huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Mogge....kom ff Suiker uitzwaaien..ben toch niet telaat. Ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Eerst even douchen...Stink een uur in de wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Nee, ben er nog. Om half 11 ga ik weg. Mis nog het meest mijn hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Suiker...beste ervan maken..en daarna is het weer jij en hond tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Ach als ik mijn pinpas en paspoort maar mee heb, voor de rest is overal mouw aan te passen. Ga gewoon mijn huisje door en gooi erin wat ik denk nodig te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 In gedachten heb je altijd je beste maatje bij je Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Het beste peerd van stal niet te vergeten..JEZELF... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Ben bezig om de restanten hier van mijn verslaving buiten de deur te krijgen. Als ik terug kom, mogen er geen lege blikken zijn. Zo nog krat inleveren, maar doe dat niet voor 10 uur, schaam me als ik voor die tijd ermee op straat loop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Ja wilde ik ook wel, maar krat was veel goedkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Agnieta...nu je het zegt Hoeveel kms ik wel niet keihard heb weggefietst in angst en paniek om van mezelf af te komen.....nu pas kan ik er om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Flesseprobleem....aanrechtkastjes waren zo snel vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Nooit geen sterke drank in huis gehaald, vindt het gewoon niet lekker, 1 geluk dus. Spanning bouwt zich weer op bij me. Maar ben wel opgelucht en blij. Als dit paar jaar eerder was gebeurd, had het misschien veel ellende kunnen besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Hoi allemaal, Ik ben even niet zo actief hier...maar ik wil Suikertje heel veel succes wensen! En ik vind het zo mooi hoe er met je wordt meegeleefd...hoe waardevol.... Succes!!!!!!!!!! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Afspraak met psych nu de 18e, beter dan over een maand moet ik maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 toitoitoi Suiker je gaat dit kunnen hoor weet je al hoe lang het gaat duren? goeiemorgen frummers en ik mag er een saunadagje van maken vandaag ben er aan toe ook en moet die 2 kg eraf zweten die ik er maandag aan ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Goed dat je voor jezelf opkomt Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Suiker: Dubbele gevoelens! Heel begrijpelijk. Heel herkenbaar. Toen ik sávonds op mijn kamer was had ik het gevoel van 'rust, veiligheid, geborgenheid en nog zoveel meer' Hoe moeilijk de stap ook was, de angst, spanning, het onwetende, de verandering.....Ik had er goed aangedaan. Ik hoop dat jij hier vanavond ook zo op terug kunt kijken. Ik zal vandaag een kaarsje voor je branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Dank je Lady Jane, weet niet hoe lang. Ik ga nu uitloggen, nog even naar winkel. Gaat me wel lukken, geenzorgen om mij. Jullie horen wel van me, of via internet en anders wel via iemand hier Goede dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Toi toi toi Suiker! You can do it! Trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Even Suikertje uitzwaaien ........... kan misschien nog net.............. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Lady: Gezellig as maandag! En nu eerst de te eten kilo-tjes eraf zweten. Geniet ervan. Blondie: Dat is idd beter. Is het zo druk? Wat was de reden van de verschoven afspraak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Had ik maar jaaaaaren eerder van een detox geweten. Onder begeleiding afkicken. Ik hoop NOOIT meer te hoeven detoxen overigens... maar... beter detox... dan het zelf maar uit zien te vinden. Nu ben ik vrij van ALLE middelen en ik functioneer goed... hoe bestaat het haha. Nooit kunnen denken dat me dat nog eens zou lukken. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 toppie he An eigenlijk zijn frummers giga krachtige mensen we moesten alleen leren die krachten ook in ons eigen belang goed te gebruiken en daar hoort alcohol dus niet bij. fijne dag allemaal An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Dank je Lady. Het punt is dat ik gewoon liever voor mezelf moest zijn. Want waarom doe ik het mezelf allemaal aan?????? Nu moet ik erbij zeggen dat mijn leven stukken minder gecompliceerd is. Het was fijn even hier rond te wandelen en ga nu weer wat anders doen. Tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Goedemorgen Suiker succes en Albert gefeliciteerd!! Dagpact; Blondie6173 Vol Agnieta MijnGerrit Wimmelt Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden