lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Fruit, als iets niet lukt is het niet mislukt (mijn niet gelukte cakes zijn vaak de lekkerste) kracht voor jou/jullie in dit loslaatproces. Ik heb idd een dag gehad om jaloers op te worden en na het beachen was er koffie, met zeer goed gelukte appeltaart mèt slagroom. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Kun je hulptroepen inschakelen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 ik weet niet wie, Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 misschien voor wat betreft werk een bedrijfs- of vertrouwens arts? privé is lastiger misschien, maar een goeie vriend(in)? het zal een eenzaam proces zijn voor je he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Jen weer weg, toch maar naar bed dan. sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Dus je vindt mij schaamteloos, Acanthus? Nee, Iet. ik bedoelde het opbieden van de beste verstopplekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Sorry mensen. Ik plaats een noodoproep en ga me daarna ontspannen met "Flikken Maastricht". Misschien zegt dat wel iets over mij en mijn onbetrouwbaarheid. Voel me inderdaad eenzaam, hoewel mijn man me nu wel erg steunt. Ben bang en ga dus ontwijken, vluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Het ging toch juist goed op het werk Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Te veel ziekteverzuim de laatste maand Acanthus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik ga zo afsluiten Jen. Sterkte in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Probeer je ook zo nog wat te slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Niet het opbiechten Ietje, maar het opbieden. Een wedstrijdje wie de beste erin was en er dan lacherig over doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden