Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hoi Zeilboot bewoner, lees je wel eens terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Laat maar, ik ben toch weg. Soms stel ik verkeerde prio´s vanavond dus keihard werken om mijn doel van vandaag uiteindelijk waar te maken Heet ook wel forum verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Agnieta, leer dan maar eens ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Allen bedankt voor de verjaardagwensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Jen, ik hoop dat je er van genoten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Jen, voor mij kan je niks fout doen, ik mag je gewoon. Agnieta, leuk geprobeerd maar zo zou jij ook niet benaderd willen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zit je te wachten Aggie???? Vooruit dan maar hier zijn ze weer. :lips: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 En nu haak ik echt af, ken de rol van scheidsrechter namelijk niet. En ook niet handhaven in 2 partijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Vond de posting naar Jen nogal aanvallend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zo ik ga eten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ah het sparren is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Agnieta, nu zoveel aandacht gehad voor jou leedt en een geweldige herstard gemaakt, waarom nu weer vervallen? Door onder de gordel te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ga ik de rot vraag stellen? Heb je inmiddels gedronken Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Want erg meelevend ben je inmiddels niet meer. Wat lijkt op een zeer slechte dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik ga even een wandelingetje maken. Zonde te zien dat iemand best de hersenen heeft toch zo lelijk kan doen, na boelveel begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Wat ik jammer vind is dat vandaag anderen zich niet eens durven te begeven op de dagdraad. Kom op, het forum is voor iedereen! Afijn, ik ben er vanavond weer voor de Voice... Moe, maar anders draai ik mijn dag en nachtritme straks om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik mis huttula trouwens... Of ben ik nu abuis? Yoehoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 blijkbaar iets gemist... gek dat ik dan toch weer nieuwsgierig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Niet raar hoor Jen. Zou ik ook zijn. Heb je een leuke verjaarsdag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 durven is wat mij betreft niet het goede woord Blondie ik vind het een vreselijke draad en wacht op betere tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Kan ook het juiste woord niet vinden Jane. Maar vind het wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Je verwoord hoe ik het voel Jane; een rotdraad. Ik kan er niets mee. Ik ben dan inderdaad één van degenen die niet durft. Zo dat is dan maar gezegd, pff lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) We hoeven niet te wachten hoor Jane, we kunnen er zelf heel veel aan doen. Er zijn hier zo veel mensen die hard werken aan zichzelf, moeilijke stappen ondernemen om adb. te worden. Laat je niet mee zuigen door negativiteit meis :lips: Jezus wat een hoop fouten maak ik, en ik heb niet eens gedronken. Fruuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttt Hoe is het afgelopen vandaag? Of heb je dat al geschreven? 5 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik ben dan inderdaad één van degenen die niet durft. Zo dat is dan maar gezegd, pff lucht op. Kijk das lef hebben Kassie. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Oho jodelidokie wat geweldig joh. Wat ben ik blij voor jou. Heel erg proficiat zeg. Moet er veel aan gedaan worden of kan je er zo intrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden