Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 augustus 2014

plof

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Wat een natte boel hier , waar is de zomer gebleven. Dan moet ik het zelf maar droog maken!

Dagpact:
Albert
Blondie
Nikky
Elzbieta.
Plofkip
Wimmelt

MG, gewoon Gmail adres aanmaken, ook reuze handig.
Drinken is armoedig las ik ergens. Vond ik wel een opsteker!

Mooie dag!
bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet, kan je alles wat in outlook staat gewoon verhuizen naar Thunderbird. Hoe, geen idee is voort lang geleden dat ik het gedaan heb. :P

En ik haat W7 nog steeds dus ook geen goesting om dat uit te zoeken. Lekker zelf doen dus, leer je ook het meeste van. ;)

En ik heb zo geen zin om naar die verjaardag te gaan. Ben het maar steeds uit aan het stellen. Ach kan ook, heb nog de smoes dat de rechter bij hem zitting kwam doen vandaag. Niet de rijdende maar een andere, al is dit conflict met de buurman echt zo hilarisch dat het best in dat programma zou passen. :D Is nu al 6 jaar gaande en nu zo ingewikkeld geworden dat de rechter zelf eens een kijkje wilde nemen. Oh, ik heb ineens wel weer zin om te gaan, denk dat er nu wel een ander onderwerp van gespreksstof zal zijn. :P

Dus vlug mijn spullen pakken en in de wagen springen! Voordat ik weer geen zin heb.

Fijne middag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag

Hier regent het gestaag en het dondert nu ook. Op TV werd over buien gesproken, maar niet hoe lang een bui duurt :D.

Al een paar avonden de kachel aan, want ik heb mezelf beloofd dat ik met mijn stramme lijf niet in de kou hoef te zitten.

Iedereen die mij antwoord heeft gegeven op mijn vraag over ontwenningsverschijnselen gisteravond laat, hartelijk dank.

Ik heb er daar op geantwoord.

Jopie

Als ik (tijdelijk) stopte had ik wel een paar dagen hoofdpijn, maar dat ging dan weer over, voor de rest, die moeheid en zo, dat niet.

De beperking in het bewegingsapparaat schrijf ik idd toe aan leeftijd en te weinig bewegen.

Steeds spreek ik zijzelf vermanend toe : morgen ga je een stukje lopen, maar het komt er niet van, gedeeltelijk door gebrek aan energie en geen zin.

MG

Ja, die kleine klusjes, man, man, jaren liggen daar dingetjes die nog in fotoalbums moeten of een schroefje ergens in, dat soort zaken.

Vorige week heb ik een hoop aangepakt en al doende vond ik spulletjes die ik nodig had maar niet meer wist waar ze opgeborgen waren. Zoals een rammelende deur, zeer irritant als het waait. Vond ik van die plakkertjes, 2 op de sponning geplakt en zo waar: het hielp.

Gisteren met de klusjesman ook van alles opgelost, zoals ik al schreef.

Nu nog heel voor mijn DIGID wat maar niet lukt omdat we toen de wachtwoorden moesten veranderen. Dus mezelf bij elkaar pakker en de helpdesk bellen en me vooral niet opwinden ;)

Je weet dat ik nu W7 heb en daar zit Windows Live Mail op dat was erg wennen, maar ben er nu tevreden over, heeft toch meer mogelijkheden dan Outlook, moet alleen de schermverdeling zo instellen als je praktisch vindt.

Er zit rechts een kalender met agenda, kan handig zijn voor mensen met een druk leven, niet voor mij, ik heb een piepklein agendaatje dat zelfs leeg is. En mijn scherm is er niet groot genoeg voor.

Ik denk dat ik mijzelf trakteer van het geld van mijn kostganger met een voetreflex massage en/of een sportmassage.

Is lang geleden en 2 straten verderop. Maar eerst die helpdesk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen met planningsproblemen : er is een website genaamd webmaster@huishoudplaza.nl . waar je een gratis abonnement op kunt nemen. Daar krijg je elke week een soort van weekplanning op en heel veel handige huishoudtips over van alles en nog wat.

Ook kun je er een zoekterm invullen voor bijv. vlekken verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer uitgelogd omdat ik naar DigiD ging, die het zo druk hebben dat ik later terug moet bellen. Dat werd niet zo duidelijk gezegd, maar daar kwam het wel op neer.

Nog iets om te doen dus, pc meneer bellen, die zou lang gelden al komen om e.e.a. te verhelpen.

Nu ga ik uitsmijter ros met champignons en gebakken tomaten eten, dat had ik mezelf vannacht beloofd.

Is dit uitstelgedrag? Misschien, maar ik heb alleen nog maar een smoothie, zelfgemaakt van Griekse yoghurt, aardbeien en bananen genuttigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, gun je lichaam de tijd om te herstellen.

Een jong veulen word je misschien niet meer, maar er zit altijd verbetering in op termijn.

En die klachten heb je eerder opgelopen door vele jaren drinken dan door het stoppen.

Je voelt ze nu alleen misschien beter.

Veel water drinken, is ook goed voor je ogen. En voor de hersenen, tegen de hoofdpijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een verzopen kat zit ik nu uit te lekken op mijn crèmekleurige bank.

Was de bui net niet voor.

Zo maar effe een hete douche en in mijn huispak.

Vanavond bij de bouwmarkt goten halen voor mijn landgoedhuis.

Het is dat ik als echte Hollander voor de korting ga, anders wist ik het wel.

Binnen blijven is mijn advies.

Hahaha, ben altijd goed geweest in prediken wat beter is voor de ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik ben nu kwaad op hele verleden, kort door de bocht samengevat. Snap de zinloosheid van dit gevoel, maar ik voel het wel. 

Da's voorbij ergernis zeg maar. "

Dit heb ik ook, terwijl we vast niet hetzelfde meegemaakt hebben.

Maar die boosheid zoekt een uitweg. En die vond ie.

Daarbovenop komt dan Lidia die een poging tot gecontroleerd drinken overweegt vanwege hoofdpijn. IK KAN NIET ZEGGEN HOE BOOS IK DAARVAN WORD. Wekenlang, een stuk of 6 heb ik met migraine achtige hoofdpijn gelopen overleefd. Liggen, overgeven, toch maar weer liggen. Niks niet ontwenning daarvoor duurde het te lang. 

Lidia je wou reactie; je kan 'm krijgen. Hoe dom ben je om met een dodelijke ziekte onder de leden te jammeren om een beetje hoofdpijn? Wil je herstellen of niet? Je zult nog wel ergere dingen voor je kiezen krijgen, wen er maar aan.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emoties willen altijd een uitweg

Blijdschap..lachen is geen probleem

Die van boos..bang..en bedroefd willen we/ik maar al te graag inslikken

Dan is het weg...tis niet weg...tis gewoon nog in je

En zoekt een weg...maar word tegen gehouden

Gisteravond op yin yoga...alles wat eruit moet laat gaan

Makkelijker gezegd dan gedaan

Toch heeft het me weer aan het denken gezet...emoties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...