bolletje Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Even een klein berichtje tussendoor. Bij het schoon maken van m'n toetsenbord ben ik wat dingetjes kwijt geraakt, dus dag toetsenbord.Morgen even een andere kopen. ga voor nu afsluiten mensen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 je poetst te fanatiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ik heb ruzie met VM :-o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hallo lieve mensen, Heb een heerlijke dag gehad. Lekker gewandeld, met latex op het balkon gezeten. Vanavond heerlijk asperges met zalm gegeten, nog steeds op dat zelfde balkon. Zelfs een beetje bijgekleurd. Was weggestreken, geeft een fijn ontspannen gevoel Ruzie Jen? Daar heb je niks aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Bollie, is de helft van haar toetsen kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ach nee, niet echt Rapilos. Gewoon andere politieke mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ach nee, niet echt Rapilos. Gewoon andere politieke mening. Oh, ja dat kan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ik kom even binnen vallen. Dood moe. Etentje was op zich gezellig en lekker. Maar dat bier voor / tijdens/ na....en dan nog met de hele bubs de kroeg in willen. Daar had ik dus geen zin meer in. Ik meld me vast droog af. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goed gedaan Lotus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Lotus, Jij staat morgen fris weer op moet je maar denken, en zij zitten lekker met een katerkop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ook Lotus weer veilig thuis, mooi! Ik meld mij af voor vandaag. Fijne avond, goede nacht voor iedereen. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Meld me droog af....welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Flink zo, Agnieta! Tja, ik weet niet hoe het in Nederland is maar in Belgie kunnen de gemoederen wel eens oplopen bij verkiezingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Het klinkt alsof je politiek iets stoms vindt, Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ik ga droog mijn bed in Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hier gaan de luikjes ook weer dicht...wekker gaat weer vroeg af Veel mooie dingen gelezen hier... Ik zeg truste Fris drink je niet zoveel van want je krijgt er geen genoegdoening van... Alcoholvrij dronk ik veel met stoppen en werd automatisch steeds minder en nu nog af en toe En het triggert me ook niet als ik het drink nu...kom niet verder als 1 blikje En zo gaat het ook met fris Ben helemaal geen drinkert meer...scheelt wel veel plassen snachts Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 ben ik de hekkensluiter? slaap lekker dan lazy jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden