Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juli

Lotus66

Aanbevolen berichten

MijnGerrit ik houd van heet eten. Dan ziet het er gewoontjes uit (daar houdt mijn man van) maar dan komen er tóch klachten. 

(da's toch gek?  :lol: )

gas te ver open is wel gebeurd ...........dat ik op het forum zat en in de keuken een blauwe mistbank hing  :lol:

ahum, dit vlees hadden we misschien kunnen éten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, je zei dat het verder zo goed ging...........................

Ik hou van jou zoals ik je hier ken, maar ik hou m'n hart vast. Je vriendin walst over je heen, overvraagt, je man zegt aan je vriendin waar het op staat en jij blijft branden blussen en wordt steeds meer moe.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef je geen les he!! Als wij wedstrijdje doen fouten maken dan win ik zeker weten!!!

Maar je gaf aan moe te zijn, en iedereen begreep dat.

Boosheid zou logisch zijn geweest, maar jij was mild. Hoe knap. Maar je stond wel alleen daarin. Dit zijn voortekenen en dat kan je in die cursus bv leren. Daarom kreeg je van MG die tip. (denk ik, dat is invullen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al mijn stoppogingen in mijn eentje, jee wat een gevecht. En ik ben geen watje. Hoe veel deed ik er voor, en de schaamte dat het wéér fout was gegaan..........Hoeveel heb ik gevloekt en hoe verbitterd was ik en ik werd steeds stiller, ik beloofde maar niks meer want stel dat het wéér................en omdat het stoppen steeds stiekemer werd, niemand mocht weten hoeveel moeite het kostte want ik kon ALLES..............en het drinken weer stiekem want ik had gefaald...................leuk leventje hoor, ontspannen drankje erbij , pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enge is , omdat ik getrouwd ben, hoeveel elastiek heeft een relatie. Hoeveel leugens, stiekemheid, stilte, toneelspel kan een partner áán?

Nog steeds vraag ik hem regelmatig de zin af te maken:

"Nee, meid. Want ik wil...................."

ik zie de bui al weer hangen Fruit , ga jij zeggen dat ik toch onderhand moet weten wat de man wil.............. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even binnenvallen, wellicht midden in een discussie of iets dergelijks.

Nog niet bijgelezen.

Zoek gewoon even contact, zit niet zo lekker in mijn vel.

Verdrietig, alleen.

Ipv me terug te trekken (mijn oude gedrag) laat ik me zien.

Nu bijna een week vakantie, afsluiten van een periode (therapie, dochter van lagere school), mijn harde werken om te komen waar ik nu ben. Ik mag loslaten, uitrusten, en dan komt er nu dus verdriet. Er is wat er is.

En nee, het hoeft niet weg, kan er mee dealen zonder de drank. Dat is een fijn gevoel.

Ook fijn is het dat jullie er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ietje..we kruisten...

Je vindt altijd een manier als je wilt drinken dat klopt..

En je hebt helemaal gelijk...jij maakt de keuze...

Bij mij werkt het wel dat hubbie niets aanbiedt...dat zowiezo niet,

en op het moment dat ik een lastig moment heb ik dat benoem en hij weer even alert is.

Ik moet het doen...maar dat steuntje is ooit net wat ik nodig heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje: ik mis een beetje de steun van je man ten opzichte van jou. Ja, natuurlijk jij bent degene die bepaalt. Maar hij zou je kunnen steunen door je het niet aan te bieden. Of is het zo dat hij niet weet dat je helemaal wilt stoppen. Dan zou ik het gesprek aangaan met hem en heel duidelijk maken (al snap ik heel goed dat dit heel lastig is) wat je van hem nodig hebt in jouw proces. ik gun je gewoon alle steun die je zou kunnen krijgen, anders wordt het wel een heel eenzaam proces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hulp vragen is niet alleen een cursus volgen, hulp vragen aan je man is open zijn over je zwakte. Open zijn over het feit dat je al weer dagenlang zit te broeden. Open zijn dat je de roes wilt hebben. 

Dan hoef je je ook niet af te vragen waarom nou weer, je doet het dan sámen en niet meer alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...