huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Geen excuus verzinnen dat het drukkend was....als je gewild had had je veel meer kunnen drinken Je hebt het bij 2 gehouden...das toch om trots op te wezen Je hebt je aan je beginplan gehouden Je hebt het overleefd de warmte maar ook de drank....dat geeft weer moed om met minder drukkend weer ook aan je plan te houden He kanjer...wel positief benaderen..dat sterkt je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 8 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Nou kanjertje zet wel door. Tintelen is af en toe aanwezig maar niet zo veel meer. Hoop vandaag weer dezelfde prestatie te tonen als gisteren. Je voelt je ook een stuk fitter. Hardgelopen al,2 km,bouw dit op steeds iets meer. Zo eerst douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Hopen...haha Je gaat ervoor tjakka 2 km kan 3 km worden Dagen worden weken..enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Gissteren weer gelopen heerlijk met die hitte daarna bij de buren in zwembad, hopsa wat een genot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Dank je Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 12 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Geen druppel gehad gisteren huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 trosje verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Dank je Lady Jane. Doet me goed. heb met de voetbal wel 2 biertjes gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Mooi dat je het bij 2 hebt gehouden...knap hoor..petje af Zelf ben ik van wat ik tekort kom moet ik weer inhalen...is nie goe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Hoi Trosje Dat zou ik niet kunnen! Ga ik gelijk in onderhandeling met mezelf om de grenzen op te rekken. Maar als jij het zo kunt, ook mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Dag Trosje, Daar ben ik ook benieuwd naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Het is de laatste weken niet echt goed gegaan. Nu uit voorzorg geen drank in huis meer. Lijkt me een goede reden de beide benen op de grond te houden en nu maar hopen dat het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Mag ik hopen.....hoor ik hier al een twijfel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Ja zo kun je het lezen maar bedoel het niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Kijk..das al andere koek Duidelijke taal ook naar jezelf toe...tis niet makkelijk maar het is wel te doen stoppen De voordelen hoe klein ze ook zijn opschrijven De momenten dat je trek hebt uitpluizen...wat is er werkelijk met me ....vaak zit er een gevoel achter Misschien blij Misschien boos Misschien verdrietig Misschien angst Met deze gevoelens kan je wat mee...door niet te onderdrukken Drank voegd werkelijk niks toe...niet aangezelligheid enz enz Het versterkt of onderdrukt wat...meer niet Slapen doe je er ook niet op...je valt in slaap thats it Het werkelijke slapen is om te resetten...maar ja reset knop is door drank weg Pijn , verdriet en alle andere rotdingen verdrink je en komt de volgende dag net zo hard terug Focus je op het niet WILLEN drinken en niet op het gemis hiervan Het drinken van alcohol ken je....het niet drinken nog niet Best spannend toch.... Niks is onmogelijk tenzij jij het tegendeel bewijst Tjakka go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Dank je Huttula voor je woordjes, Doen me goed,het is gewoon niet makkelijk,drinken helpt dan weer ens om alles opzij te zetten en waarom doe je het het heeft totaal geen waarde niks niks niks die pijn komt de andere dag weer terug,elke dag weer zolang ik er niks aan doe komt het weer elke dag weer,nu is daar een HALT KAPPEN MET DIE BENDE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Trosje...diepijn waar jij het over hebt die telkens weer komt. Daar zou je wat mee kunnen doen. Er zijn zoveel pijnen...fysiek , mentaal Ieder mens heeft een rugzak...de ene is voller als de ander Vaak kun je hem zelf opruimen..dan word die lichter Vaak kan je ook hulp nodig hebben omdat het boven je pet is gegroeid Schroom niet om hulp te zoeken...het is er niet voor niets Vaak kunnen meerdere gesprekken al een verlichting geven Stoppen is vaak niet de enigste oplossing Als je niet weet waar je moet beginnen is de huisarts de beste persoon om naar toe tegaan Tenminste dat is mijn ervaring En blijven schrijven ook hier als je het moeilijk krijgt en ook alles het makkelijk gaat Schrijven kun je altijd teruglezen...gedachtes niet Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Is ook zo,heb nu een boekje gecreeerd waar ik alles op schrijf,je was me een slag voor. Die rugzak heb ik weldegelijk, en dat doet nu ik erover nadenk echt zeer. Daar komt dat drinken ook vandaan,eenzaam ookal ben ik met vrienden,verlies rouw alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Tijd om het anders aan te pakken. Je hebt nog een leven voor je. Nu goed doorpakken kun je straks oogsten In het begin zal het zeker magertjes wezen...ook het kleine mag er zijn Mijn la ligt ook vol schriftjes...deze zijn best waardevol Veel geleerd in dik 3 jaar tijd Deze 3 jaar is me al meer waard als al die jaren ervoor Niet dat het een feest is maar wel omdat het zinvol is...dat ik er ben. Dat van eenzaam voelen ken ik ook Zonder drank komt alles helderder binnen....merk ook dat ik bewustere keuzes kan maken Vind niet iedereen leuk...maar ja thats life...mijn leven En zo heb jij de jouwe...jouw leven...genoeg om het zinvol te maken En tranen...mogen er ook zijn....we hebben immers nog wat in te halen door al die drank What doesnt kill you makes you stronger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Dank je wel Huttula, Ik ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hoi Tros, Er zijn al weer veel wijze woorden gesproken..daar heb ik niet zo veel aan toe te voegen... Succes! Dat wens ik je van harte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keukenrol Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Ondanks dat ik niet dagelijks drink maar periodes dat ik door sla, heb ik ook na zo een periode heel erg last van trillingen en onrustig gevoel. Meestal na 48 uur ben ik er van af als ik niets drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Hoe gaat het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Hoe is het met je Trosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden