wimmelt Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Goedemorgen! Hier fluiten de vogeltjes en schijnt de zon, na drie dagen droogte!! Dagpact: VolBlondie6173MijnGerrit Agnieta Wimmelt Mai; Van harte gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Welkom hier Trosje, voor jou ook een fijne dag Trosje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Aantal buisjes bloed afgenomen vanochtend, morgen hoor ik het wel. pfff Moet vanaf nu alleen maar beter gaan dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Goede middag inmiddels! Mai: Van Harte Suiker: Heel veel succes vandaag. Gewone leven is hier weer begonnen. Ook weer fijn. Nagenieten van een geslaagd weekend. Wasjes weg werken, huishoudelijke aangelegenheden, boodschapjes....Dus lekker in de weer. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Dank je wel Lotus, welke biljartsoort speelt je zoon, of is daar nog geen gradatie in bij jeugd, libre of driebanden is groot verschil he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Denk driebanden nog wel A3, maar dan vooral in het zuiden des lands, Maar goed, ik ben al blij als ik een carambole maak, hoeveel banden doet er niet toe Word zo opgehaald voor mijn bezoek aan psch en dokter voor opname donderdag, spreek jullie later wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Misschien kun je al wat plannetjes maken om zo de dagen te breken, Wijfie Er is zat te doen...buitenshuis Ik heb het idee dat je naast je optredens zo weinig andere dingen , hobbies hebt Nu je niet meer drinkt staat er een wereld op je te wachten om ontdekt te worden Wat toen niet leuk was verdient een tweede kans Ji veranderd nu ook..houd daar ook rekening mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Weer terug van landgoed, boodschapjes ook al binnen, dus nu effe rustig bankhangen... Hahaha... Voor 5 minuten ja! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Suiker / A3: Mijn zoon speelt Libre. De spoeling bij de jeugd is dun hoor. Maar nog altijd bestaat de 'jeugd NKBB' (tot 18 jaar). Nu waren het de landelijke kampioenschappen. Nu zo'n 50 jeugdleden die hieraan meededen. Dus dat is niet veel. Hij krijgt wekelijks les van een 'instructeur A'. En om het weekend competitiewedstrijden. Leuk dat jullie er bekend mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Blondie weer lekker in de weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Dat is het zeker! En dan te weten dat hij ook nog een motorische handicap heeft. Voor mij was hij al kampioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Bij een club asnsluiten Wijfie...wat je leuk vind Wandelclub...je komt nogeens ergens ,ontmoet weer nieuwe mensen Je goed voelen kan je niet 1,2,3 afdwingen Je rotvoelen heb je meer invloed op. Als ik alleen wandel heb ik meer aanspraak als dat ik met 2en loop is mijn ervaring Ik heb zelf ook een man die niet veel leuk vind... dus onderneem ook veel alleen Als ik continu thuis bij man zou zitten zou ik dood ongelukkig worden...en daarvoor ben ik niet gestopt Toch na verloop van tijd raak ik met steeds meer mensen aan de klets...dezelfde mensen...die ook veel alleen ondernemen Zo vorm je weer een groepje Sauna ben ik meestal alleen..maar ik weet zeker dat ik leuke gesprekken heb en dat geeft weer een goed gevoel Rottige is dat je het eerst alleen moet doen en dan kan je de vruchten plukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Goedemiddag allen, May, Van harte gefeliciteerd, Vanochtend een werkhuisje gehad, Nu, suf en slaperig, Net al een uurtje naar bed geweest. Vanavond werken van 18.00 tot 22.00, Dan morgenochtend meteen weer vroeg beginnen. Echt niet leuk, Kom ik helemaal niet aan mijn slaap toe. Woensdag ook de hele dag werken. Nou ja, nog 2 weken en dan VAKANTIE! Even doorbijten nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Goede invulling Fruitvlieg, Goed van je, echt waar! En de beloning is groot, zo te lezen Top man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik heb me laatst ook een museum jaarkaart gekocht...niet dat ik dat direct leuk vind maar kan nu wrl kijken of het leuk is Workshops ga ik ook doen....word gehouden met meerdere mensen maar je kan ook aleen aanmelden Eerste paar keer is best eng.....zonder drank was bij mij alles eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Wijfie: Ook ik ben mijn 'vrije tijd' opnieuw gaan invullen. De hobby's die ik had heb ik sinds ik dronk niet meer gedaan. Gewoonweg om het feit dat ik de puf niet had. Of omdat ik vanwege de drank niet meer uit kon voeren. Het klinkt heel raar, maar ik heb ze opnieuw moeten 'hervinden'. Ik was het als het ware verleerd, althans zo voelt het. Hobby's buiten de deur en in groepsverband (toneel / theater / moderne dans) Ik deed het niet meer. Alcohol maakte me lam, dus kwam de deur niet meer uit. En daarnaast moest ik er voor rijden....Dus een 'not done' voor mij. Mijn psycholoog vroeg mij eens na te denken waar ik nu echt gelukkig van wordt / welke hobby's ik leuk vind. Dat was wat ik altijd gedaan had. In eerst instantie mijn poppentheater, daarnaast heb ik alles weer opgepakt op theater / dans gebied. Even een hele stap. Maar wat een energie krijg ik er voor terug. Ook het schrijven, lezen is weer een van mijn bezigheden. Ik las dat jij niet (niet graag / geen auto) rijdt (wellicht heb ik dat verkeerd). Ik kan het wel, woon ook erg afgelegen, en doe het wel. Maar ik pak ook vaak het openbaar vervoer. Kost geld en tijd....maar ook dat zie ik dan als een nuttige tijdsbesteding, want daarmee kom ik toch waar ik wezen wil. Ik hoop dat jij ook weer iets vindt waar jij je in uit kunt leven / prettig bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Hoi, ben er weer na zware, moeilijke middag, maar heb het toch maar weer gedaan. Donderdag word ik om 11.30 uur verwacht in kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Tis net wat je zegt suiker...onbreekt alleen het woordje IK aan..... Das zo belangrijk woordje...IK...heb ik met therapie geleerd Zonder jou gebeurd er weinig...met jou zoveel Gaat helemaal goedkomen met jou Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Moet gaan...4 uurtjes werken deze week Eet smakelijk en fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Ger: Fijn dat je er een prettige werkdag op hebt zitten! En straks lekker sporten! Heerlijk om te lezen. Mijn zoon had een gezonde spanning. Bij hem staat het plezier nog altijd voorop. Hij vond het al heel wat om daar te mogen staan En altijd even enthousiast als anderen punten scoren, en goedlachs als hij 'mist'. Kanjer he Suiker: Spannend. Maar je gaat goed. Knap van je! Dikke pluim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Hé Sugar das al snel zeg. Weet je ook hoelang de opname gaat duren? En heb je nu een oplossing voor je hondje? Och we kunnen Wijfie wel van alles aanslepen maar zolang ze niet lekker in haar vel zit heb ik het gevoel dat niets goed is. Wijfie ben je al naar de huisarts geweest? Je zou dat gaan doen i.v.m. de overgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Vanmiddag heerlijk weinig tot niets gedaan...beetje hangen op de bank, bijgekletst met een vriendin, zonnetje mn gezicht laten strelen... Lekker! Nu alleen nog effe journaal kijken en daarna met boek te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Goeienavond. Net een constructief gesprek gehad met mijn verpleegkundige, voel me opgelucht. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Lekker gevoel hé Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Ja, ze heeft me een beetje advies gegeven waar ik mee verder kan. Zo voel ik me ook wat minder eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden