Yvonne Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Morgu frummers. Koffie en thee al gezet, Deur en ramen open. Wat is het heerlijk stil buiten op zo'n vroege zaterdagochtend. Het enige geluid komt van een paar enthousiaste vogeltjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Zie trouwens dat we ook vandaag een jarige zouden hebben .... Dus voor het geval dat.... Lotus, van harte gefeliciteerd, ik wens je een fijne verjaardag en een jaar vol 'zonneschijn'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Alweer gebak.... Lotus fijne verjaardag!!!! Zonnetje en wat wind.....dat mag zo blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goedemorgen Eline, hier nog geen zon en ook geen wind. Vind het prima zo, die hitte van gisteren vond ik echt helemaal niks, en dan mocht ik nog blij zijn dat ik bijna de hele dag hebt gewerkt in een omgeving met airco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Tijd voor mij om aan de slag te gaan. Drukke dagen voor de boeg. Luitjes, maak er wat van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Nou stelletje langslapers ik ga aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goede morgen, Dank voor de felicitaties! Ik heb weer een hele korte nacht gehad. Foei wat een lawaai uit de tent. Al met al 3 uurtjes geslapen. Al weer heel vroeg eruit om bezig te gaan met de optocht. Dus ik ben de hort al weer op :-) Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 goeiemorgen frummers. Lotus, happy birthday we helpen onszelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goedemorgen zonder zorgen. Weekend is heerlijk. Even niets, koffie, opruimen, er op uit. Hier vallen de eerste druppels al, maar dat mag de pret niet drukken. Geniet van de dag mensen. Vanavond een spannende wedstrijd! doen jullie mee met een glaasje fris? Hup Holland, hup!!! Dagpact: Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Gefeliciteerd Lotus. een hele fijne verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mogge Lotus gefeliciteerd...wat ze al voor een verjaardag organiseren...optocht,feesttent ProudMary en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goedemorgen, Vandaag rustig aan. Nog steeds hoofdpijn en mn darmen zijn van streek. Dagpact: Ella Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Niet fijn Blondie...hoop dat het snel opknapt. Alhoewel rustig aan doen ook niet makkelijk kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Een hele goede morgen, Hier, erg winderig en regenachtig. Nog niet echt koud. Lotus, Van harte gefeliciteerd, en hou het droog he, Je hebt veel te weinig slaap gehad, Hoop, dat je de dag toch nog goed door komt. Kan je vanmiddag, niet even een uurtje gaan liggen? Blondie, Rustig aan vandaag, Neem je rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ella, Ja, spannend vanavond, Geef normaal niets om voetbal, maar dit vind ik wel erg leuk hoor. Jammer, dat het zo laat begint, hoop, dat ik dat trek. En zeker; Lekker glaasje fris erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Rustig aan doen is een drama voor mij, maar op het moment fluit mijn lichaam mij terug. Zal er maar eens een keer naar luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mogge, Lotus gefeliciteerd Woensdag laatste antibiotica gehad, gistermiddag weer door m'n hoeven gegaan. Nu een andere kuur. :( Wat een gesukkel. Naja, ook dit gaat over. Fijne dag allemaal Dagpact Ella Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Toch maar proberen Blondie, om er een rustige dag van te maken. Je bent net aan het opkrabbelen. Zuinig zijn op je lijfie hoor Goedemorgen ProudMary, Wat is er gebeurd, dan dat je weer "door je hoeven"bent gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 De luchtvochtigheidsgraad is erg hoog vandaag. De stoel waar ik op zit heeft viltjes, onder de poten. De stoel staat op een parketvloer. Als het vochtig is, kan ik de stoel, nauwelijks heen en weer schuiven huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 nou dan ga ik maar eens de sauna opzoeken ook hoge luchtvochtigheid als er opgegoten wordt. fijne dag allemaal en Mary beterschap! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Geniet ze Jane... Proud mary..door de hoefjes (enkels) gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Gelukkig regent het hier pijpenstelen, dus dat rustig aan moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Gelukkig regent het hier pijpenstelen, dus dat rustig aan moet lukken. Mooi ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 En goed voor de plantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Dat gras groeit toch wel op mijn landgoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden