Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Het begin is het moeilijkst soms. Hoop ik tenminste haha. Tja, van wie zou er iets hoeven. Calvinist? ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Even een snel "welterusten" Zou inmiddels raar voelen om zonder jullie de dag af te sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Begin is moeilijk...aanhouder wint Wat het ook is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Toch zeggen ze dat de laatste loodjes het zwaarst wegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ja en daarna heb je heel veel eer...of voldoening..of kan het je veel opleveren Je pad volgen gaat vooruit ..nooit achteruit..soms een zijweg..af en toe moed en kracht verzamelen om door tegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Pfffffffff............. Dat kracht verzamelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Goh, dat weet ik eigenlijk niet huttula. Het kan toch achteruit gaan. of stagneren? Of hoe zie je dat? Het wordt toch niet alsmaar beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Vertel me wat.. Een keer achterom kijken is ook niet verkeerd...om het mooie weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Totdat je zelf tevreden bent ..zinvol leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 ok zinvol. Dat kan je een beetje opzoeken. Denk ik. Maar het concept vooruitgang maakt me angstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Zin vol ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Wijzer worden...levenslessen...ontdekken ..diepgang Er is zoveel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 ok... persoonlijke ontwikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Er is nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Terug van verjaardag, was gezellig. Ogen branden van vermoeidheid. Niet meer gewend zo laat naar mn bedje te gaan, dus luikjes sluiten hier. Trusten allen en morgen weer fris en fruitig op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Er is nix Hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hoera Hiep hiep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 hallo allen, Lekker dagje gehad. Best veel gedaan van mijn lijstje. Vanavond hadden wij een BBQ bij vrienden in de buurt. Ik heb gezondigd. 4 rose gedronken. Net als vorig weekend heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan. Aan de andere kant heb ik gematigd gedronken. 4 wijn tussen 6 en 12 uur, valt mee. fris en eten tussendoor. Genoot er toch van.. Voel me toch ook wel schuldig. Ben dan wel weer bang dat het hek v/d dam is, maar aan de andere kant al blij met waar ik ben. Gelukkig start ik maandag de internet behandeling en kan ik goed gaan onderzoeken waarom ik de drank niet helemaal kan laten staan. Nu duik ik er in want morgen weer hardlopen. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Klinkt goed Ella! Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Misschien heb je je keuze nog niet gemaakt Ella. Je hebt alle tijd. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 En ik weet zelf ook niet overal antwoord op....ben zelf nog aan ontdekken Mijn leven heeft behoorlijk stilgestaan. Met dat comazuipen dag in dag uit Ben al blij met alle zonsondergangen die ik nu meemaak...goh wat zijn ze mooi meestal Zulk soort moois doe ik het voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hardlopen om je toch weer een goed gevoel te geven Ella? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 lang geleden dat een film rechtstreeks mijn ziel in ging Railway man waar gebeurd ook nog. slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik ben er mij niet van bewust dat mijn leven stil heeft gestaan. Gek is dat misschien, maar ik heb het gevoel dat ik ook uit mijn allerergste periodes bijleerde. Of maak ik mezelf dat wijs? Mijn ervaring is wel, anderzijds, dat een oude drinkmaat totaal niet veranderd is. Tot mijn frustratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Nou ja, mijn honden zijn hier seksuele voorlichting aan het geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden