eline Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Goedemorgen, ben ik de eerste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Dacht dat ik wat aan de late kant was..... Mooie blauw witte lucht, windstil en toch iets van herfst, spinnenweb, het echte frisse zomergroen is aan het veranderen in voorzichtige bruintinten... Met kop thee al buiten gezeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zie ik toch dat onze Jen vandaag jarig is.....Gefeliciteerd meis, drie dikke zoenen, zo doen we dat in Holland.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Goede morgen Eline en lateren DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Jen van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Goedemorgen, Vandaag een drukke dag met regelen van geldzaken. Zo geen zin in, maar noodzakelijk. Eerst maar eens een bakkie om wakker te worden. Dagpact : Albert Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Jen, gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 goeiemorgen frummers. voor Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hoppa, doesjen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ja de herfst mag nog wel even wachten.....half oktober is vroeg genoeg en dan rond Sinterklaas wat storm en regen en met de Kerst graag sneeuw en tot begin maart graag kunnen schaatsen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fruit hoe was het appartement? Ik sleep mezelf naar de badkamer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Goedemorgen frummers. Half negen en nog geen koffie of thee..... snel maar even zetten dan. . En wéér een schitterende dag, wat worden we verwend.. Jen jarig... Jen, van harte gefeliciteerd. Als ik jouw berichten lees steek je op dit moment niet echt lekker in je vel geloof ik. ik hoop dat je toch een fijne jaardag hebt vandaag. En ik wens een mooi, gezond en fijn nieuw levensjaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen Jen van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog heel veel gelukkige jaren meis. :sun: :sun: Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is met de verhuizing van P. Mary. Hopelijk heeft ze al een klein plekje in huis waar ze zich prettig bij voelt. Wat al opgeruimd is. Fruitje doet vandaag een bod op een huis. Hopelijk is het voldoende om het te krijgen. Vandaag wordt het metselen grotendeels afgemaakt. Ben heel benieuwd zeker met m'n vijver waar de waterval betegelt wordt. Dan is het, op de nieuwe deuren die nog bestelt moeten worden, klaar. Jippieeeeeee. 5 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ga nu in de telefoon hangen en wat geldzaken proberen op te lossen... Pfff Liefst steek ik mijn kop in het zand, maar weet dat ik dan een rotweekend tegemoet ga, dus hoppa, effe door de zure appel heen bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fruit, heerlijk dat het appartement helemaal is wat jij wilt. Ik duim voor je dat het gaat lukken... Bol, ik kan me nog steeds niet zoveel voorstellen bij die binnenvijver en dat betegelen van de waterloop... dus.... alsie af is een fotootje he? Goed van je dat je nog voor het weekend de boel op een rijtje wilt hebben Blondie, anders blijft het als een molensteen om je schouders hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Joop, had jij vandaag die presentatie nou, of loop ik al weer een dag achter? Petje af trouwens voor je besluit zelf niet de uitvoering ter hand te willen nemen. Zie nu ook dat niet alleen Jen, maar ook Tasseke jarig is vandaag. Geen idee of je nog wel eens leest hier Tas, zou graag eens horen hoe het nu met je gaat. In ieder geval van harte. Ik hoop dat je een fijne jaardag hebt. En voor mij de hoogste tijd om aan de slag te gaan. Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag... 5 september 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Morgen iedereen, Agnieta, gaat alleen om het roken, cannabis gelukkig geen ervaring mee. Net afscheid genomen van mijn hondje, ben totaal van slag nu, maar ja. Goede dag gewenst allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Sterkte suikertje! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Hier inmiddels afspraken kunnen maken voor volgende week om mijn geldzaken (hypotheek etc...) door te spreken. Zo mijn dozen aan administratie maar induiken. Misschien gelijk maar weer een keer in ordners doen. Opgeruimd staat netjes. Maar eerst overleg met collega over casus. Draag de casus over, voelt te wiebelig om in de woorden van Jopie te spreken. Fruitvlieg, al iets gehoord mbt je eigen droomplekje? 5 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Het liefst rende ik nu gillend naar winkel voor drank, maar dan breng ik opname in gevaar en dat is geen optie. Daar doe ik deze opofferingen nu juist voor en investeer in mezelf. Heb zo meteen gesprek met waar ik opgenomen word en dan hoor ik wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Sterk suikertje! Je groeit in een rap tempo. Mooi om te lezen. En knap! Succes met je gesprek straks. Ik ben effe weg. Ordners halen. Even orde in de chaos scheppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Pfff Suiker, weet niet goed wat te zeggen .. Even dan alleen maar twee virtuele armen om je heen (( )) Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Het voelt nu even als een opoffering Agnieta, maar besef terdege dat ik eerst stap terug moet zetten voordat ik straks 2 stappen voorwaarts kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Broertjelief alles wat je dierbaar is en moet gaan missen doet vreselijk pijn. Dat je heel veel van het dier houdt is duidelijk anders zou het je niet zoveel doen. Sterkte lieverd. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Suiker en agnieta : Alles gaat voorbij.....!!!! Deze akelige gevoelens ook Hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden