Gifted1 Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hoi hoi ik ben nu sinds 8 dagen radicaal gestopt en heb het erg moeilijk!!,maar ik wil volhouden...ik heb van dit forum gehoord van een collega en m`n eigen meteen aangemeld in hoop op wat steun.ik wil gewoon een leven zonder drank, maar ik kan het niet alleen heb ik door..Groetjes Don. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi DonWelkom hier! Ik heb mij vanmorgen aangemeld hier en natuurlijk hebben we hulp nodig van elkaar daar is dit forum voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 14 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 tja gelukkig maar, ik bedoel het is te moeilijk om alleen te doenhoelang sta jij al droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hallo Don en welkom.Weet je dat het heel goed te doen is zonder alcohol?Ja, natuurlijk zijn de eerste dagen hartstikke moeilijk! Maar je hebt er al acht dagen opzitten... chapeau!Als je wil vertellen wat je moeilijkheden zijn en hoe jij daar doorheen komt, dan help je een ander ook, en het leidt je af.Ik heb zelf twintig jaar heel stevig gedronken, en nu twee jaar alcoholvrij. Het is niet saaier ofzo. Je komt nuchter wel dingen tegen die je met drank op, overslaat. Als je wil kan je je eigen input geven op de dagdraad van vandaag.Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hallo Gifted,nou je brengt vast geluk hierwant die 2-0 pakt niemand ons voorlopig af!Welkom hier en ik hoop dat je hier alle steun zult vindendie je nodig hebt om ADB te worden. Ikzelf heb veel gehad aan de onlinetraining en met mij hier velen. Per dag de eerste niet nemen is de beste raaddie ik je kan geven. En verder naar de dagdraad komen als je aandacht, steun of tips nodighebt, er is altijd wel iemand voor je aanwezig.Hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 14 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 dankjewel luitjes, ik denk dat ik me wel op m`n plaats voel hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hallo Don,Alle begin is moeilijk. Maar je hebt er al 8 dagen opzitten. Keep walking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi Don,Ik sta nog niet droog jammer genoeg maar ik wil zo graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hai Collega! Ik zie dat je het hebt gevonden!Ik weet zeker dat je hier de ondersteuning kunt vinden om van 8 dagen er nog meer te makenwat ik al tegen je zei: gewoon vandaag niet drinken en morgen zie je wel weer!Ik ben nu al trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 hai collega!! ik heb het idd gevonden en leuke reacties gehad, ik heb hier wat aan! bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 welkom beste nieuwkomers! doorzetten en zegevieren, trots op jezelf zijn en nog nooit zo mooi de vroege ochtend meemaken, blij van binnen worden, weg met de negatieve gedachtes! Dat ga je allemaal meemaken hoor, en dat moet dan de houvast zijn om die drank te laten staan.Het blijft vechten, als ik terugval dan denk ik snel aan het goeie gevoel van niet-drinken, dat helpt mij weer op het rechte pad. ZO probeer ik op mn eigen manier een hekel aan drank te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Welkom Gifted,Goed dat je er bent. Heel veel succes met het minderen of stoppen met de alcohol. Zelf 3 maanden gestopt, maar eergisteren me toch laten verleiden door de fles:( Nu weer de draad opgepakt, maar baal wel van mezelf...Eigen schuld... Jij ook heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden