Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 augustus 2014


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Thanks Gerrit Agnieta voor reactie.

Tijdelijk bij moeders in huis. Die ging donderdag avond naar vriendje. Ik vertelde mij niet lekker te voelen. Zegt ze dit kan ik even niet aan hebben we het morgen wel over. Vraag weinig aandacht regel alles alleen en dan weer dit, voel ik mij niks.

Partner woont in buitenland loopt ook niet helemaal lekker. Op mijn vader hoef ik al helemaal niet te rekenen.

Ach dan kom ik er eigenlijk achter dat vrienden r wel zijn, maar dat ik daar geen onvoorwaardelijke steun van kan vragen zoals dat bij ouders hoort. Uiteindeljk op de feiten gedrukt dat ik alles in het leven zelf moet doen.

Wordt ik herinnerd aan jeugd, eenzaamheid, leegte..

Kortom moet hier zsm weg anders draai ik door.

Huis zit er aan te komen, positieve dingen en toch heb ik er allemaal geen fut meer voor. Verlang naar rust en zie daar soms maar een uitweg in. Vind het leven geen ruk meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Kastanje:-) ja lieve vriendin waar ik me kan melden. Moeder vandaag op vakantie gegaan dus deze week wat ruimte, daardoor al vandaag komt er een hoop los.

Zal niet snel hulp zoeken, want weet dat die leegte is met niks is op te vullen. Zit in mij.

Ik meld mij morgen weer morgenochtend vroeg werk (zorg)

Slaap lekker! Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je nog even reageert Lieselot.

Hulp zoeken hoeft te zijn om een leegte op te vullen, maar wel om weer wat vertrouwen in jezelf te krijgen.

Ik ken die leegte maar al te goed. Nu niet meer, maar ruim 1,5 jaar geleden maar al te goed.

Ik ga nu ook slapen.

Hou je goed en kom wat tot rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...