Spring naar bijdragen

vrijdag 30 mei


huttula

Aanbevolen berichten

Heerlijk hotelletje. Lekker wezen winkelen en met 10 personen uit eten. Nu even lummelen op de kamer en dan een drankje in het 'cafe'  Op tijd naar bed want morgen moeten we om 6 uur naast het bed staan. Op naar de wedstrijden. Spannend!

 

Sugar: Meestal is er een ruimte met computers voor gezamenlijk gebruik.

 

Ik meld me vast droog af. Fijne voortzetting!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ís ook zo, maar soms, als knappe mensen, of mensen met een ego te groot voor de beschikbare ruimte of mensen met een vlotte babbel zoveel meer gedaan krijgen en andere mensen de les mogen lezen op basis van hun titel (niet gehinderd door kennis of inzicht) dan vergéét ik afstand te nemen en met een helicopterview te kijken. Dan vind ik ze niet sneu. Dan moet ik alle zeilen bij zetten om niet BOOS te zijn, of verongelijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O maar ik kan het ook niet altijd zo bekijken hoor, het gebeurd ook best wel dat ik me kwaad maak om iemand. Het ligt er maar net aan hoe ik me zelf op dat moment voel. Wat mij altijd erg veel helpt is de wetenschap dat ik dat gevoel niet alleen heb, maar dat er meerderen zijn die hetzelfde voelen.

Vroeger had ik dat niet en trok me alles aan, het lag altijd aan mij of zo. :blush:  Maar naarmate ik ouder werd is dit, zoals zoveel dingen toch veranderd. :)  Ik merk dat ik sterker ben geworden en me toch wat minder aantrek van m'n omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn we rond!! Want als werknemer word je sowieso tekort gedaan als je leidinggevende je onzeker probeert te maken. Kil en zakelijk blijven en uitsluitend respect tonen op basis van diens kennis van zaken is dan het slimst denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je jezelf meer en meer gaat waarderen, en je krijgt wat meer levenservaring waar je van leert, hecht je ook minder waarde aan b.v. een leidinggevende. Tenminste zo is het bij mij gegaan. Misschien geld dat niet voor iedereen.

 

Ik ga afsluiten. Trusten mensen. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...