Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 mij helpt het ook om dingen te kunnen plaatsen, dat geeft me rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Heerlijk hotelletje. Lekker wezen winkelen en met 10 personen uit eten. Nu even lummelen op de kamer en dan een drankje in het 'cafe' Op tijd naar bed want morgen moeten we om 6 uur naast het bed staan. Op naar de wedstrijden. Spannend! Sugar: Meestal is er een ruimte met computers voor gezamenlijk gebruik. Ik meld me vast droog af. Fijne voortzetting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Dat ís ook zo, maar soms, als knappe mensen, of mensen met een ego te groot voor de beschikbare ruimte of mensen met een vlotte babbel zoveel meer gedaan krijgen en andere mensen de les mogen lezen op basis van hun titel (niet gehinderd door kennis of inzicht) dan vergéét ik afstand te nemen en met een helicopterview te kijken. Dan vind ik ze niet sneu. Dan moet ik alle zeilen bij zetten om niet BOOS te zijn, of verongelijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Oh Monster,dat heb ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Vooral mensen met een vlotte babbel, pff, kan ik me zo aan ergeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 O maar ik kan het ook niet altijd zo bekijken hoor, het gebeurd ook best wel dat ik me kwaad maak om iemand. Het ligt er maar net aan hoe ik me zelf op dat moment voel. Wat mij altijd erg veel helpt is de wetenschap dat ik dat gevoel niet alleen heb, maar dat er meerderen zijn die hetzelfde voelen. Vroeger had ik dat niet en trok me alles aan, het lag altijd aan mij of zo. Maar naarmate ik ouder werd is dit, zoals zoveel dingen toch veranderd. Ik merk dat ik sterker ben geworden en me toch wat minder aantrek van m'n omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Het heeft ook te maken met jezelf tekort gedaan voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Dan zijn we rond!! Want als werknemer word je sowieso tekort gedaan als je leidinggevende je onzeker probeert te maken. Kil en zakelijk blijven en uitsluitend respect tonen op basis van diens kennis van zaken is dan het slimst denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Ja, dan word je tekort gedaan. Moeilijk voor je zelfwaarde=gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Maar als je jezelf meer en meer gaat waarderen, en je krijgt wat meer levenservaring waar je van leert, hecht je ook minder waarde aan b.v. een leidinggevende. Tenminste zo is het bij mij gegaan. Misschien geld dat niet voor iedereen. Ik ga afsluiten. Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 ik ook truste Jen en Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Hier weer terug van verjaardagsfeestje ofwel zuipfestijn! Gelukkig ook wat nuchterheid en al met al op een gegeven moment staan te grinniken om de leipigheid! Nog effe op de bank journaal kijken en daarna de oogjes sluiten! Blij dat de avond voorbij is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Hier gaan de luikjes ook dicht Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 een goeie nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Lukt het nog niet om te gaan slapen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Nieje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Ik ga zo, ik krul zowat om van de slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden