Monster Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) Wijfie, als meerdere mensen roepen dat je in de ontkenning zit, en je roept hard NEE, waar lijkt dat dan op? 23 juni 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Welkom weer Rapi! Ik weet niet of de harde aanpak voor iedereen vruchtbaar is. Wat als je de zin in het leven kwijt bent? Welke motivatie heb je dan om adb te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Rapske lieverd wat goed van je zeg dat je het helemaal droog hebt gehouden. Kijk dat is nog eens op vakantie gaan hé? Goed gedaan jochie :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Dank voor het welkom, Ietje,Blondie, monster en Jen Wat wijfie betreft; Ik vind het toch heel dapper, dat ze steeds verteld, wanneer het mis is gegaan. Wijfie, ;Je blijft het steeds heel eerlijk zeggen, ondanks dat je waarschijnlijk weet wat voor respons erop komt. Zo, en dat mag ook wel eens gezegd worden Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ja! Ik sluit me bij Rapi aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Rap..welkom terug! Klinkt als goede week Ik terug van tennisles, geen kantine voetbal-avond van gemaakt maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Hai Bollie , Hutje, Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 De zin in het leven komt met drank ook niet terug als je um al kwijt bent Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ja maar Jen als je geen zin in het leven hebt en je drinkt wordt dat gevoel alleen maar sterker. Vaak doordat je jezelf teleur stelt, en iedere keer, buiten dat je je al depri voelt, ook de kater nog eens zien te verwerken. Wil je van de drank af, moet je je verslaving hard aanpakken anders blijf je in die cirkel zitten en wordt hoe langer hoe meer naar beneden gezogen, en is het ook veel moeilijker om er weer bovenop te komen. Het is niet anders. Niemand anders kan dat voor je doen alleen jijzelf. Mensen kunnen je helpen, proberen de weg te wijzen, maar mensen kunnen niet voor jou gaan lopen. Dat moet jezelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Vol, Ja, was een goede week. Nog nooit zoveel bergen beklommen als van de week. Wel 2 keer bijna jankend van de pijn (knieeen,heupen), van een berg af gestrompeld. Langs afgronden gelopen, op hele smalle bergpaadjes, met alleen maar keien en boomwortels. Maar...we hebben het overleefd. En nu is de spierpijn over, en ben ik weer thuis Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ja Bolletje, daar heb je wel gelijk in, maar ikzelf heb doelen nodig, en naar mijn gevoel heeft wijfie die momenteel niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Het gevoel dat je leefd..rapi rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Is alcohol-vrij worden niet een prachtdoel om mee te beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Is alcohol-vrij worden niet een prachtdoel om mee te beginnen? Hm, zal voor iedereen anders zijn maar voor mij is adb worden een middel en geen doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ja Jen en ik weet ook dat het heel moeilijk is als je je depri voelt, je een doel voor ogen kan houden om te stoppen met de alc. en ik denk meerderen bij ons hier. Maar er moet iets gebeuren denk ik dan, ik voel me zo machteloos nu. Vroeg me net nog af, hoe moet ik me nu gaan opstellen, wat moet ik doen waardoor ik toch kan blijven helpen. Ik weet het ff heel erg echt niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Heeft iemand hier ervaring met Selincro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Nou mensen, Duik mijn bed maar in, Lange dag geweest. Zal alles wel kwijt zijn, want alles is nog ingepakt. Nou ja, als ik mijn tandenborstel maar heb, de rest komt morgen wel. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Welcome back Rap! Goed gedaan, en heerlijk om zo vakantie te houden! Slaap lekker! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Nu de discussie nog proberen bij te fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ja Bol, ik snap je machteloosheid. Maar ik moet denken aan mezelf, pas gescheiden, werkloos, depressie, en mensen die me met alle macht probeerden vooruit te trekken. Soms heb je gewoon een luisterend oor nodig, en is dat hulp genoeg. Nou ja, voor mij geldt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden