huttula Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 (bewerkt) Een hele goeie morgen allen Tis hier inpakken en wegwezen..vakantie We gaan naar dezelfde plek als vorig jaar en wat voor mij vorig jaar ook een vreselijke plek was om te zijn Vorig jaarbestond mijn leven uit onrust, Onrust waar ik niet verder mee kon..waar ik helemaal vast liep. Alles kon me gestolen worden inclusief mezelf...ik moest er vanaf..ik moest van mezelf af Maar ja datwas vorig jaar Inmiddels na intensieve therapie , hard werken sta ik nu anders in het leven Ik zeg ook vaak..alles verdiend een 2de kans En ja deze vakantie plek verdiend ook een 2de kans..en ja ik ben benieuwd Fijne dag 2 augustus 2014 bewerkt door huttula Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Fijne vakantie Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Goedemorgen, Hele fijne vakantie gewenst huttula, het is je gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Bedankt ..neem jullie mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Hut, ik hoop dat je een heerlijke vakantie zult hebben. Knap de je naar dezelfde plaats gaat als vorig jaar. Is dat omdat jouw partner dat zo graag wil of echt vanuit jouw gevoel dat die plaats een tweede kans verdient? Eerst trouwens maar even koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Beide yvonne Van mezelf wil ik ervaren hoe het nu daar voelt. Ontdekkingsreis he...nieuwsgierig naar mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Nou, heel heel fijne vakantie dan Hut. En een heel goedemorgen voor Sowhat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Fijne vakantie Hut!!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 goeiemorgen, Fijne vakantie voor Hut. Dat ik het snap? Nee, dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ja Gerrit, ik weet het niet. Als ik moet werken dan zit ik op dit uur eigenlijk al op de trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Goodmurning Jen..... wat snap je niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ik ben een beetje slecht gezind, Gisteren heb ik samen met H afgesproken om een nieuw leven te gaan leiden. En nu zit ik hier weer alleen. Het is niet dat ik weiger om te zorgen. Het is dat ik het niet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hoi Von, ik snap Hut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Good murninkjes mensen. Een hele fijne vakantie Hut. Deze vakantie wordt echt genieten omdat je het droog gaat houden. Geniet er maar lekker van. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Oef, slechte bui dus. Op welke manier zouden jullie een nieuw leven gaan leiden dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Is het dat jij de leiding neemt Jen? Dat alles op jouw schouders komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Goedemorgen, Plan was om vandaag een dagje naar het strand te gaan... Echter stapelen donkere wolken zich samen in de lucht, dus verwacht eerder een flinke bui. Effe afwachten dan maar met een bakkie koffie of de lucht opklaart. Huttula, een hele fijne vakantie gewenst. Benieuwd naar je ervaringen. Dagpact: Gipsy MijnGerrit Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Mooi van je zonen Joop, en wat een opluchting van die emmer. (letterlijk en figuurlijk, hahaha) Jij ook een doedemorgen overigens en ook voor Bol uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Goedemorgen allemaal, Ga ik eindelijk, een berg was wassen, wordt het donker buiten , Eerst maar eens een beschuitje eten Huttola, Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 (bewerkt) Ha die Vonnie. Zit net lekker te genieten van je koffie. Mmmmmmm. Jopske wat fijn dat je zoons het weer goed gemaakt hebben met elkaar. Lijkt me altijd erg moeilijk voor ouders om te zien dat hun kinderen geen contact meer hebben met elkaar. 2 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Nou een geweldig mooi leven met des ochtends veel liefde en een madeliefje naast de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hihi Jen, zie het helemaal voor me, en dan met van die blinkend wit gebleekte glimlachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Jij ook een fijne dag Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Maar zonder gekheid Jen. Je had dus gehoopt dat H ook uit bed zou zijn inmiddels? Tsja... als jullie dat hebben afgesproken mag je hem daar best aan houden. Kees hier slaapt ook altijd behoorlijk uit en om heel eerlijk te zijn: ik vind het heerlijk die uurtjes lekker rustig voor mij alleen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ga het er hier toch op wagen om naar het strand te gaan. Volgens buienradar geen regen. Dan maar de bal mee en wat volleyen zolang het zonnetje nog niet doorbreekt. Hoop houden op een stralende dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden