Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 multivitamine Agnietha, ook goed voor de vitamientjes, wel light he, Dank je ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dank je Agnieta, linkje kopieren? geen idee hoe dat moet, Wilde hier muziekje plaatsen, waarschuwing of ban van wie dan ook maakt me toch niet uit, het is mijn dag en juist dat nummer van Jochem meijer willde ik hier laten horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Lukt me niet Agnieta, maar toch bedankt, jullie weten hopelijk welk nummer ik bedoel, hou niet van aparte draadjes en dus ook niet van muziekdraadje, dit nummer past vandaag bij me en wil ik hier kwijt en dat is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goede middag allen, Ik kom even mijn neus laten zien. Hier is alles oke. Althans wat het alcohol gebeuren betreft. Heerlijk om nuchter door het leven te gaan. Emoties en gevoelens zijn er uiteraard, maar puur en klaar om er dan mee aan de slag te gaan. Het leven is leren Verder erg druk met de zorg voor zieke moeder, extra zorg voor zoon, voorstellingen, last van reuma....Maar dat is ook allemaal oke. En het leuke nieuws is de pup die we as weekend mogen verwelkomen! Suiker: Wat goed en fijn dat je het vervolg traject in gaat! Petje af! Fijn te lezen hoe het nu met je gaat, ik denk nu al een hele vooruit gang te lezen. Trots op je! Verder niet bij gelezen....even nog een dikke knuff aan Dribbel! Antoinnette en dribbeltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dank je Lotus en anderen, Eigenlijk best moeilijke dag voor me. Laatste dag met mijn maatje samen, morgen om 9 uur wordt hij hier opgehaald. Maar is beste voor hem en voor mij, kan hem niet aandacht geven die hij verdiend en weet dat hij goed terecht komt. Kon met hem mee wegbrengen, maar doe ik niet, teveel emoties. Heb via mw er ook indicatie na opname gevraagd voor begeleid wonen, zal moeilijk worden, maar toch maar aangevraagd. Wil graag vragen of iemand hier ervaring mee heeft of iemand kent die dat heeft. Ken mezelf en redt het helaas niet alleen. Schaam me er niet voor, ben schaamte allang voorbij hoor. Drank is voor mij geen probleem, zou haast zeggen helaas, maar zoals gisteren na intake, dat ik dan niemand heb om mee te praten. Ja via hier en social media, maar is toch anders, ben geen computermens, spreek liever mensen direkt, ogen zien en non verbaal contact. Maar goed. ben misschien iets teveel aanwezig nu, maar heb het even nodig nu en wil zeker nog waarschuwingspunt of wat dan ook voor ik opgenomen word, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Mijn dag, Mijn Gerrit, hoorde hem gisteren voor eerst. Heb net vernomen dat ik daar eerste tijd geen foon, tv, radio of internet heb, Mag alleen post ontvangen, die dan ook eerst wordt geopend, pffff. Redt me wel hoor. maar even moeilijk in begin, vooral voor mij geen radio. Ook geen winkel of wat dan ook, Kan ik nog sparen van mijn weekgeld haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Voor Suiker. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Hartstikke goed gedaan Gipsy om hulp te vragen aan je vriendin. Nu kun je safe gaan eten. Je zal merken dat, als je maag vol zit, de trek vaak verdwijnt Zo het terras ligt eruit pffttttt. Morgen komt de tegelzetter de dingen hier in de h. kamer afmaken heeft ie gezegd en dan is het klaar hier. Hoop ik van wel want wat is zo'n verbouwing toch erg vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dank je Lotus, dat nummer bedoelde ik. en mocht je er problemen mee krijgen, its for me. Bolletje, je bent bijna bij je AOW, cru gezegd, maar doe eens rustig aan, elke dag lees ik je bijna weer en denk ik, help, wat doet ze nu weer. Geniet ook eens van je huis! Bedoel het alleen maar goed hoor. Gipsy, hoe lang is dat geleden dat je voor een jaar opname kreeg, ben al blij dat ik 3 maanden krijg. Sorry hou niet zo van pb en en aparte draadjes. Ik ga ervoor ondanks alle restricties die ik daar heb, Komt wel goed met me uiteindelijk. Ik heb ook nog geen idee of ik begeleid wil gaan wonen voor de goede orde, maar wil dat het iig in gang wordt gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Terug van werk... Inmiddels ook al gegeten. Mexicaanse wraps met crème franchaise. Nu omhoog met de beentjes. Casus op werk nog complexer dan ik vermoed had, inclusief verslavingsprobematiek... Hakt er een beetje in. Overleg dinsdag met collega. Wil dit best aanpakken, maar moet er niet zelf straks aan onder gaan... Morgen weer een dag. Dan achter financiële rompslomp aan. Zo geen zin aan, maar zo noodzakelijk. Effe doorbijten morgen dus. Maar voor nu... Loslaten en opslomen. Zennnnnn 4 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Sorry Gipsy, heb ook voor 8 uur indicatie voor verpleging hier, maar ja als je deur niet open doet haha Toch maar eens pb en, haha. Indicatie heb ik wel, maar doe er dus niks mee. maar goed. woensdag as moet ik wel en dan doe ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Jopie, Vandaar ook overleg komende dinsdag... Casus van heroïne,cannabis en drankmisbruik. Volgens haar zeggen er vanaf, maar mijn " water" zegt wat anders en bonnen van de drankhandel etc ook. Alhoewel ik nu al wel effe van de drank af ben, vertrouw ik mijzelf niet voldoende, dus de casus overdragen of samen aanpakken... Collega weet alleen niet van mijn verleden, dus weekend even nadenken hoe ik dat ga brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 En nu... Wegwezen... Opslomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Jopie, Wat een lief berichtje van je Dank je Blondie, Of die casus als een uitdaging zien, maar dan wel samen doen, met je collega. Sta je er niet alleen voor! Maar goed, jij kent jezelf het beste denk ik he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dat wel rapilos. Voorheen zou ik geen hulp accepteren. Wist ik het zelf het beste. Hahaha... Nu denk ik dat nog steeds. Maar wil mijzelf niet in gevaar brengen, dus... Pfff, hulp vragen. Maar hoe breng ik dat naar collega? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Nog niet weg dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Wat vertellen MG? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ben boos en verdrietig nu. Zelfs in mijn werk werkt het door en kan ik niet alles aan. Mijn meest favo werk... En dan wederom geconfronteerd worden met mn verslaving. De vraag/onzekerheid of ik het aankan om te gaan met niet alleen mijn eigen verslaving maar ook met die van de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Vinger op de pijnlijke plek,MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ga effe janken nu... Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Je kan toch gewoon zeggen, dat je het een moeilijke situatie is Blondie, En vragen wat en hoe hoe zij dat aan zou pakken of zo Dan ben je gewoon een beetje aan het overleggen toch Je hoeft toch niet perse te zeggen, dat je zelf problemen met drinken hebt blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ik begrijp jullie en dank je voor jullie meedenken. Vraag mezelf alleen steeds vaker af of ik deze Job, zichtbare schakel wel aan zal kunnen. Vooral gezien het feit dat 90% van de casussen wel iets van verslavingsprobematiek in zich hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Blondie, Ik ben het met fruitvlieg eens. Joh, je bent harstikke goed in je werk, heb wat meer zelfvertrouwen. Ik weet zeker dat je het kan. En wat fruit al zegt;haal voordeel uit je eigen verslaving. Je bent in staat om heel goed in te voelen, zonder het direct op jezelf te hoeven betrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 O maar ik geniet ook wel hoor Sugar, maar echt genieten kan ik pas als het helemaal af is. Er moeten nog nieuwe deuren in en wat nieuwe meubels, maar het zware werk is nu gedaan. Gipsy als je trek in alc. hebt werkt een kop dikke soep ook erg goed. Als je maag gevuld is verdwijnt de trek, dit adviseert men hier vaak. Blondie iets moeten en daar geen zin in hebben kost vaak meer energie dan datgene dat gedaan moet worden. Lekker opslomen vanavond en je concentreren op iets anders. Ik hoop voor je dat dat gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Fruitvlieg, dat dacht ik voorheen ook. En heb ook in mijn werk in het kader van stap 12 een aantal mensen op de juiste weg geholpen. Heb alleen het gevoel dat dit mij nu boven het hoofd groeit... Misschien ook wel door de multi-problematiek... Alles bij elkaar. Heroïne, cannabis en drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden