rapilos Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Goedeavond, Jen, Valt niet altijd allemaal mee he, Maar het van je afschrijven hier, en je gesteund voelen, herken ik maar al te goed. Ben de hele dag al hieper de piep, Rusteloos, kwam niets uit mijn handen, of het verkeerde. Morgen mijn portfolio naar het studie-instituut brengen op de fiets. Heb het geluk, dat het zo dicht bij is, dat ik dat kan fietsen, en niet op hoef te sturen. Maar eerst langs mijn werk, om de laatste examenstukken op te halen en ondertekent mee te nemen. Leidinggevende belde vandaag, dat alles in orde is, en dat ik het af kan halen gek is dat, dat je daar zo nerveus over kan zijn. Maar die dikke map, die ik morgen weg ga brengen, heeft me veel bloed zweet en tranen gekost. (nou ja Rapi, niet zo overdrijven he ) nee, maar zonder dolle, denk dat dat pak pas van me af valt, als ik alles ingeleverd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dat snap ik Blondie...Het gaat immers nu ook om Jen De vraag komt ook voort omdat mijn weder helft bereid was samen met mij te werken aan...Staat dan wat dichter bij nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dat is ook spannend Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Cru gesteld: ik weet niet wie hij is, hoe moet ik dan weten of ik van hem hou? Momenteel is het eerder "ik geef om hem". En omgekeerd? Geen idee. Oei Jen maar jullie zijn toch nog niet zolang geleden getrouwd? Ja en als je man medicatie slikt vlakt alles af ook zijn gevoelens voor jou. Ik kan me voorstellen dat je daar wanhopig van wordt, en je af vraagt hoe dat in de toekomst verder moet. 26 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Misschien moet mijn man eerst wat bedaren, blondie, voordat ik de vraag stel. Ik geef me dus nog een weekje ,) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen, ik heb je gelezen en ik leef met je mee. Ik heb alleen niet veel in te brengen omdat ik geen ervaring met zulke situaties heb. Zorg alleen dat je er zelf niet onderdoor gaat. Daar is niemand bij gebaat, ook je man niet. Sterkte Jen! Ik meld me meteen droog af. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Klopt Bol. Maar voor mijn huwelijk heb ik hem noch manisch noch depressief meegemaakt. Het vermoeden is zelfs dat ons huwelijk een trigger was. Erg verwarrend Dank je Gerrit 26 mei 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Begrijp je vraag wel Lotus, en het zette mij ook effe terug naar mijn ervaring dat ik wel wilde werken aan mijn relatie,maar mijn vorige relatie niet... Soms kan ik in mijn enthousiasme voorbij gaan aan de anderen. Wil dan te graag helpen! Hulpverlenersvalkuil? Rapilos, afsluiting van belangrijke mijlpaal wederom in je leven... Een studie met resultaat welke er mag wezen... Mag je best nerveus voor zijn, maar je hebt het toch maar geflikt! Trots mag je zijn! :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik vind portfolio ook zo'n machtig begrip. Zou ik ook wel willen hebben :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dank je Blondie, Zo voelt het ook, een afsluiting, van een toch wel hectische periode Jen, een jaar geleden wist ik niet eens wat een portfolio was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Hoi allemaal, pittig Jen...en hier ook geen ervaring dus kan je geen 'advies' geven, alleen welgemeende steun..goed dat hier van je af kunt schrijven. Ik meld me zo af...droog... Fijne avond, goeie nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 En nu heb je er al een, haha. Ik ga ook zo eens een nieuw woord leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen, niet vervelend bedoeld hoor, maar steek je nu niet je koppie in het zand? Het speelt nu, dus waarom nu niet aanpakken en bespreekbaar maken... Over een week of wat is alles weer enigszins gestabiliseerd wat meestentijds gebeurt bij manisch depressief gedrag en dan... Wachten op? Advies : Bespreek het in ieder geval met behandelaars van je hubbie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Portfolio... Pfff, niet mijn ding om te hebben! Zit me meer tegen dan voor! Ook wel eens lastig, te hoog geschoold zijn tegenwoordig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Nee blondie, ik hoop net dat ik beter met mijn man kan praten als het gestabiliseerd is. Nu is hij egocentrischer dan hij gewoonlijk is, moeilijker bereikbaar. En ik vind het vermoeiend dus, maar dat niet alleen, het lijkt weinig op te leveren. Bem eigenlijk erg blij dat hij naar een vriend is en ik alleen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dat begrijp ik, Jen! Is niet makkelijk. Maar kun je het evt wel al aankaarten bij zijn behandelaars? En zoals voorheen al werd voorgesteld denk ik zeker dat lotgenotencontact een winst zou kunnen geven voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 jops, ik lees je. Edoch. Het is sowiso moeilijk om iemand an sich te kennen, maar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Blondie, ik heb gelukkig al contact met zijn behandelaar. Misschien ook eens zoeken naar lotgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ja Blondie, Te hoog geschoold, is vaak te duur, en kan dan ook weer tegen je werken. Neem aan, dat je meer werk kan vinden, als verzorgende, maar dat verdient natuurlijk wat minder dan Hoe dan ook, ik zit daar weer onder, en dat is eigenlijk weer net iets te weinig. Hoe dan ook Ik ga verstandig zijn, en naar bed. Hoop, dat ik kan slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik moet toegeven dat ik mijn vorige man door en door kende (en zelfs nog een beetje ken, denk ik). Nu lukt het niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Rap: Wat fijn joh dat je de hel mik mak morgen in kunt leveren. Je levenswerk :-) Morgen met een gerust hart fluitend en trots terug op je fietsje. Nog laten aftekenen voor ontvangst, of is dat niet nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Ik ben redelijk hoog geschoold met handicap, dat is beslist niet gemakkelijk! -- waarmee ik de aandacht niet naar mij probeerde te trekken haha 26 mei 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen..ik heb net alles eens gelezen en er komen twee dingen in me op ten eerste .. wil je wel een antwoord op je vraag zónder begeleiding in het zoeken/vinden van het antwoord? Juist in de fase waarin hij nu zit, lijkt me een derde partij héél waardevol ten tweede .. de term 'wake-up' Ik zou me kunnen voorstellen dat hij door jouw aanpassingen aan zijn gedrag nog niet écht tegen een keiharde muur aanloopt die hem doet inzien dat hij door zijn gedrag een grens bereikt heeft bij jou. Zou het kunnen helpen om niet langer te buigen naar zijn buien, maar hem te laten "barsten" ? Dit klinkt harder dan ik het bedoel, ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel ? Ik heb leuke dag gehad, ga lekker droog met een boek naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ja Lotus, Ik moet het zeker laten aftekenen voor ontvangst. Moet dat niet vergeten! Nu echt weg hoor, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik loop met mijn berichtjes dus weer mega achter....Ik kak er weer achter aan Maar onder tussen, zieke zoon verzorgd, muis gevangen in zijn slaapkamer kast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden