ze doet iedereen via mij de groeten. Misschien komen we nog wel samen online als ik daar ben. Mijn grote voorbeeld in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 mooi kastanje zo gauw als je met je angst in beweging komt ben je m al aan het overwinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Heel veel bij te lezen .. niet allemaal gedaan Jen, gefeliciteerd ! Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Jane: ja, om te dealen met angst moet ik het tegenovergestelde doen dan wat mijn impuls reactie is. Naar buiten komen in plaats van me terugtrekken in mezelf. Kost me altijd wat tijd om dit te beseffen, maar het lukt me wel steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 soms zie je dat bij dieren ook even bevriezen en dan vechten of vluchten dat moment is blijkbaar nodig om daarna jezelf te redden inzicht + handelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ik ben naar een aflevering van "dubbetje op zijn kant" aan het kijken shocking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Uiteindelijk heb je het zelf gedaan MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fijn om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Eerlijk gezegd durfde ik mij niet te mengen in de dagdraad. Ik heb wel méér inschattingsfouten gemaakt dan leuk is. Ik wil wel Fruit feliciteren. Fantastisch! En Jen beterschap wensen op je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 doet goed volgen gerrit goed gedaan jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Dank je Monster. Ik meng me ook niet echt in alles vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Heb je wel een beetje kunnen genieten van je verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 fijne voortzetting nog, truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Duik hier ook mijn mandje in... Welterusten allen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 en Albert ook goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) ik ga nog een filmpje pakken zo op EEN dat wordt weer nachtwerk truste vast 5 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Lag al een dik uur op bed. Belt iemand mij om bijna 22.00 uur. Kan meteen niet meer slapen en moet weer heel vroeg op. Gaaap, had ik nu de deur van de slaapkamer maar goed dicht gedaan, had ik de foon niet gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Oké ik heb uit de stofnesten van het verleden gehaald, Gremins! Dat zijn monstertjes die op je schouder zitten en je proberen te laten drinken. Vroeger deden we aan voetbal met ze en gunde we ze de meest onaardige dingen. Is dat te oud of moeten we ze weer in het leven roepen? Als het helpend is kan ik me er wel overheen zetten dat jullie soms de naam van mijn dier willen misbruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 of de telefoon uitgeschakeld. Sterkte voor morgen Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik heb voor de komende 5 dagen genoeg gezegd. Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ik hoop dat het de moeite waard was dan raps slaap lekker verder meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Nou, ga maar weer naar bed. Kopje ontspanningsthee is op. telefoon is niet uitgeschakeld Spud Trek de deur gewoon goed dicht, hoor ik niets meer. En wat je niet hoort is er niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Nee, Jane, het telefoontje was niet echt de moeite waard. Ze belde eigenlijk voor iemand anders Heb haar wel door kunnen verwijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hey Monster, misschien doe ik dat morgen wel, genieten. Allez ja, heb wel genoten van de moeite die man zich getroost heeft voor mij. Huis versierd en zo. Erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden