Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Lotus;

5 kwartier in een uur? Ik kan meer hoor! ;-)

Maar begrijp wat je bedoelt.

Maar een beetje ADHD

Suikertje, als doggie geholpen is zou het een klik kunnen geven,maar dat is een kwestie van onderzoeken en uitproberen...

Beloof niks, maar mocht je interesse hebben kunnen we effe kijken hoe en wat,etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een treurig beeld Jopi! Maar dan de skate achter de rolstoel....Geweldig! Mijn zoon heeft een aangepaste fiets. Achter een grote brede bagagedrager, ook erg handig voor het vervoer van mensen, dier, spullen en boodschappen :-) Geniet van je wel verdiende vrije dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje, ik vind je een lieverd!

Ik jou ook en ik weet zeker dat als ik in jouw buurt zou wonen en ik ieder dag met de bus zou moeten, ik jou bus zou kiezen ook al zou ik er twee uur vroeger voor uit m'n bed zou moeten. Jij rijdt zaaaaaaaalig. :)

Rapske :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen,

Maar heb je dan bleeh ochtenden omdat je een kater hebt, of omdat je gewoon geen zin hebt om te werken?

Als je een kater hebt, lijkt mij het antwoord simpel; Gewoon nooit drinken, als je de andere dag weer moet werken, toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er nog steeds niet uit Rap. Ik vind nog steeds de steen die ik hier geplaatst heb het mooiste maar toen ik vanmiddag dit aan mijn vriendinnen liet zien vonden zij de andere, grijze tegel erg mooi. Die was rustiger voor mijn huis. Dus nou weet ik het heel erg echt weer ff niet. Ze hebben gelijk want ik zie dat zelf ook wel.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig Bol. Ikzelf kan zoiets maar altijd moeilijk over zien (hoe komt het er daadwerkelijk uit te zien). En het is geen brood dat je even 'koopt'. Maar ja, nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het kiezen van een parkeerplaats al moeilijk vind...Broeha. Voor wanneer moet je beslissen? Rust in huis, rust in je hoofd?

Suiker wat een fijn aanbod heb je gekregen.

Jen: is het niet mogelijk om nu ondanks de situatie nu ook zoveel mogelijk routine en structuur aanbrengt?

Nu eerst eten. Lekker zoonlief is aan het koken ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Misschien kan je van de stenen er een paar mee naar huis nemen, het op de vloer leggen, en je dan inbeelden hoe dat zou staan.

En hoe jij dat zou vinden!!

En even niet naar je vriendinnen luisteren, wat zou JIJ dan vinden!

Moeilijk he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Lotus ik hoef niet persé vlug te beslissen want ze zouden me gisteren al een mailtje gestuurd hebben maar nog niets ontvangen. Dus ben ik ook niet zo vlug. en moeilijk is het omdat ik weet dat het daardoor hier een stuk drukker zou zijn. Het wordt dan gelukkig niet drukker in m'n hoofd hoor. :)

Weet je Raps. ik heb een goed voorstellingsvermogen en weet dat het drukker wordt hier maar het is zo mooi, er zit zoveel leven in dat natuursteen.

Maar van de andere kant hoe drukker iets lijkt des te rommeliger het aan uitstraling heeft en dat wil ik eigenlijk niet meer. Maar we komen er wel uit hoor, en als ik niet heel gauw iets hoor, ga ik ergens anders naar toe. Heb wel zo'n pesthekel aan mensen die hun afspraken niet na komen. Dat is al heel vaak bij deze mensen gebeurd omdat ze het veel te druk hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...