kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Ga de computer weer uitzetten, die draait hier in de vakantie overuren... De dametjes struinen internet af voor knutselideeën.... Ge-wel-dig...wat dat allemaal oplevert. Haken, vouwen van allerlei vormpjes waarmee ze dan weer een bouwwerk of poppetje maken, tekenen...muziek... Ben gewoon even trots op mijn creabea's en dat ze zich zo goed weten te vermaken..genieten. O, en vanmiddag de hele middag in het zwembad gelegen..niet de hele dag binnen Fijne avond allemaal, goeie nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik meld me ook alvast af voor vandaag, droog. Fijne avond nog, goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Prachtig ietje, dat vogelnest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik kom net terug van een vriend die het financieel moeilijk heeft. Heb hem onlangs geld gegeven als verjaardagscadeau. Blijkt hij kleren gekocht te hebben die hij helemaal niet nodig heeft. Hij vroeg me of ik nog sigaretten kon missen, ik zei nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 ja Eline idd alweer een fantastische stranddag wel een beetje teveel gedaan mn hiel klopt en steekt als een gek nu, maar het was t waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Nou Jen, die vriend blijft aan de gang hè. Ik heb een heerlijke dag gehad met mijn dochter. Ga tevreden naar bed. En droog. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Ietje en PM, ik kan niet nee zeggen. Maar 'k zag de bui hangen en heb man meegenomen. Nu voel ik me wel weer slecht. Heeft hij wel sigaretten nu, is het wel ok met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 heb je gelijk in Iet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Vol(daan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Hier terug van daggie amsterdam.. Moe en voldaan...rijksmuseum echt best groot Lekker gegeten..voor agnieta spareribs..salade en frietjes En nu de luikjes weet dicht...voetjes zijn moe...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden