Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Hoi eline, Ik wil dat helemaal niet, maar soms heb je geen keuze, stuur je nog wel pb en uit ervaring kan dat duren, maar doe mijn best. Hoe was je stedentrip naar Londen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Zeiknat terug van strand. Maar wel weer wat positiever gestemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Was prima, kom er zeker 2 keer per jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Hier weer velig thuis...nu uitpakken ...maar eerst koffie Sorry akelei Moet hier ook minderen met koffie...voegd ook niks toe...actief ben ik wel En minderen met mobiel...tablet Tv kijken heb ik niks meer mee..ging me ook makkelijk af Verder moest ik ook veel producten schrappen vanwege allegie...was ook niet zo probleem alleen zoiets van jammer Nu na de vakantie echt de voeding aanpakken...eigenlijk het snoepen...heb het niet meer nodig...voegd ook niks mee toe Leven saai...nee zou het niet meer willen onderdrukken Verder met aan mezelf werken...want we zijn er nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Met drank in gedachten ben ik gelukkig niet meer bezig. Vroeger greep ik alles aan om weer te kunnen zuipen. Ik had een dik smoezenboek. Alles kon me aanzetten tot drinken. En als er niets was, wel dan zoop ik ook. Omdat er niets was. Nu is dat anders. Ik ben soms erg moe van alles wat er in de wereld gebeurt. Kan het moeilijk van me afzetten. Maar ik weet: door te drinken verbetert het allemaal niet. Het enige is dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid niet neem. En dat is eigenlijk het enige wat ik kan doen. Proberen het beste van mijn leven te maken. Iets proberen te betekenen voor anderen. En ook mijn eigen huisje op orde houden. Dat maakt dat ik het ook innerlijk beter op orde kan houden. Want zo werkt het wel bij mij. Als ik een gigantische afwas heb of zo dan beïnvloed dat mijn stemming. Terwijl als ik de boel op orde houd of weer krijg dat ook een opgeruimd gevoel geeft. Ik leer veel van de zusters in het klooster. Ze zijn aardig goed op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld. Maar ze gaan gewoon door met hun eigen dingen. Dat moet ik ook doen. Dus...heb een fijne avond. Ik ga morgen weer naar het klooster voor mijn vrijwilligerswerk. En zie daar naar uit. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Jullie maken me aan twijfelen Sowhat en eline. Dacht dat ik gisteren had gezegd dat ik van mijn hondje af moet, niet dat ik dit nu wil, maar opname gaat wel tijd duren. Eerst overbruggingsopname en daarna opname voor langere tijd en dit kan wel maanden duren;. Bovendien is het zo dat ik me heb ingeschreven voor begeleid wonen, maar dat is ook afhankelijk van Ciz. Ik zie het allemaal wel eerst, maar wil geen zorgen hebben om hem. Ik doe het niet met vreugde integendeel, maar besef wel dat het voor hem en mij beste, geen geld helaas om hem voor maanden in pension te doen en wil ik hem ook niet aan doen. Ben op zoek naar goed adres. Hij gaat zeker niet asiel in, omdat ik dan niet weet of iemand hem ophaalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Dank je wel MijnGerrit Opvang gaat wel lukken en besef ook dat ik hem kwijt raak, maar weet ook diep in mijn hart dat het beter voor hem is. En ik wil alleen zeker weten dat hij goede opvang krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Dapper besluit suikertje. Ga hier zo nog effe een blokje om met de hond en daarna mezelf verwennen met een lekker warme douche en lotionbehandeling. Mild en lief zijn voor mijzelf. Fijne avond allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Suikertje, Mag je je hondje niet meenemen als je in de opname zit? (Zal wel niet, zal je vast al wel naar geinformeert hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Was vandaag heerlijk weer, hele dag buiten geweest. Bertha heeft wel geblazen maar niet geweend. zag vandaag bij campinglife wijn proeven, bij jorintravel floortje vragen om een pils, daarna een stuk over champagne en later op den belg vlaanderen vakantieland weer wijn proeven. ik zat daarbij heerlijk aan een koude buckler radler 0.0 niet dat ik de hele dag de tv aan had, maar zag het op mn tablet lekker in de tuin. En tussendoor ook nog 8 km gewandeld. zeker voor ons was het een mooie dag. Vanavond tevreden en op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Beetje een off-day hier. Verre van fit. Darmklachten, hoofdpijn, geen energie. Dochterlief zwaar verkouden. Maar toch (en dat is wel eens anders geweest) zijn we de dag goed doorgekomen. Acceptatie is het sleutelwoord. Morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Kastanje en MG, die klachten heb ik nu al maanden, begrijp er niets van, uit de uitgebreide bloedtest kwam niets. Het was 1 v.d. redenen dat ik besloot helemaal te stoppen met drinken. De hoofdpijn is wel minder geworden, maar steeds dof aanwezig. Het ergst vind ik het gebrek aan energie. Vannacht 10 uur geslapen en toen ik een beetje wakker werd vanwege seintje van de blaas, wilde ik zo weer doorslapen. Toen ik toch maar even op mijn horloge probeerde te kijken was de morgen al voorbij, dus mezelf gedwongen wakker te worden. Blijf het vreemd vinden, maar ja, geduld hebben. Dit was dag 13 en dag 1 van het weer oppakken van niet roken. Dat geeft me dan wel weer een goed gevoel en voor de rest doe ik het gewoon rustig aan. Vanmiddag bijna een uur met een vriendin in San Diego gebeld, ook te lang uitgesteld, want geen energie. Het was heel leuk en kost me niets want sinds een maand zit het in mijn pakket. Of hoe dat heten mag. Goed, dat was mijn " nieuws", welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 en ook een goeie welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden