Spring naar bijdragen

Hi! Ik ben Esje


Esje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik wist niet dat ik me al had aangemeld op deze site in 2012, maar heb er dus niets mee gedaan in de tussentijd helaas. Ik ben Esje, 27 en ben al 10 jaar zwaar aan het drinken, elke dag of om de dag tot op heden. Ik wil dus graag stoppen, daarom ben ik hier :) . Ik vind het erg mooi om te lezen hoe er zo open wordt gesproken op de site en dat er veel steun is voor elkaar. Ik heb zeker wat steun nodig en hoop ook wat te kunnen betekenen voor een ander op deze site.

 

Groetjes,

 

Esje :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Esje, welkom hier op het forum. Ik ben ook net begonnen. Vanaf zaterdag.

 

Hier is veel steun te vinden, omdat het best druk bezocht wordt en iedereen kent het alcoholprobleem en hoe moeilijk het is. Het heeft mij vandaag in ieder geval zeker geholpen. Had anders nu aan t bier gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel allemaal! Super lief.

 

Plofkip, goed om te horen dat je door de steun hier van de drank kan blijven, dat geeft me hoop :). Haha Lady Jane, het is van de letter S :) , en ik ga zeker actief meelezen!

 

Ik wens jullie allemaal ook succes :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hi Gerrit,

 

Had je bericht niet gezien tot nu.. het ging niet zo goed inderdaad dus was niet zo actief op de forum.. maar ben nu met de 3e dag bezig.. dus ja..

 

Ik zit nu tussen mensen die zich helemaal lam zuipen, dus ben een beetje gestresst, maar ik houd het vol :)

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Esje, jij ook welkom terug. Ik ben ook iemand die er al eens eerder was.

Maar gelukkig vinden wij de weg terug, heel belangrijk. Beter dan erin blijven hangen.

 

Dag 3 alweer. Niet te ver vooruit kijken. Gewoon alleen vandaag bekijken. Anders wordt het te groot.

Als je vandaag niet drinkt voel jij je straks in bed trots en lekker. En morgen al helemaal !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...