bolletje Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Sowhat heb ik het goed als ik schrijf dat je veel minder mee doet met het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Lekker in het zonnetje, Op mijn balkonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Profenticiat Hanneke en Ietje. Â Ik heb vandaag nog eens beseft hoe belangrijk humor is. Een vriend van me bekeek me heel drorevig en vol medelijden, en ik dacht "Mijn God, doe eens normaal." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Weer terug van weggeweest. Mijn kanjer van een zoon is 4 de geworden op het NK biljart. Een mega trotse moeder! Nu enorm moe (maar voldaan) Alle dagen droog gebleven. Zo meld ik me vandaag alvast af. Tot later / morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 hoi wijfie, heb jij nog iets plezants van je dag kunnen maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 oh ja, jij bent gaan wokken, fijn. Las daarstraks dat je je nogal onbestemd voelde, en dat klonk gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Het klikt niet zo goed met je zus leek me? Waarom doe je dat weekend dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Goede nacht allen, Ik ga mijn luikjes sluiten, morgen weer een fijn dagje tuinen! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 een onbekommerd stranddagje en een emo avond met dochter ben bekaf nu, slaap wel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Wijfie je zus goed op sleeptouw nemen die paar dagen dat ze geen boe of bah kan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden