Spring naar bijdragen

Donderdag 10 juli 2014


Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

Dank je Lotus, ik heb het gelezen.

Ik heb er wat gemengde gevoelens bij. Maar ik wil er hier geen discussie of zo over beginnen.

Ik laat het nog even bezinken.

 

Jij een fijne vakantie! En gecondoleerd met je kennis. Ook gemengd ja, het hele leven is geloof ik gemengd.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Kate! Ik zal het stuk ook eens lezen. Ben ik nog niet aan toe gekomen.

Het leven is inderdaad gemengd. Soms ook wel goed vind ik hoor. Ik weet nog goed toen mijn vader overleed. Toen was er ook een groot feest (in het zalencentrum) naast ons gaande. Toen hij overleden was werd hij uit huis gehaald om opgebaard te worden, zo vreemd dat je dan feestvierende, vrolijke en lallende mensen op nog geen meter verder op hebt. Maar soms ook wel goed dat contrast. Thats life. Het doet me ineens denken aan toen onze hond overleden was. Toen kregen we een kaartje van een jonge man (hij heeft een verstandelijke beperking) met een geschreven tekst dat hij het zo erg vond voor ons dat de hond er niet meer was. Toen we verder keken stond er in gedrukte vette letters 'GEFELICITEERD', met een hoop confetti. Ook heel dubbel....Maar zo mega lief en uit een goed hart. Ik heb er vreselijk om moeten lachen....Haha ik dwaal weer eens af.

 

Eens kijken of ik nog wat in kan pakken. Mega moe, dus op tijd er in. Heb het goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera! Ik mag mijn bedje weer induiken!

Het is hard werken hier zo voor de vakantie en er lijkt maar weinig uit mijn handen te komen. mijn tijd gaat vooral op aan mijn hersens kraken met wat ik nog allemaal moet.

Ik heb wel eens bedacht dat ik ADHD heb. Ik vlieg van het een naar het ander en uiteindelijk kom ik maar tot weinig constructiefs.

Nu ja, het zei zo. Dat ben ik.

Ik ga mijn bovenkamertje rust geven. Een lange douche en dan slapen.

Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen om eindelijk wat van mijn lijstje te kunnen schrappen.

 

Ik meld me droog af en wens iedereen nog een prettige avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...