nikky Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 goedemorgen Raar dat het niet meer zo warm is en regent, nu weer droog en zonnig! Dagpact Blondie MijnGerrit Wimmelt nikky Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 (bewerkt) Stil hier. Bij de D&D draad v.d. afd. stoppen met roken heb ik al wat geschreven, dus doe ik dat hier niet nog eens. Heb nog steeds last van typen sinds mijn polsbreuk. Weer ontzettend diep en lang geslapen, net als gisteren, maar iets korter omdat de bakker met zijn bel in de straat was, terug van vakantie, gelukkig. Niet omdat ik brood nodig heb, maar hij is mijn wekker. Om 11.15 uur. Ja, heus en dan moet ik nog me er toe zetten wakker te blijven. En als ik dan uitgerust was, ho maar. Gisteren de hele dag tegen de slaap gevochten. Dus de melatonine halve tablet nog eens door de helft gedaan en het grootste stukje genomen. Vanavond het kleinste en morgen eens kijken of het zonder kan. Het lijkt wel of ik sinds Marokko niet meer in orde ben geweest, grieperig gevoel, ook de buik. Vervelend, want ik dacht dat na 2 weken niet drinken er wel een verschil te merken zou zijn. De winst is natuurlijk wel dat ik geen brakke dagen meer heb met allerlei zelfverwijt, schuldgevoel en idem depri. Nou ja, het is zo het is, er zijn ergere dingen. Hoef je de TV maar voor aan te zetten. En die typefouten zijn ook een gevolg van de polsbreuk. Ik kan het natuurlijk zo laten staan, dat maakt voor het begrijpen van de tekst niet uit, maar ik ben nu eenmaal een taalpuritein. Of zo iets. 11 augustus 2014 bewerkt door lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Goedemiddag, Vanmorgen lekker gewerkt in het klooster. Buitenklussen. Was wel fijn. Ik heb wat fysieke inspanning nodig. Ik beweeg te weinig en krijg daar zo langzamerhand last van. Dus ik ben blij met iedere klus waar ik me bij moet inspannen. Ik heb afgesproken dat ik in het vervolg ook op vrijdag kom werken. Er is altijd veel te doen. Verder gaat het goed. Ik zit nu aan de welverdiende koffie. Ik heb in het Klooster al warm gegeten dus hoef niet meer te koken en dus ook niet af te wassen Iedereen een hele goede middag verder. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Harstikke goed Plofkip, Het hele weekeinde zonder. Je kunt trots op jezelf zijn, Lydia, Hier ook een slaapkop, Ik kan s'morgens niet lang slapen omdat ik meestal moet werken, maar ga sávonds meestal heel vroeg. Als ik 'smiddags de kans krijg, ook nog een half uur tot 3 kwartier. En nog, zou ik zo wel weer kunnen slapen Heel raar, misschien toch een soort burn-out 20 jaar geleden ook gehad, kon de hele dag wel slapen. Ben toen 5 maanden, ziek van werk thuis gebleven (echt niets voor mij) Maar dat kan ik me nu absoluut niet permiteren Anders weet ik niet voor 90 % procent zeker, maar voor 100% zeker, dat ik eind november geen vast contract krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Ja, MG, dat probleem ken ik ook. Vanavond wordt de nieuwe pergola geplaatst en daarna wordt er bier gedronken. Ik heb er geen probleem mee, het staat al koud en voor mij een buckler 0.0. verder net lekker gewandeld en bramen gegeten. Heerlijk.. vanavond maar weer vroeg naar bed, want ik ben de hele dag al moe of het komt van de weersverandering. iedereen een heel fijne avond en tot morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Die 0% biertjes, zijn lekker he nikky,! En ja, misschien weers verandering. Ik ga ook weer vroeg naar bed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Gelukkig voor de hagelbui binnen. Komt hier nu met bakken uit de hemel en heel vreemd daarnaast een hel zonnetje. Vandaag dus uiteindelijk ruim 8 uur gewerkt. Wel duidelijk aangegeven bij de teamcoaching dat dit niet afgesproken was met de bedrijfsarts. Daarnaast ook aangegeven dat ik het duidelijker had kunnen/moeten communiceren. Aangegeven dat ik hoop dat het team mij wil ondersteunen bij het bewaken van de grenzen omdat ik van mijzelf weet dat ik juist door dat grote verantwoordelijkheidsgevoel en mijn teamspirit mijn grenzen al snel lijk te vergeten. Uiteindelijk ondanks de drukte en de verantwoordelijkheid die duidelijk op mijn schouders rustte fijn gewerkt. Uiteindelijk een oppepper, onzekerheid die ik vanmorgen op mij voelde drukken nu omgezet in een gevoel van ' ik kan het wel' Blij en opgelucht. Hanneke en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laelia Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hallo, ik heb mij vandaag aangesloten op dit forum en mij voorgesteld onder het juiste "forumkopje". Ik begrijp enkel nog niet zo goed waar dit onderdeel van het forum voor bedoeld is. Kan iemand mij dat uitleggen? Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hallo Sombrero, welkom hier. Ik moet even op je vraag antwoorden, want dit onderdeel is nergens specifiek voor bedoeld. Hier kun je zin en onzin kwijt, je gedachten, je dagelijkse beslommeringen, maar ook een hulpvraag. Nu is het een beetje stil, waarschijnlijk vanwege de vakantie, maar vaak is het hier heel levendig. Als je onderaan de pagina kijkt kun je zien wie er hier aanwezig zijn. Als je links bovenin op het witte vakje "Forums" klikt, kun je onderaan de pagina alle ingelogde mensen zien en de gasten, dat zijn Leden die niet ingelogd zijn, maar wel lezen en anoniem zijn lezers die geen lid zijn. Bij " bekijk de lijst " kun je zien waar de ingelogden zich bevinden, kan handig zijn. Het forum is nog niet zo lang geleden vernieuwd en heeft nu veel meer mogelijkheden, zoals je eigen avatar aanleveren. Ik ga eens even je verhaal lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Esje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Gisteren een oud collega gesproken. Twee jaar niet gezien. Hij wilt binnenkort een 'borreltje' doen. Dat baart zorgen. Ploffie waar maak je je zorgen over? Dat je niet sterk genoeg bent? Welkom sombrero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Welkom Plofkip (of had ik je al welkom geheten?) En welkom Sombrero, Hoop, dat jullie veel aan het forum hebben, en hier de steun kan halen die je nodig hebt. Blondie, Fijn, dat je ondanks alles toch nog een goede werk dag hebt gehad. Wilde het je vanochtend nog schrijven; Als het goed gaat vandaag, wordt je zelfvertrouwen ook weer flink versterkt. En zo gebeurde dus Wel erg knap, dat je het toch ter sprake hebt gebracht en je grenzen hebt aangegeven. Daar kan ik nog wat van leren blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Vanmiddag heb ik een multivitamine gekocht. Ben de laatste tijd te moe. Ga het maar weer eens proberen. Ik ben ook helemaal gestopt met de antipsychoticum. Heb het langzaam afgebouwd. Maar ik heb gelezen dat je je nog heel lang wat vreemd kunt voelen als je met dit soort middelen stopt. Tot wel 5 jaar. Vroeger begon ik altijd weer met slikken omdat ik het eng vond. Nu denk ik dat er psychisch niet aan de hand is. Ik moet het maar volhouden. Ik merk wel dat zo stevig werken zoals vanmorgen in het klooster me goed doet. Een fijne avond. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Oei Hanneke heb je dat in overleg gedaan of helemaal zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hanneke, Net wat Bol zegt, Hoop dat je het in overleg hebt gedaan Zelf zomaar stoppen kan gevaarlijk zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Nee, ik heb dat alleen gedaan. Maar volgens mij heb ik nooit een psychose gehad. Je krijgt dit soort pillen voor van alles en nog wat. Ik heb in mijn leven al zoveel pillen gehad en ben er ook weer mee gestopt. Ik denk op eigen houtje. Kan me niet herinneren dat ik ooit met een arts samen afgebouwd heb. Ze schreven alleen maar voor. Iets anders kunnen ze niet En ziek dat ik ben geweest van sommige pillen. Waar ik op moet letten is dat ik niet chaotiseer of buitensporig angstig word om niets. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Nou succes dan maar Hanneke, Hoop, dat het goed uitpakt voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Kippensoep zit er weer in. Kreeg trek na alle verhalen over de kippensoep van wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Tja, veel oefenen Blondie, Ongetwijfeld. Ik heb met dit soort dingen ook altijd heel veel moeite hoor. Ook dat heeft met onzekerheid te maken, en geeft ook veel onrust. Nogmaals petje af, en geeft uiteindelijk ook meer zelfvertrouwen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Rondje met de hond ook achter de rug. Nog effe een bakkie kruidenthee en daarna mijn mandje in. Moe maar voldaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden