Jaap Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Jane en Agnieta ook van mij gefeliciteerd. Twee mooie mijlpijlen. En 5 (jaar) x 5 (maanden) is 25 (km) en dat vind ik heel ver wandelen voor een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 zuidkust, Jaap. Maar ik wil ook niet opgespoord worden : Ons huishouden is onrustig. Middelgrote hond naar pension gebracht, en kleine hond op zoek... Allebei mee zag ik niet zitten, want dan kunnen we ons leven lang afbetalen voor verwoeste hotelkamers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ik ga zo slapen. Mijn baas is Joods. Ik krijg daardoor weer een nieuwe blik op het Palestijns - Israelische conflict. Wel lastig, het ligt erg gevoelig. We werken met zijn tweeen op kantoor, de rest van het personeel werkt op locatie buiten. Dus we zijn tot elkaar veroordeeld. Maar tot nu toe houden we het bij woorden. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Het is me niet duidelijk of de Shoah en het joodse trauma daaromtrent iets met Palestijnen te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Wijfie, de huisarts heeft onlangs besloten dat mijn ex-schoonvader (bijna 80) niet meer terug naar huis kan. Omdat zijn vrouw de zorg niet meer aankan. Laat jij jezelf ook een beetje verzorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Jen geniet van Denemarken ik vind het een vriendelijk mooi land, net zo vlak als Nederland, dus fietsen en wandelen prima te doen, mits het weer een beetje meewerkt. En wandelen vond ik altijd goed om anders bij te praten, dan zitten, elkaar aankijken, spittend/gravend in relaties. De natuur doet de helft van het werk al voor je. toitoitoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Dank je lieve Jane. We gaan er allebei voor. Vol hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Het is ook normaal dat je het niet alleen kan wijfie. Succes. En take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Al ingepakt Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Uiteraard Ac. Alleen het in de auto steken van hond hebben we nog even uitgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Nog even voor wijfie. Mijn ex-schoonmoeder vond altijd dat ze voor iedereen moest zorgen. Ze dacht zo sympathiek gevonden te worden, denk ik achteraf, maar dat lukte niet. Ze kickte op ellende, zat aan het sterfbed van iedereen die ze vaagweg kende. Ze probeerde mijn huishouden te verbeteren, waar ik niet om vroeg. Ik denk dat ze veel deed waar niemand om vroeg. Gelukkig zijn werd een opdracht. Ze wilde dat haar zoon en ik gelukkig werden, want zij had het zo zwaar. Inmiddels gaat haar zoon niet meer met zijn problemen naar haar toe. Want dat zal ze niet aankunnen, denkt hij. Dit is niet jouw verhaal, dat weet ik. Maar: zorg voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Je lacht daarmee Acanthus, maar wat je van tijd hoort, tsss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ik dacht om vijf uur te vertrekken, maar man heeft er zin in :-) See you, wellicht mogen al want laptop gaat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Vertrek je nu al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik sluit ook af. Goede reis en een fijne vakantie Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Een kleine nachtelijke overdenking misschien kan ik beter zeggen onderdenking Van de anti-pillen-vrouw De vrouwe van vertrouwen De baclofen maakt me maf Niet goed voor mij supergevoelig voor pillen en drugs Te snel willen//forceren? Mijn gevoel zei al "don't" Na de eerste minimale dosering Met vertrouwen kom ik verder Vertrouwen in mij en op mijn gevoel Ik hoop dat mijn huidige partner dat ook zo blijft zien Want, ondanks dit hebben we het zo fijn We kunnen elkaar lezen en verder doen reiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden