rapilos Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Leuk wijfie, Je bent vast meteen verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 (bewerkt) Sugar, dan heeft droppie een leuke afleiding aan die vreemde katten 4 juni 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Bollie, Moest wel een beetje lachen om dat opname verhaal van jou, 34 jaar geleden. Lijkt wel een militaire oefening , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Wat leuk Wijffie. Kijken is vast verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 We gaan het horen wijfie Gaat J. ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Woehahahahaha die Rapske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Nou Rap en Bol: Dat yellen lijkt mij iets van voor de oorlog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 wij yellen nog bij elke volleybal wedstrijd goed voor de teamgeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Bij sporten ken ik het. Doe ik ook bij theateren, maar in een kliniek of instelling...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 ik denk ook om van een groep een hechte groep te maken het wel positief kan zijn hoor hoe was dat voor jou Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Dat weet ik niet meer precies Jane, ik schreeuwde gewoon mee omdat dat moest, maar wat ik nog wel weet en met heel veel plezier aan terug denk is dat we inderdaad een hele hechte groep hadden. Iedereen kreeg als hij binnen kwam een oudere broer of zus, iemand die daar al lang was. We hadden een knuffelhoekie waar ik veel stond. Ja en er was saamhorigheid. We huilden en lachten met elkaar. Echt heel hecht. Dat was in Leefdael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 (bewerkt) chiwawa humor fruit! das meditatie op zijn Bol's 4 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 grandioos he gerrit ik had m al eens gezien/gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Hahahaha Fruit. was dat in de Roderheyde dan? Daar ben ik ook geweest. Mooi daar joh. Een heel oud klooster met een grote vijver ervoor. Ving daar m'n eerste en laatste snoek in m'n leven. Qua omgeving mooier dan Leefdael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 nou ons beachen gaat niet door de meesten zijn bang van een buitje hadden wij maar een stelletje met die N.Z. mentaliteit. 007 maar weer, ook niet verkeerd en jullie voor in de reclames we hebben een A we hebben een D we hebben een B ADB!!!!11111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Meditatie, ja dat herken ik ook nog wel van mijn therapie (poliklinisch) Een yell niet... Iets wat bozig hier... Gisteren nog SMS gekregen ter herinnering voor mijn afspraak morgen bij de psych. Krijg ik vandaag een brief op een deurmat dat de afspraak verzet wordt naar juli... Ja, Doei... Ammehoelalaa,zolang ga ik echt niet in spanning zitten wachten Ik kan hier zo slecht tegen! Grrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Filmpje gezien Gerrit, Oef, zou er bang van worden, Eng gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 goldy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 dan toch maar blondie wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Jeuh...mooi Wijfie een pup...mooi vooruitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Hoi. Bedankt allemaal voor de woordsuggesties. Verder even geen puf om op anderen te reageren. Stress-nekpijn/hoofdpijn. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Benoemen kan helpen he Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden