Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 eh ja, mijn reactie blonk nogal uit in vaagheid onderken ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Dat onthou ik! Ietje organiseert de meeting 2015 Bol maakt van de snert voor ons met prei verbouwd door Blondie MijnGerrit verzorgt de yoga op het spijkermatje van LadyJane en Yvonne zet hopelijk de koffie. De plaatjes worden geschoten door Acanthus maar wat moet ik dan doen? Oh en ik mag niet komen met mijn overheerlijke spareribs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) 18 augustus 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) 18 augustus 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Daar kan ik niet tegen op. Een camping in Avignon herinner ik me, maar daar zaten toch vooral vooral Nederlanders haha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Truste gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 in Avignon was ik ook ooit jen tijdens de straattheater maand geweldige sfeer, prachtige stad en de camping aan de overkant via le pont dÃvignon goeie ouwe tijd. ouwetje gaat slapen truste Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Truste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Amai, zat/stond zojuist helemaal te shaken van de trek met m'n verhalen over het campinggebeuren en de herinneringen daaraan, pfffff Glas jus d'orange gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja Jane, die camping. Die maand. Wellicht ander jaar. Wij dronken toen wijn van de fles op het plein - sorry als het ongepast is om dat hier te zeggen, maar ja, zo was het. Een enkele fles voor een avond en nacht met z'n tweeen. Waar is de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Hm, ik heb het over twintig jaar geleden. De fles wijn - en vooral dat uit de fles drinken - was voor ons een frivoliteit. Speciaal. Vrolijk. Vakantie. Ondagelijks. Onschuldig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Mooie overwinning...acanthus..de trek weerstaan Hier gaan de luikjes dicht....moe van zwemmen...jawel in de regen...verwarmd zwembad Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ik lees toch een tegenstelling in je verhaal Erik. De musea zijn overdag geopent en ook rijden er dan meer bussen en treinen waar je veel mensen ontmoet die hele interessante verhalen kunnen hebben en over het algemeen mag je in beiden niet roken en drinken. Ik reis in het oostblok. Daar kan je zelfs wodka in het cafe van een museum drinken Roken in de trein kan sowieso altijd tussen de wagons....Ik deed dus overdag musea e.d. bekijken en in de nacht reizen en slapen met mijn plastic mega fles voor onderweg. Maar nu stop ik weer met denken aan vakanties.....nu weer een hele tijd normaal doen.... Stadscamping van Florance......daar hadden we niet eens een tent opgezet zo heet was het daar 24/7 heerlijk onder de sterrenhemel...heerlijke herinneringen aan die camping. Heerlijke puinhoop daar, er mocht bijna alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Oei, hoort Belgie ook bij het Oostblok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Tja ik krijg er op dit moment teveel dorst van Erik en een warme kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Gezellige herinneringen aan het kampvuur, Acanthus. Met een kop karnemelk. En we zingen samen "Vrolijke vrolijke vrie-ienden, vrolijke vrienden, da-at zijn wij". En we doen een polonaise zonder op onze benen te wankelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) Ik vond het altijd vreemd dat het rookverbod eerder tot Belgie dan tot Nederland doordrong. Allez ja vreemd, eigenlijk geloofde ik het niet. Stond in Amsterdam buiten te roken, en in Brussel binnen. In Amsterdam kreeg ik verbaasde blikken, in Brussel boze. - Voor alle duidelijkheid voeg ik eraan toe dat dit geen flauwe grap is, maar echt en werkelijk waar. - 17 augustus 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) Zo alle berichtjes bijgelezen. Dat waren er wat vandaag. Drooggehouden en ik meld me af. Ik ga naar mijn bedje toe. slaap lekker! 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Oei Plofkip, en ik zit hier bijna chatgewijze nog berichten toe te voegen Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Welterusten Plofkip, grappige avatar trouwens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Beetje bijgeslapen trouwens Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja hoor Acanthus. Ik had vandaag eigenlijk een fijne dag, buitenshuis, maar niks bijzonders om te delen. Und sie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden