Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 Juni

Aanbevolen berichten

Ja Vol maar ik zal toch erg blij zijn als die verbouwing helemaal achter de rug is hoor. Merk dat ik daar toch iedere weer weer een dipgevoel van krijg. Maar als het goed is is dit voor de laatste keer ook omdat alles nu aangepakt wordt.

Ja dan voel ik me toch weer helemaal erg goed Jane als dat ding er weer als nieuw uitziet. Echt heel mooi, en blij dat ik hem niet, zoals de meiden wilde, weg gegooid heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol: lastig zo'n situatie. Moeilijk om naast je neer te leggen. Ten minste dat vind ik altijd in dergelijke situaties. Probeer van haar probleem niet het jouwe te maken. Hopelijk lost het zich morgen gewoon op door de situatie zelf...Dan kijken (in overleg) wat er alsnog geregeld / gedaan kan worden.

Rap: Genieten!

MG: druk geweest met de meeting. Top joh!

Ik ga ook afsluiten. Scrip is klaar. Morgen hele dag oefenen in het theater...Jammer voor manlief op zijn Vaderdag (of ze hangen de vlag uit en houden 'mannen dag' ;)

Fijne avond nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen...dat dacht/denk ik ook...totdat donderdag teamleider met gesprek zei tegen me

Je moet van die oude stempel af..dat ben je niet meer..je hebt een nieuw begin en hiermee kun je weer verder

Makkelijker gezegd dan gedaan

Accepteren dat je de oude niet meer bent en ook niet meer hoeft te worden

We hebben niks te verliezen...alleen maar winnen

Zo maar nu ff luikjes dicht en truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...