Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 ff tussendoor, als mensen "vrienden" met mij op fb willen worden, graag eerst pb. Kan aan namen niet herkennen wie het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Verf binnen, aflakken kan beginnen! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hup Gerrit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Heel goed van je Blondie dat je morgen al naar psych kan. Man ik word al heel moe om te lezen wat je allemaal doet en dat na nacht amper slapen. Veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hahaha... Suikertje! Stort nu lichtelijk in. Maar mn kastjes staan in de lak, dan mag ik instorten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Mogge....uitgewerkt..nu ff rusten Lijk we een oud wijf ....tis niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Als je keuken maar niet instort blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Je hebt je rust wel verdiend huttula, na het werken. Denk dat de meesten hier geen twintig meer zijn en dus weten wat het kan zijn. Gewoon aan toe geven he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Lieve mensen, sorry dat ik zomaar binnen kom vallen. Maar wil even met jullie delen dat t nog steeds goed gaat! Zware dagen en nachten gehad.....nu rustiger vaarwater! Verder bouwen!! Fijne dag!! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hahaha...Keuken staat...suikertje Vanmiddag komen ze ook de afdekborden installeren... Dan is ie af,dat keukentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Sowhat hoihoi, Nog gefeliciteerd met een heel jaar droog. Een mooie prestatie hoor. Een goed voorbeeld dat stoppen echt kan. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Beetje toegeven is wel fijn Suikertje Rottige is als je eenmaal ligt geneigd bent om te blijven liggen...das nie goe. Word zo stijf van...en ja snachts moet er gerust worden ..regelmaat he..tis ook nooit goed Heb je al wat kunnen regelen voor huisgenoot suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Tine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Tine..dikke pluim hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Letterlijk om niks gaan overgeven! Zal de spanning om niks wel wel zijn.. Maar voelt als... Bagger dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Lief!! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Het begint hier nu net een beetje te spetteren. Beterschap Blondie en Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 He he, kan ik eindelijk op deze pc aan mijn site werken. Dit bleek niet onder windows 10 of hoger te kunnen...Maar toen???...Nu naar maanden heb ik het eindelijk op kunnen lossen. Wat een bevalling. Maar nu hieperdepiep. Beterschap dames! Hier heb ik ook een zieke met dezelfde verschijnselen thuis. Wellicht een virus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goedemiddag beste mensen, Alweer een hele dag achter de rug, Vannacht dus nauwelijks geslapen, dus voel me een beetje brak. Vanochtend, eerst naar verpleeghuis (werk) gereden, om het resterende examenonderdeel, en evaluatie ondertekent op te halen. Wauw..., wat een complimenten stonden erop. Heel knap,doorzettingsvermogen,goede planning,vasthoudend, petje af,proffesionele wijze, ongekende kwaliteit,complimenten en gefeliciteerd! Nou ja, wie had dat gedacht, en nog wel van die leidinggevende die af en toe zo bitscherig kan zijn. Moest er bijna van blozen, Het gekke is, dat het me ook weer een beetje onzeker maakt, Weet nooit precies wat ik aan haar heb, Maar wel heel blij natuurlijk. Vanochtend eerst een huisje schoongemaakt, terug naar huis, het laatste gekopieerd, en in mijn portfolio gedaan. (Heb trouwens alles dubbel hoor.) Toen naar het opleidingsinstituut gefietst (half uur heen, half uur terug) Een verzopen kat, was er niets bij, Mens,mens wat een regen. Net een half uurtje thuis, Moet nog zuigen, want krijg straks bezoek Had het liever een andere dag gehad, maar ja, had ook niet geweten, wanneer ik dan had moeten afspreken. Hoe dan ook, de zware vracht, die ik met me mee droeg, is langzaam, van me aan het afglijden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hoi rapilos, denk dat je vooral ook onzeker bent over jezelf. Ik kan je alleen maar een groot compliment geven, heel knap gedaan. Geniet van het moment. Fijne dag nog, maar dat gaat denk ik wel lukken, je verdient het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Dank suikertje, Jij ook een fijne dag nog, Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Gaat vandaag beter dan gisteren rapilos, geen verplichtingen vandaag. Ondanks dat ik dus niks hoef heb ik veel meer gedaan dan ander dagen. Ik weet dat als er geen druk achter zit het veel gemakkelijker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Geen verplichtingen hebben is heerlijk. Bij mij komt er dan ook meestal veel meer uit mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Blondie..dpanning kan veel met je doen De een geeft over..de andet valt af..koppijn.. Bij mij slaat alles op gewichten en spieren Je onderdrukt nu ook niks meer...mag je ook rekening meehouden Burn out en naweeen En ja je mag je ook bagger voelen...tis ook allemaal niet niks Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Voila, gastel en vriezer staat! Ernstig blij mee. Nu bakken geblazen...Taarten. Dan nog de boodschappen voor de verjaardag voor morgen. Ik wil toch voor de visite een 'borreltje' hebben. Als ik me sterk voel... Rapi: :rose: Harstikke goed gedaan! Gooi de onzekerheid maar overboord. Je hebt ze een poepie laten ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden