bolletje Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Ja Vol maar ik zal toch erg blij zijn als die verbouwing helemaal achter de rug is hoor. Merk dat ik daar toch iedere weer weer een dipgevoel van krijg. Maar als het goed is is dit voor de laatste keer ook omdat alles nu aangepakt wordt. Ja dan voel ik me toch weer helemaal erg goed Jane als dat ding er weer als nieuw uitziet. Echt heel mooi, en blij dat ik hem niet, zoals de meiden wilde, weg gegooid heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Word een mooi paleisje..met al die projecten van je Bolletje...geniet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Dank je Hut. Gaat zeker lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Zo, En nu heb ik heel echt vakantie. Net terug, van mijn laatste avonddienstje Koffer staat al open,midden in de kamer. Morgen alles strijken Nog een wasje draaien, en vaderdag vieren tussendoor. Ik heb Agnieta gemist vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Vol: lastig zo'n situatie. Moeilijk om naast je neer te leggen. Ten minste dat vind ik altijd in dergelijke situaties. Probeer van haar probleem niet het jouwe te maken. Hopelijk lost het zich morgen gewoon op door de situatie zelf...Dan kijken (in overleg) wat er alsnog geregeld / gedaan kan worden. Rap: Genieten! MG: druk geweest met de meeting. Top joh! Ik ga ook afsluiten. Scrip is klaar. Morgen hele dag oefenen in het theater...Jammer voor manlief op zijn Vaderdag (of ze hangen de vlag uit en houden 'mannen dag' Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Ik meld me droog af. Welterusten! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 de team building zit nog in mijn hoofd als een persoonlijke mislukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 beetje hypere animatieplaatje maar toch maar want zo verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Jen ging het wel goed qua drank? Of is mislukking voor jou meer presteren, of juist het sociale aspect? Ik merk dat ik ga invullen anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 het sociale aspect, Jane. Ik voel me een looser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Ben je niet meis anders misschien maar anders is ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 ik dacht dat ik verder was in mezelf accepteren pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 ach even de balans opgemaakt dus en gelukkig, je mag nog meer leren en oefenen. sloppel meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Jen...dat dacht/denk ik ook...totdat donderdag teamleider met gesprek zei tegen me Je moet van die oude stempel af..dat ben je niet meer..je hebt een nieuw begin en hiermee kun je weer verder Makkelijker gezegd dan gedaan Accepteren dat je de oude niet meer bent en ook niet meer hoeft te worden We hebben niks te verliezen...alleen maar winnen Zo maar nu ff luikjes dicht en truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden