Jen Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Wijfie, ik ben ook niet zeker van mijn beslissingen als ik daar rationeel over nadenk. Ik probeer in het hier en nu de juiste keuzes te maken, en iets mee te pikken van elke dag. Momenteel ben ik soms liever op het werk dan thuis - en gezien ik beslist geen workaholic ben, is dat bizar te noemen. Toch voel ik me niet ongelukkig. Misschien heb jij ook iets nodig waar je je echt in kan "storten"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 De hond zojuist in laten slapen. Voel me uitermate rot en verdrietig, maar beter voor de hond. Ze krijgt een mooi plekje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Och Lotus, wat vreselijk verdrietig Sterkte met de stilte. ik meld me droog af trusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Lotus, veel sterkte. Ik ken het gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Dank allemaal! Ze krijgt een plekje op het honden kerkhof. Naast / bij de hond van mijn schoonmoeder. We brengen haar nu weg. Dan horen we meer. Ik ben nu even off line... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Je hebt gekozen voor je hond Lotus. Een teken dat je heel veel van het dier hebt gehouden. Dat siert je. Heel veel sterkte met het verlies. :heart: Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 gecondoleerd Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Dikke knuf Lotus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Voor Lotus Gedicht "De Regenboogbrug" Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet. Als een dier waar je veel van houdt doodgaat, dan gaat dat dier naar de Regenboog brug. Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden, zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen. Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig. Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter. Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen. De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding: Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling verlaat hij de groep, rent over het groene gras, sneller en sneller. Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging. Om nooit meer uit elkaar te gaan. De vrolijke kussen overstelpen je gezicht, je handen aaien zijn liefdevolle kop en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Ik weet niet hoe je in het leven staat. Maar ik haalde veel steun uit deze link, en nog steeds eigenlijk. Misschien werkt het ook voor jou en anders gewoon niet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Wat een enorm lieve en steunende berichten! Dank je wel! Spud: Zo mooi!!! Dat doet goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden