Berend Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hallo Ik heb mij sinds vandaag aangemeld , kijken of ik hier wat aan heb. Ben nu 2 maand van de alcohol af , en het gaat nu goed. Wel nieuwsgierig naar andere verhalen. Gr Ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goed bezig Ben, 2 maanden al! Oftewel 60 dagen! Genoeg leesvoer zou ik zeggen, draadjes zijn soms vrij lang geworden maar dan leer je iemand wel een beetje kennen. Zit vast wel iemand tussen waarin je jezelf herkent. Gr. Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Welkom Ben! al 2 maanden niet gedronken, wat een mooie start. We kunnen wel wat aanvulling gebruiken hier en ik hoop dat je actief mee komt schrijven. Berend reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 2 maand droog...daar is nog aan wat vooraf gegaan om dit te bereiken En dan drink je niet meer en dan? Niet raar hoor dat nieuwsgierig wezen hoe anderen het vergaat. Dat was ik ook...en nog steeds Ook omdat drankprobleem best wel een taboe is.. Welkom en succes Berend Berend reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Welkom Ben. Ik ben net als jij ook nu 2 maanden alcohol vrij. Gaat het je makkelijk af of heb je nog veel moeilijke momenten? Ik geniet van de rust. Geen discussie met mijzelf of ik er nog eentje zou drinken of dat ik al genoeg heb gehad etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Welkom Berend, Twee maanden gestopt zijn is een prachtstart. Gefeliciteerd. Hopelijk vind je hier de steun om ook gestopt te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berend Geplaatst 23 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Hallo Kyon Mooi dat je ook al 2 maanden eraf bent , het bevalt mij prima . In het begin wel moeilijk hoor , vooral met feestjes . Heb nu veel meer zin om dingen te doen , het leven is een stuk mooier hoor. Het gaat nu goed , denk er nog wel eens aan maar kan mij zelf in bedwang houden. Groetjes Berend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Hoi Ben, Heel goed al twee maanden niet. Maar ik moest ook even denken toen je schreef over het in bedwang houden. Mijn ervaring is dat stoppen alleen niet genoeg is. Dan was het inderdaad een kwestie van in bedwang houden. Ik moest er iets voor in de plaats hebben. Anders ontstond er een leegte. En ook na een poosje is het nieuwe eraf en dacht ik: is dit het nu? Allemaal heel gevaarlijk. Ik ben actief met de AA aan de slag gegaan. En kom ook hier regelmatig. Ik heb ook de internetbehandeling gedaan. Daar heb ik geleerd wat mij triggert. Heel belangrijk was de verveling. Ik zorg nu dat ik meestal iets om handen heb. Of ik zit heel bewust zomaar even rustig. Maar geen verveling. Zappen uit verveling is ook link. Nou ja, dat zijn zo mijn ervaringen. Het is voor ieder anders. Maar het in bedwang houden is een gevaarlijke Heel veel succes Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden