Esje Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hallo iedereen, Ik wist niet dat ik me al had aangemeld op deze site in 2012, maar heb er dus niets mee gedaan in de tussentijd helaas. Ik ben Esje, 27 en ben al 10 jaar zwaar aan het drinken, elke dag of om de dag tot op heden. Ik wil dus graag stoppen, daarom ben ik hier . Ik vind het erg mooi om te lezen hoe er zo open wordt gesproken op de site en dat er veel steun is voor elkaar. Ik heb zeker wat steun nodig en hoop ook wat te kunnen betekenen voor een ander op deze site. Groetjes, Esje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hee Esje, welkom hier op het forum. Ik ben ook net begonnen. Vanaf zaterdag. Hier is veel steun te vinden, omdat het best druk bezocht wordt en iedereen kent het alcoholprobleem en hoe moeilijk het is. Het heeft mij vandaag in ieder geval zeker geholpen. Had anders nu aan t bier gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hoi Esje, welkom hier. is de letter S of de boom de Es een symbool voor je (ben een beetje een aagje zie je) ik wil je succes wensen en ook hoop ik dat je actief mee komt lezen en schrijven, des te groter is de kans dat je je drankprobleem onder de knie krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Dag Esje, Welkom hier.En veel succes. Je kunt zeker iets aan dit Forum hebben. Het is hier behoorlijk druk en levendig. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esje Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Dankjewel allemaal! Super lief. Plofkip, goed om te horen dat je door de steun hier van de drank kan blijven, dat geeft me hoop . Haha Lady Jane, het is van de letter S , en ik ga zeker actief meelezen! Ik wens jullie allemaal ook succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Welkom Sje. Ik hoop dat je je alsnog thuis gaat voelen en steun kunt halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esje Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Thank you Monster, dat hoop ik ook, ben iig druk aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esje Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hi Gerrit, Had je bericht niet gezien tot nu.. het ging niet zo goed inderdaad dus was niet zo actief op de forum.. maar ben nu met de 3e dag bezig.. dus ja.. Ik zit nu tussen mensen die zich helemaal lam zuipen, dus ben een beetje gestresst, maar ik houd het vol huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hoi Esje, jij ook welkom terug. Ik ben ook iemand die er al eens eerder was. Maar gelukkig vinden wij de weg terug, heel belangrijk. Beter dan erin blijven hangen. Dag 3 alweer. Niet te ver vooruit kijken. Gewoon alleen vandaag bekijken. Anders wordt het te groot. Als je vandaag niet drinkt voel jij je straks in bed trots en lekker. En morgen al helemaal ! Esje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hopelijk heb je het droog gehouden! Esje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Sje, doorzetten he? 't Komt er nú op aan. Sterkte. Esje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esje Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Yess, tjah... Thanks allemaal. Ja mijnGerrit ik vind het zo bah, dronken mensen als ik nuchter ben.. Dus het heeft ook zn voordeel om erbij in de buurt te zijn, want dan blijf ik er zelf echt van af haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden