huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Oja..voor agnieta Gebakken aardappels.sla en hamlapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Goedemiddag allemaal, Hut, sterkte, je gaat er goed mee om zo te lezen. Niet vluchten (in drank), maar dealen met het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Sterkte Huttula... Je klinkt wijs en dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Mooi Hut dat je er zo naar kan kijken. En bijzonder he dat je zo kan veranderen ! Een wereld van verschil. Alles voelen ....tot op het bot . Dat is leven en dat LEVEN we nu pas. Leren we nu pas Blijkbaar was al het voorgaande nodig om zover te komen. Ik word er zo gelukkig van! En als ik je zo lees : jij ook! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Hutt en buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Duurt dat lang hè een weekend zonder Gerrit❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 kun je nagaan hoe lang zijn weekend duurt, zonder ons kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Misschien moeten we even met de pet rond zodat we hem een "mini ei-petje " met internet kunnen aanbieden zodat ie ff kan inloggen. Dit kan toch niet Want wat moet het forum zonder goeroe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 ik heb mn goeroe tijd gehad hoor, long long time ago. laat m zelf maar sparen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Hoi Ietje. Inderdaad kalm hier amai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 . het weer vandaag ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 ja raar weertje echt wel. Vandaag nog eens bezoek gehad, eeuwen geleden. Toch niet makkelijk eigenlijk met twee honden die constant aandacht vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 echt wel. En met dit weer... Dan lopen ze de tuin in en willen dan met hun natte poten op het bezoek springen. Tsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Zelf loop ik thuis vaak in joggingbroek rond en dan sta je daar amper bij stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Ik meld me vast af, droog, want kruip er vroeg in vanavond. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Jen het is de Leeuw van oranje in die bliksemschichten overdonderend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 nu weer opgeknapt Iet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 des te beter toch niet Costa Ricaans gegeten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Goedeavond, Ik heb problemen met mijn modem. Moet naar een andere internetprovider want ben dit meer dan zat. Weet niet wanneer ik hier kan verschijnen. Hij doet het af en toe zoals nu. Maar het kan ook een paar weken duren voor ik over ben naar die andere provider. Dus als jullie me missen weet je hoe het komt. Houd jullie goed Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 ik dacht dat je een nieuw modem kreeg Hanneke? In elk geval kun je vaak bij de bieb gratis inloggen. sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Ach dan houd je pyamafuif met je onverwachte bezoek he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 kussengevecht en slaapfeestje komen ze volgende week weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Ik heb er wel iets tegen als mannen een "marcelleke" dragen, met of zonder bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 marcelleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 wat een knapperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden