Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Dat is een leerschool denk ik, In mijn optiek bestaat er een objectieve werkelijkheid, en percepties van de werkelijkheid. Sommige mensen zien hun perceptie als de waarheid. Andere mensen lopen verward rond en stellen nooit een waarheid samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 ach helemaal niet interessant bedenk ik me nu. Ga even lekker mijn boek lezen met de ventilator op 2 dat is pas indrukwekkend he er mag wel een onweersbuitje komen voor mij lekker frissere lucht weer en dan morgen weer mooi 25 graden ofzo. slaap lekker vast voor zover mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 maar werkelijkheid en waarheid, dat zijn voor mij weer 2 verschillende begrippen. truste van heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 daarom gebruikte ik dan ook een andere term Jane. Maar goed. Praten met iemand die het gespreksonderwerp niet interessant vindt is bijna zelfkastijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 (bewerkt) het onderwerp wel maar ik haalde het uit de kontekst had ik het idee maar vond het te flauw om het ook weer meteen te verwijderen. kan gebeuren toch? het ging dacht ik meer om het woord kwetsend dat erbij stond. 19 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 ja dat kan gebeuren. Meestal vind ik dat iedereen buiten de context babbelt, behalve ik dan. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Nee Gerrit, het viel eerlijk gezegd helemaal niet mee. Maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik meld me droog af. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ach Ietje, jammer. Anderen? Nee, dat denk ik niet. Ik voel me oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik weet niet of ik meekan in een jong bedrijf, Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Tjs, volwassenen zijn ook net kinderen, met die aandacht die ze aan materiele objecten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Wat het je dan geleerd Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik ging vandaag normaal gezien in de Ardennen zitten. Dat was het plan van man. Er is uiteraard niks van terecht gekomen, en dat wist ik ook wel van op voorhand. Alleen: ik trek het niet meer. Gewoon niet. Gewoon echt niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Is er misschien een mogelijkheid dat je man een keer een weekendje bij zijn ouders logeert en jij er eens tussenuit kunt Jen? Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Nee Acanthus. Een keer heb ik ze voor voldongen feiten gesteld. Hij was nog in het ziekenhuis en mocht de zondag naar huis. Ik wilde 's ochtends graag naar mijn leesclub. Heel egocentrisch, maar zo'n beetje gestolen tijd voor mij. Toen is hij twee uurtjes bij hun geweest, en dat was al moeilijk om te regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik liet hem bellen. Vond ik ook normaal. Hij is geen vuilzak die ik even afzet. - Mag ik om een uur of tien naar jullie komen? - Dan is papa naar de bakker, dat is te vroeg, half elf of zo. - Ja maar de leesclub begint om half elf. Triestig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Zijn moeder heeft hem ook nooit opgezocht in het psychiatrisch ziekenhuis. Zijn vader vertelde me dat ze overstuur was. Want: ze had een whiskey gedronken. Ik neem aan dat ik hier mag vertellen dat ik me moest tegenhouden om niet hartelijk te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Triest Jen. Ik kan er nu niet verder op in gaan, ik ga tegenwoordig een uurtje of twee vroeger slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Misschien kun je morgen nog een mooie wandeling maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Dat doe ik wellicht Acanthus. Bedankt voor het luisterend oor. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Het is hier zojuist lekker gaan regenen. Goed voor de plantjes en de afkoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 In een wat koelere slaapkamer stijg ik misschien wel wat minder ver op met de opvliegers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Kom net weer onder de pomp vandaan...afgekoeld..en nu de luiken dicht. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden