erik Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Jaha nu wil ik het helemaal weten! Ja dat dilemma van wanneer zeg je iets......ook met ons drank probleem is dat een ding. Heb me wel bedacht dat ik perse wil dat iemand me in een relatie accepteerd zoals ik ben. Dat ik een verslaving gehad heb en flink mee aan de slag ben om dit onder controle te houden. Zou wel wachten tot je echt daadwerkelijk afgesproken hebt denk ik. Is niet iets voor whatsapp, dan zou je iemand maar afschrikken ben ik bang, terwijl als hij jou persoon erbij kent anders ligt. Is een omweg niet een idee; kijken hoe hij reageert op iets uit de media of actualiteit waar psychiatrie een onderwerp is of als je afspreekt pak je baxter en neem je medicatie in en kijk of hij het ziet en reageert......ik zou eerst zijn mening peilen over het onderwerp psychiatrie en het daarna op jezelf betrekken. Zou dit punt ook weer niet weken uitstellen want dan wordt de drempel steeds hoger. Met zoeken op afbeelding bedoelde ik dat veel foto's op datingsites niet echt zijn. Men pikt een foto en gebruikt die. Via zoeken op afbeelding https://www.google.com/intl/nl/insidesearch/features/images/searchbyimage.html (zie filmpje) kan je dit zo achterhalen. Kopieer de internet link naar dat plaatje en zoek. Is het een nep foto dan zal die foto op meerdere plekken staan en niet van die persoon zijn. Maar zoals ik al zei ik houd er helemaal niet van zo te moeten zoeken en achterdochtig zijn..... Veel succes met whatsappen.....en wie weet (( )) 6 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Gips....even puur observatie van een buitenstaander...klinkt als weer veel dingen tegelijk: medicatie opbouwen, dating site, en nu ook een dieet (en dan nog dat geheim ) Neem niet te veel hooi op je vork... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) En dan vergeet ik het belangrijkste nog te noemen, alcohol laten staan, maar dat leek me zo vanzelfsprekend... 6 augustus 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Hoi Gipsy, Is dat geheim wel zo grappig of is er misbruik van je gemaakt? Ik hoop dat het geen vervelende gevolgen voor je heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Sorry Gips, dat klinkt niet goed, en was de 'humor' van mijn kant niet helemaal op zijn plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ja, sorry Gips, was niet de bedoeling grapjes over je te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Wat er ook is, je schamen of je druk maken of ons niet meer onder ogen durven te komen hoeft echt niet Gipsy, wat het ook is. Niet dat je het in een openbaar forum moet schrijven maar blijf er toch niet mee lopen als het je hoog zit. 6 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Lastig, om met een geheim rond te lopen dat je zo hoog zit. Veel sterkte! Had ook de indruk dat je wat veel gelijk aan het proberen bent. Maar dat zei Kuid dus al... Zelf ben ik gestopt met drinken. Maar roken doe ik nog even verder. 1 verslaving tegelijk vind ik moeilijk genoeg! Zoiets als leren lopen met kleine stapjes voor je gaat rennen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Goed dat je actie hebt ondernomen! Als je iemand vertrouwt lijkt het me niet uitmaken of het een man of vrouw is, toch? Jammer van die biertjes...pak je het weer op naar nul? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Goed van je dat je het gedeeld hebt met iemand en de spv-er is bij uitstek de goede persoon denk ik zo. Blij dat je het tenminste aan iemand vertelt hebt. En al komt het in je rapportage, de behandelaar die het leest mag hierover niks zeggen buiten het werk. Hoop dat je er verder geen last van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 9 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2015 Fijne zondag Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2015 In de actie Gipsy...lekker even naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2015 Je mag toch gewoon 'nee' zeggen? Rustig aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 10 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2015 Alle nadeel heeft zijn voordeel! Wat goed dat die supermarkt gesloten was! Toch weer ee n bewijs voor jezelf dat een beetje moeilijker is dan niet? Of niet? Ik durfde zaterdag op restaurant zelfs geen mosselen met witte wijn. Wil het mezelf niet moeilijker maken! Sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Hoi Gipsy, De rest niet laten staan! Weg kieperen die rotzooi! Komaan! Fijn dat je wat aan die gesprekken hebt gehad! Sterkte voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Heb er geen ervaring mee... Maar je blijft dan nog lange tijd in onzekerheid? Lastig. Lukt het je de drank te laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ok..laat het niet uit de hand lopen. Wil je nog wel naar 0? Ik vraag het omdat de volgende vraag is: Wat kan ik/wij hier dan voor je doen? Of iemand in je omgeving? Het lijkt me zo fijn voor je als je het een tijd lukt Gaaf die vallende sterren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Wil je dat de arts gelijk krijgt ? Wil jij veranderen? Wat heb je er voor over om de ats geen geliijk te geven? Ilk ben echt van mening dat als je het anders wilt ook anders word zowel lichamelijk als psychisch. Ik weet dat je het proces kan versnellen zonder dat je jezelf voorbij loopt. Gipsy jij kan meer dan je denkt doe jezelf niet tekort. Drank maakt het niet makkelijker op. Laat jou hulp niet hulpeloos achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 hooguit is al erg genoeg Gipsy, ik heb een poosje niet gereageerd op je alcoholgebruik maar lees net dat alcohol en prozac niet samen mogen mirtazapine idem; 1 dosis daarvan staat gelijk aan 4 glazen alcohol! En alcohol heeft op je stemmingswisselingen natuurlijk ook invloed, ook op depressies en ook ok ptss, en eigenlijk op alle stoornissen een negatieve invloed. dat weet je toch zeker wel nu na al zo lang meedraaien, zowel hier als in de hulpverlening? Ik houd mn hart vast soms als ik je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Gipsy...als ik de alcohol niet had latën staan...was er geen verbetering in mezelf gekomen. Kon ik duizend therapieen volgen maar dan had ik het niet gered. Ik werd een hopeloos geval..ach hulp zal me nog wel helpen..maar op een lager pitje Klinkt hard voor mezelf..maar zo is het. Ik mis bij jou wat...doorzettingsvermogen Het lijkt erop dat iedereen naar jou pijpen moet dansen. Ipv dat je laat zien wat je wel kan. Wat je ondanks de etiketjes die bij je opgeplakt zijn wel kunt Ik lees vaak genoeg dat je het wel best vind zo Maar ja dat zijn mijn woorden. Kort gezegd ik hoop niet dat jij zo'n hopeloos geval word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Hoi Gipsy, Ik ben super verbaasd te lezen dat je denkt dat alcohol geen invloed heeft. Als ik nu zie welk effect het op mij had, momenteel zonder psychische moeilijkheden! Het lijkt wel het stemmetje van een verslaving dat spreekt... Wens je dus veel succes om toch door te zetten! Je hebt zoveel te winnen! En ik denk dat er inderdaad soms een dunne lijn zit tussen het accepteren van beperkingen en bij de pakken gaan neerzitten. Je verzetten en niet accepteren helpt niet. Maar bij de pakken gaan neerzitten ook niet. Al weet ik dus niet of je dat doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 'Struisvogelen' Gips, niet leuk voor je de feedback die je krijgt, confronterend, maar wel eerlijk. Overweeg en doe er wat mee, voor jouw bestwil. Nee het is niet gemakkelijk. Maar het levert je wel wat op, als je volhoudt. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Die irritatie...weerstand, zeg iets over jou. Als het niet waar is voel je geen irritatie. Maar ben oprecht benieuwd waar je op terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Toen ik nog dronk vond ik het ook rot als mensen kritiek op me hadden of eigenlijk het beste voor me over hadden. Dus best herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Mensen die schrijven doen dat met de intentie te helpen. Vanuit eigen ervaringen. Gaat dus helemaal niet over 'waarheid' of 'onwaarheid'. Al verwoordt niet iedereen dit even correct. ( en dat is dan wat ik denk en ook niet de 'waarheid') Ik hoop wel voor jou dat je bij het nadenken over jouw waarheid het onderscheid kan maken tussen jouw waarheid en eventueel die van de verslaving die je misschien toch nog in haar macht heeft. Zolang jij het bent die beslist en niet de drang of de trek, lijkt het mij wel OK. Zo niet zou ik toch even overdenken wiens waarheid ik wilde verdedigen. Helemaal zonder oordeel. En natuurlijk sta je al veel verder dan waar je stond! Niet opgeven dus! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden