Mai Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 (bewerkt) Poeh ik kan niet slapen. Morgen rotweer dus maak ik me wat zorgen over de reis van Jane. Afijn, ik ga toch proberen te pitten. Trusten mensen tot morgen, 8 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 geen zorgen meis ik laat de vouwfiets thuis en pak de trein en bus. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 saaiheid hier. Pff. - hier is thuis - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 ben veel bezig met onderscheid tussen relativeren en ernstig nemen. Wanneer en hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Moeilijk onderwerp zo voor het slapen gaan, Jen Vanavond kippenvel gehad bij 89 graden..nu lekker cooool Ik zeg luikjes dicht en truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 (bewerkt) Lig, nee, lag in bed Kop wil me mee terugtrekken het veilige moeras in, ik wil niet Ik vecht, dus wordt het erger Dan huil ik Vertrouwen Door de tranen lach ik Om mezelf Toch nog een puntje Herinneringen ook Dus. Meteen een snotkop en rechts vast It's that old devil... 9 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 Even spuien... Ik had wederom een fijne dag Dus daar ligt het niet aan M.F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 Je denkt vast Het is los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 De kop wil drama But hee, no more drama Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 Thuis. De rest is MF That's ok De opzichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden