Spring naar bijdragen

Woensdag 28 mei 2014


Aanbevolen berichten

Goede morgen vroege vogels,

 

Hanneke: Veel plezier in het klooster!

Suiker: lekker een bakkie!

Yvonne: Ahhh daar is de koffie al :-)

Hier ook veel regen. Vandaag verjaardag vieren. Druk, druk, druk,....

Dus lijkt me zinvol om:

 

Dagpact:

Lotus

Vol

 

Fijne dag allemaal!

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie ook goedemorgen Vol en Lotus. 

Hier laatste dag naar het werk voor een heel lang weekend. 

Kijk ik echt naar uit. 

Las daarnet snel even het eindje van gisteren over 'druk' . 

Ik werk ook met lijstjes, heb zo'n 'to do' boekje bij de Hema gekocht. 

En zet daar op mijn vrije dagen de punten neer die ik wil afwerken.... zelfs met de tijden erbij.

Die tijden neem ik dan lekker ruim zodat ik de boel eerder af heb dan de planning aangeeft, kan er altijd nog iets tussendoor fietsen. 

En druk in het hoofd als ik naar bed ga... heel vaak. 

Ik doe dan ontspanningsoefeningen voor zowel het hoofd als het lijf en dat werkt eigenlijk heel goed de laatste tijd. 

Jammergenoeg blijft er nog steeds niet al te veel  ruimte over voor ' andere dingen' ... maar ik denk niet dat dat erg is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Suiker, das geweest hoor. 

Heb ik trouwens ooit wel gedaan: 's nachts om 3 uur door de duinen van Langeverderslag naar Zandvoort lopen .... 

Dit keer lig ik lekker in mijn bedje en wacht tot  ik vanzelf wakker word..  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker zo'n lang weekend. Geniet ervan!

Lijstjes maken doe ik ook.  Voordat ik  ga slapen probeer ik de 'dag af te bouwen'. Lezen, rustgevende muziek, bad....Ik heb trouwens zelden een heel vol hoofd. Slaap eigenlijk best goed. Vaak wel heel vroeg wakker, maar dat vind ik niet erg. Soms zelfs erg lekker. Lekker stil in huis...Rustig op starten.

 

Voor mij morgen dagje camping, en dan lang weekend in een hotel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woow, klinkt ook goed Lotus. 

En ja..... vroeg wakker, vind ik ook zoooo heerlijk, inderdaad lekker stil in huis en buiten, 

Schuifdeur open en het geluid van de vogels.... 

 

En nu... koffie en thee in de warmhoudkannen voor de langslapers 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

En richting werk maar weer. 

Mensen, maak er iets moois van vandaag he? 

                         

                                                         post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nog niet Lotus, was bezig met opvang in buurt, maar lukt nog niet.

 

Mijn maatsch. werkster vertelde me dat ik hem maar in asiel moet dumpen, stom wijf.

 

Bedoeling dat ik eerst in detox ga omdat ik nog steeds drink en er niet zelf van af kom. Iedereen mag daar oordeel over hebben hier, maar ja.

Verslavingzorg wil me daarna in psychiatrixche kliniek hebben en ggz vindt dat niet nodig. Ik hoop eerlijk gezegd op eerste. Ik weet van mezelf dat ik het alleen niet ga redden.

Komende vrijdag ga ik naar verslavingzorg en ook as maandag word ik daar verwacht. Vanmiddag weer maatsch. werkster. Ik leef van dag tot dag.

 

Ik heb gelukkig nu wel het gevoel dat ik bezig ben met mezelf. Ondanks wat er allemaal nog op mijn pad komt, ben ik bezig met mijn toekomst en blijf ik niet aanmodderen, zoals al jaren.

 

Kost me moeite om dingen over mezelf hierover te vertellen, maar misschien maar goed van mezelf. Heb een groot schild om me heen als het over mezelf gaat.

 

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel fijn dat je het gevoel hebt dat je 'aan jezelf werkt' Detox heb ik ook gedaan / gehad. Ik vind het knap hoe jij je daarin opsteld. Het van dag tot dag en hopen op....Zelf inzicht heb je ook dacht ik zo. Hondje in asiel zou ik ook niet doen. Moet er niet aan denken. Ik hoop echt dat je voor hem / haar een fijn plekje vind. Toen ik opgenomen was kreeg iemand ook bezoek en diegene nam haar hond altijd even mee...Konden ze buiten elkaar even lekker knuffelen :-) Ik hoop voor jou dat zo'n constructie ook mogelijk wordt. Ik vind dat je het knap doet :rose: :rose:

 

En nu ga ik de slingers ophangen.....Anders staat manlief al in de kamer....Tot later....Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee zit erin, tesamen met mijn Refu.

Juist op deze dagen zo belangrijk om deze te blijven innemen.

Beschuitje staat voor mijn neus, maar zit er met lange tanden naar te kijken.

Toch maar proberen.

Kan niet op een lege maag gaan werken.

Afijn, ik ben zo weg naar mijn werk.

Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge....

 

Mwah...volgens mij is dat slecht slapen besmettelijk ;) ...het ging best redelijk, ondanks jetlag maar vannacht..pfff.

Ok....koffie, douchen en dan toch maar positief de dag in. Tís niet anders. 

Morgen uitslapen!

 

Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Dagpact: 
Vol
Lotus
Blondie6173 

Agnieta

Kruidenthee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik lijk wat langer te slapen......

Ook hier regen met bakken uit de hemel, zit nog steeds een beetje te dubben waar ik mijn verhaaltje kwijt kan, moet het op het refu draadje of mag het hier.....

Suikertje wat voor hondje is het (fotootje)?

Yvonne gelukkig wordt het de komende dagen beter.....

Alle anderen ga goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...