Lotus66 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) Goede Morgen Frummers, Rap: Vakantie!! Heel veel plezier en geniet ervan Gerrit: Vandaag voor jou een Vaderdag met 4 maanden droog!!! Gefeliciteerd Vandaag ben ik de hele dag aan het repeteren in het theater...Leuk en fijn. Fijne en zonnige dag allemaal. En voor wie het nodig heeft heel veel sterkte. Ik hoop vandaag op een berichtje van Suiker. Eerst een bakkie..... 15 juni 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 goedemorgen, Raps eerst nog strijken las ik en wat andere dingen maar dan gaat ze......Hele fijne ontspannen vakantie gewenst! eens even bedenken wat ik vandaag kan gaan doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goedemorgen!!! Raps, fijne vakantie! Lotus, fijne repetitiedag! Hier blijde koppies bij kadootjes en croissantjes Nu aan klungelen met playmobile en zo naar zwemles. Na de zwemles tijd voor taartt, nog meer kadootjes en gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Vol: Een hele fijne verjaardag toegewenst! Maak er een fijne dag van. Ik hoop dat het een beetje losloopt met de minder leuke situatie. Hou de eer aan je zelf. Het is jullie feest Nu al blijde koppies, daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goeie morgen lieve mensen. Rap. heel veel zon, plezier en kracht om het droog te houden. Vandaag hier een b.b.q. voor twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Mogge allen 4 maanden droge Gerrit..gefeliciteerd Hier slecht geslapen..buren hadden een feestje. Het bekende euvel hoe meer drank hoe harder er geschreeuwd moet worden. Want het is zo gezellig en we kunnen niet stoppen en we gaan maar door. Helaas donderden de meesten tegen 3.30 om van de drank Wat zullen ze weer een kater hebben...dat zal ze leren Of niet. Word wel steeds later dat soort feestjes...zou dat de gewenning wezen Hoe herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ik word altijd blij dat ik dan geen kater heb, maar wel weet hoe die mensen zich voelen Hut. Denk dan, die tijd heb ik gehad, voor mij hoeft dat niet meer. Fijn dat ik er naar kan kijken en er niet zelf meer in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goedemorgen, Uitgeslapen vandaag. Beetje snotterig en mijn darmen spelen weer op. Dan maar een dagje thuis in plaats van op mijn landgoed. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Oh ja Bol, jouw BBQ...Meis heel veel plezier met the Handy man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) Dank Lot. Dan maar een daggie rustigaan Blondie en een paracetamolletje nemen of zo. Als je iets mankeert moet je het rustigaan doen. Fruitje hartstikke goed dat je niets gedronken hebt, je hebt er de volgende dag alleen maar veel last van, buiten het je schuldig voelen. 15 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Leren met rust omgaan..niks moeten..niks hoeven Rust geeft vaak onrust,Fruitvlieg Zonder drank is er al vrij snel rust...we hebben immmers tijd over En wat is zinnig? Voor de tijd was er maar 1 ding wat zinnig was..dat was alcohol ondanks dat het niks opleverde Het voelde belangrijk..zinnig Nu is dat zinnige er niet meer..een soort leegte Wat ik wel heel veel belang bij had is..om kunnen gaan met rust Wat houd rust in...hoe voelt het Best eng eigenlijk voor mij..rust Ik moest altijd mijn rust invullen met iets zodat ik geen rust vond Heb bij mindfullness pas echt rust leren kennen Gewoon zitten en niks...geen tv.geen radio Gewoon ik, mezelf en de stilte In begin zo moeilijk om te ervaren...maar nu zo blij mee En dat geeft me al zoveel rust...das best lekker Eigenlijk zijn mensen helemaal geen echte rust gewend We moeten,willen veel Alles moet zinnig wezen Gewoon ff niks zou toch heel normaal moeten wezen Lang verhaal..moet het ff opschrijven voor mezelf Ik vergeet ook wel eens dat dit zo belangrijk is Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goedemorgen, Fruitvlieg, top dat je geen bier hebt gehaald! Ik wens je een fijne laatste vakantiedag. Gerrit, gefeliciteerd met je 4 maanden droog. Chapeau. Iedereen een fijne zonnige dag gewenst Dagpact: ProudMary Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Dagpact; ProudMary Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen, beste mensen. Wat leuk en lief, dat jullie mij allemaal een goede vakantie wensen. Komt vast wel goed hoor. Morgenochtend vroeg vertrekken we. Dan "zie"ik jullie even een weekje niet. Zal jullie wel missen hoor. Ja, en nu proberen droog te houden in de vakantie he. Ga mijn uiterste best doen, en proberen om het niet als een straf te zien dat ik niet kan drinken. Denken, aan hoeveel fitter ik dan ben, en met gemak, flinke wandelingen kan maken. Vorig jaar wel anders geweest. Kon latex niet eens bijbenen, terwijl hij dan net zoveel gedronken had als ik. Maar goed, hij heeft een groot mannenlijf, en is elke dag drinken gewend. Ik altijd met tussenposes, wel en niet. Maar goed, nu alweer droog vanaf 10 juni. Ga nu eerst naar latex, vaderdag vieren. kinderen gaan daar ook heen. Al een berg weggestreken, en vanmiddag de rest even doen. Kom vanmiddag nog wel even piepen, (Datum aangepast, had juLi getypt, inplaats van juNi) 15 juni 2014 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 goeie zonnige vaderdag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 en wie geen vader is of heeft maak er wat moois van voor jezelf, ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 En vaderdag is door usa verzonnen....klamp je er niet aan vast Net zoals halloween en valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) En vaderdag is door usa verzonnen....klamp je er niet aan vast Net zoals halloween en valentine Tis allemaal dubbel op net als deze topic hahaha 15 juni 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 ik moest even aan Wing denken net met zijn toedeleRapsefalts, hij had dan een t op de plek van de p maar evengoed Raps je gaat wel een week van verleidingen tegemoet met Latex, heb je een plan? Overlegd met hem? Ik gun je zo dat je standhoudt zolang je dat echt wilt dan geniet je dubbel he, anders komt er straks een spijtoptantje naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 ja Hutt nou weten we het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ik heb al jaren geleden gezegd geen moederdag kado's meer te willen maar een bakkie koffie op bed sla ik niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Heb um al bewerkt vrouwe Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 de dag of de vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) eigenlijk zet ik zelf de lekkerste koffie, erg he straks ben ik nergens meer blij mee te maken 15 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden