Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Ha die Mai. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 (bewerkt) Ha die Jen! I am fine Hoe is U? Verder kom ik ongelezen binnenvallen vandaar dat ik nu even wel op Jen reageer en (nog) niet op andere forum-leden Dit terzijde 26 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Goed hoor Mai. Ben per ongeluk aan de weet gekomen dat ik 66% invalide ben verklaard. Volgens mij verdient mijn werkgever dan wel wat subsidies. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Dat zou je denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 En als ze die dan laten doorsijpelen naar mijn loon, hihi. Ff uitzoeken? Pff, te omslachtig eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 of de moeite waard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Goh, ik vind zo'n dingen wel de moeite waard. Ben vorig jaar even in de weer geweest met erkenning van arbeidshandicap, en ben er toen op gestoot dat de Belgische instanties de Belgische regelgeving niet kennen - omdat die constant verandert wellicht. Zeer vermoeiend hoofdstuk, en laten vallen toen ik werk vond. Het is me wel bijgebleven dat de adviserend geneesheer mijn arbeidshandicap erkende, maar dat document is nu om onnaspeurbare redenen verdwenen uit mijn online dossier bij de Vlaamse Dienst voor ArbeidsBemiddeling, Het is om zot van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Grmblll.. En je hebt zelf nog een kopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Ik begin weer lol te krijgen in koken Morgen ben ik van plan de tuin in te duiken Nou ja, postzegel in de stad Das waar ik momenteel vertoef veelal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Nope. Als kwaliteitsadviseur van een geweldige organisatie ga ik ervan uit dat dat niet nodig is. - slik, pff, als mijn persoonlijke administratie half zo goed was als die op het werk ... hihihi Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Ja, in deze maatschappij is het niet direct handig zomaar ergens vanuit te gaan.. Maar met onze levensinstelling, komen de dingen meestal als vanzelf op hun pootjes tercht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Don't worry, nothing is under control. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 ff snel truste zeggen dan mogen jullie weer verder truste MAJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Hahahahaha!!!! But everything is except what our ego means by control Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 (bewerkt) Hee Lady! Slaap lekker 26 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Ik kan er goed mee leven, Mai, met de gedachte dat het niet onder controle is. Gelukkig maar, anders zou ik zot worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Zo is het Jen Hou dat vast Dat wordt wel op een ander level geregeld Het enige wat wij hoeven te doen is goed gebruiken van de stroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Maar nee, dat wordt helemaal niet geregeld. Het is gewoon letterlijk niet onder controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Jawel hoor Alles klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Volgens mij maakt een mens gewoon een verhaal van alles. Verhalen kloppen altijd. Maar niks is een verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) We lijken te bestaan door onze verhalen Das grappig.... Als je het maar ziet En dan wat?! Wakker blijven vergt moed en vastberadenheid 27 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Hahahahaha............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) Zo gaat dat met geconditioneerde hoofden Peet Gewoon laten ratelen, het houdt vanzelf een keer op Hoi! 27 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden