Spring naar bijdragen

maandag 26 mei


huttula

Aanbevolen berichten

Ach, ik mag ook niet klagen rapilos...

Hopelijk door mijn niveau nu toch meer zeker van contractverlenging...

Al moet ik er niet aan denken dat ik het zonder harde werkers zoals jullie moet doen, dan ben ik nergens!

Jullie worden mijn inziens te veel, veels teveel ondergewaardeerd!

Mag ook wel eens gezegd worden!

Ik ben heeeeeeeeeeel blij met jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik loop achter de feiten aan met het volgen van de berichtjes...

Tijd om af te sluiten dus...

En jen, lees het bericht van Vol!

Nu echt mn mandje in, morgen werken en nu bij de gedachte eraan al doodmoe en dat terwijl ik het werk zo super vind...

Zit ergens iets mis in mij!

;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsssssssssssss Blondie: alsof 'jullie' niet hard werken! Dat hangt toch niet af van een papiertje / diploma. Kan maar zo zijn dat jullie veel harder werken, of veel harder voor gewerkt hebben....Niveau verschil in zorg zegt toch niets over het wel / niet 'harder' werken. Toen ik in de verpleging (onderwijs) werkte liepen de niveaus 3 zich de benen uit het lijf....Daar konden de verpleegkundige nog van leren. ;)....Amen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier log ik nog effe voor in!

Thnx Jopie voor je mooie uiteenzetting, hier heb ik wat aan...

Moet er even over nadenken en gronden, maar zo tekenend en herkenbaar!

En lotus, ja dat bedoel ik nu juist...

Helaas hangt tegenwoordig alles af van papiertje!

En ja dat papiertje heb ik en mn jaren ervaring inmiddels ook,maar 20 jaar geleden had ik 2 linkerhanden en was ik blij dat een hulpje (zo werden ze toen genoemd) mij aan de hand wilde nemen om mij te leren een kont te wassen!

Dus hulde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Acanthus, lief dat je dat vraagt, ik was aan het bijlezen.

Hoop dat het met jou en overige aan- en afwezigen hier goed gaat. Zo te lezen wel.

Met mij gaat het eindelijk wat beter sinds een paar degen. Ik ben maandenlang heel erg moe geweest, ziekelijk gewoon, alsof er gewichten aan armen en benen hingen, terwijl ik goed en (te) lang sliep. Totaal geen energie, vandaar dat ik hier ook alleen maar gelezen heb en dat zelfs meestal achteraf.

Ook mails die ik naar vrienden en familie moet sturen, of bellen, lukte niet.

Pas vandaag had zomaar zin om wat extra's te doen.

Op Moederdag kwam oudste zoon met vrouw en kind, ik blij, ook omdat ik me toen ook wat beter voelde, ondanks dat ik 2 dagen gedronken had. Niet de hele dag, dat doe ik niet meer. Maar de vlg. was ik verkouden en heb nu nog steeds hoofdpijn.

Na 12 dagen (gelijk met Ietje) niet drinken, omdat ik 2 weken geen boodschappen had gedaan en dus niet in de gelegenheid geweest, vrijdag en zat. toch wijn gedronken.

Het was een hele kunst om elke dag warme maaltijden te maken van de voorraden.

Maar ik kreeg gasten (B&B) en moest dus wel.

Toch heb ik nu eigenlijk, na hier jaren te zijn geweest en nagedacht, ook over andermans ervaringen en strijd, dat, als ik het kan beperken tot 1 x per 2 weken drinken, dat voor mij haalbaar is.

Het is niet meer zo dat ik in een vicieuze cirkel kom en niet meer kan stoppen. Dat is uit mijn systeem.

Maar ik heb geen verplichtingen meer en vind wijn lekker en heb nog weinig toekomst voor me, dus waarom zou ik het mezelf helemaal ontzeggen?

Dat is dus mijn plan, maar mocht het de verkeerde kant (weer) op gaan, dan moet ik me nog maar eens beraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vol, 

ik ben aam het denken geweest.

Misschien moet ik man wat respijt geven, teren op oud vertrouwen, en voor mezelf voorlopig elders hulp zoeken.

Het is niet plezant om te zeggen, maar, hij is een beetje ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane,

welkom terug in je eigen land, toch ook wel fijn? Huis en vrienden?

Vorige week was hier een gast met zoon en een bus met daarin hun fietsen. Hij liet me die van hem zien, was er beretrots op en gaf een demonstratie, was idd indrukwekkend. Het merk heb ik opgeschreven: Brompton. Zegt je dat iets?

Ik vond hem wel zwaar, hij niet, maar hij had dan ook mijn zoon kunnen zijn.

Wat nog grappig was, hij zat eerst in de bouw en had nu een dansgroep, precies omgekeerd van mijn zoon. Of hoe zeg je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat grappig dat B&B, had ik niet gezien, zeker naast een toets geslagen of zo.

Komt omdat ik met een brace om zit te typen.

Hier was een conversatie over artrose, nou, wat je dus niet moet doen als je al artrose schade aan je hand hebt: er bovenop vallen.

Gaat de boel helemaal scheef staan. Erg lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi lidia

ja jaren een Br. gehad, een van de beste vouwfietsen die er zijn!

Helaas ging die naar de "tegen"partij bij de scheiding en ik heb sindsdien

3 of 4 goedkopere namaakBr. gehad. Nu een gazelle en eerlijk gezged

rijd ik er nog fijner op.

Fijn dat het weer wat beter gaat met je en ja hoe dat met drinken uitpakt

daar ben je wel zelf bij he. alert blijven maar en ons hier niet vergeten

dan helpt dat jou ook vast om niet te gaan sjoemelen met afspraken met jezelf :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, hoe zou ik jullie kunnen vergeten?

Is die Gazelle ook een vouwfiets?

 

Hoe komt het toch, dat toen ik XP had, ik ingelogd bleef, zolang de PC niet uitgeschakeld was, dus ook bij "standby" .

Als ik nu even ergens anders naar toe ga en niet eens het forum afsluit, ben ik uitgelogd.

Lastig, want ook het ww krijg ik niet opgeslagen, ook niet met deskundige hulp.

Nou ja, er zijn ergere dingen.

Welterusten voor degenen die slecht slapen en ook voor die goed slapen natuurlijk.

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt Mozilla toch?

bovenin zie je een + staan naast de kopjes die open staan, via + kun je een nieuwe site openen

en tussendoor terugkoppelen naar adb zonder dat je uitgelogd wordt.

 

ja is ook een vouwfiets, je hebt m denk ik gezien zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...