Wimmetje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Over een paar weken wordt ik zestig, en na vele (soms wat minder serieuze) pogingen in het verleden leek het me nu een strak plan om me aan te melden voor Alcohol De Baas. Vanochtend aanmelding doorlopen, en wacht met gepaste spanning uit naar het eerste contact met een steunpilaar. Dit forum heb ik vanmiddag al wat zitten doorlezen, en het valt me op dat het zich onderscheidt van vele forums waar zoveel lawaai wordt gemaakt. Alleen 1 ding is me niet helder: wat is die zgn. dagdraad die ik regelmatig zie opdoemen en waar vind ik die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Als je forums aantikt Wimmetje krijg je een indexditjes en datjes is de afdeling met de dagdraadeen soort van huiskamergesprek per dagdie wordt geopend door de vroege vogel van het momenten die er een spreuk of gedachte als titel aangeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welkom Wimmetje,Je hebt een goede stap gezet door ADB te willen worden.Ikzelf ben ook nog niet zolang geleden met deze begeleiding begonnen,en het bevalt goed, ik heb er veel aan.Wat vooral heel fijn is om niet meer te drinken.Net als jij had ik al vele korte of langere pogingen gedaan,maar toch altijd weer begonnen.Nu wil ik dat niet meer!Je kunt meepraten op het forum door op ditjes en datjes te klikken,en daarna op de dagdraad.Je vind daar altijd wel mensen die jou willen steunen,als je dat nodig hebt.Veel succes Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hallo Wimmetje,Je bent goed aan de slag zo te horen! Welkom hier en heel veel succes! Ik heb veel aan het forum en hoop dat het jou ook gaat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden