Spring naar bijdragen

Maandag 2 juni 2014

Aanbevolen berichten

Goede middag inmiddels!

Mai: Van Harte :rose:

Suiker: Heel veel succes vandaag.

Gewone leven is hier weer begonnen. Ook weer fijn. Nagenieten van een geslaagd weekend. Wasjes weg werken, huishoudelijke aangelegenheden, boodschapjes....Dus lekker in de weer. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk driebanden nog wel A3, maar dan vooral in het zuiden des lands,

Maar goed, ik ben al blij als ik een carambole maak, hoeveel banden doet er niet toe :D

Word zo opgehaald voor mijn bezoek aan psch en dokter voor opname donderdag, spreek jullie later wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kun je al wat plannetjes maken om zo de dagen te breken, Wijfie

Er is zat te doen...buitenshuis

Ik heb het idee dat je naast je optredens zo weinig andere dingen , hobbies hebt

Nu je niet meer drinkt staat er een wereld op je te wachten om ontdekt te worden

Wat toen niet leuk was verdient een tweede kans

Ji veranderd nu ook..houd daar ook rekening mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker / A3: Mijn zoon speelt Libre. De spoeling bij de jeugd is dun hoor. Maar nog altijd bestaat de 'jeugd NKBB' (tot 18 jaar). Nu waren het de landelijke kampioenschappen. Nu zo'n 50 jeugdleden die hieraan meededen. Dus dat is niet veel. Hij krijgt wekelijks les van een 'instructeur A'. En om het weekend competitiewedstrijden. Leuk dat jullie er bekend mee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een club asnsluiten Wijfie...wat je leuk vind

Wandelclub...je komt nogeens ergens ,ontmoet weer nieuwe mensen

Je goed voelen kan je niet 1,2,3 afdwingen

Je rotvoelen heb je meer invloed op.

Als ik alleen wandel heb ik meer aanspraak als dat ik met 2en loop is mijn ervaring

Ik heb zelf ook een man die niet veel leuk vind...

dus onderneem ook veel alleen

Als ik continu thuis bij man zou zitten zou ik dood ongelukkig worden...en daarvoor ben ik niet gestopt

Toch na verloop van tijd raak ik met steeds meer mensen aan de klets...dezelfde mensen...die ook veel alleen ondernemen

Zo vorm je weer een groepje

Sauna ben ik meestal alleen..maar ik weet zeker dat ik leuke gesprekken heb en dat geeft weer een goed gevoel

Rottige is dat je het eerst alleen moet doen en dan kan je de vruchten plukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

May,

Van harte gefeliciteerd,

Vanochtend een werkhuisje gehad,

Nu, suf en slaperig,

Net al een uurtje naar bed geweest.

Vanavond werken van 18.00 tot 22.00,

Dan morgenochtend meteen weer vroeg beginnen.

Echt niet leuk,

Kom ik helemaal niet aan mijn slaap toe.

Woensdag ook de hele dag werken.

Nou ja, nog 2 weken en dan VAKANTIE!

Even doorbijten nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me laatst ook een museum jaarkaart gekocht...niet dat ik dat direct leuk vind maar kan nu wrl kijken of het leuk is

Workshops ga ik ook doen....word gehouden met meerdere mensen maar je kan ook aleen aanmelden

Eerste paar keer is best eng.....zonder drank was bij mij alles eng :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie: Ook ik ben mijn 'vrije tijd' opnieuw gaan invullen. De hobby's die ik had heb ik sinds ik dronk niet meer gedaan. Gewoonweg om het feit dat ik de puf niet had. Of omdat ik vanwege de drank niet meer uit kon voeren. Het klinkt heel raar, maar ik heb ze opnieuw moeten 'hervinden'. Ik was het als het ware verleerd, althans zo voelt het. Hobby's buiten de deur en in groepsverband (toneel / theater / moderne dans) Ik deed het niet meer. Alcohol maakte me lam, dus kwam de deur niet meer uit. En daarnaast moest ik er voor rijden....Dus een 'not done' voor mij. Mijn psycholoog vroeg mij eens na te denken waar ik nu echt gelukkig van wordt / welke hobby's ik leuk vind. Dat was wat ik altijd gedaan had. In eerst instantie mijn poppentheater, daarnaast heb ik alles weer opgepakt op theater / dans gebied. Even een hele stap. Maar wat een energie krijg ik er voor terug. Ook het schrijven, lezen is weer een van mijn bezigheden. Ik las dat jij niet (niet graag / geen auto) rijdt (wellicht heb ik dat verkeerd). Ik kan het wel, woon ook erg afgelegen, en doe het wel. Maar ik pak ook vaak het openbaar vervoer. Kost geld en tijd....maar ook dat zie ik dan als een nuttige tijdsbesteding, want daarmee kom ik toch waar ik wezen wil. Ik hoop dat jij ook weer iets vindt waar jij je in uit kunt leven / prettig bij voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ger: Fijn dat je er een prettige werkdag op hebt zitten! En straks lekker sporten! Heerlijk om te lezen. Mijn zoon had een gezonde spanning. Bij hem staat het plezier nog altijd voorop. Hij vond het al heel wat om daar te mogen staan ;) En altijd even enthousiast als anderen punten scoren, en goedlachs als hij 'mist'. Kanjer he :P

Suiker: Spannend. Maar je gaat goed. Knap van je! Dikke pluim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Sugar das al snel zeg. Weet je ook hoelang de opname gaat duren? En heb je nu een oplossing voor je hondje?

Och we kunnen Wijfie wel van alles aanslepen maar zolang ze niet lekker in haar vel zit heb ik het gevoel dat niets goed is. Wijfie ben je al naar de huisarts geweest? Je zou dat gaan doen i.v.m. de overgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...