Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Goede morgen Frummers, Een hele fijne en vooral ook goede dag toegewenst. Voor een ieder die het nodig heeft heel veel kracht en sterkte. Blondie kon de slaap niet vatten. Heb je toch nog een oogje dicht kunnen doen? Jen en Rapi: hoe was de nacht voor jullie? Koffie en thee wordt vers gezet.... 23 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 En inmiddels staan de kofie en thee klaar. Goedemorgen lui. Voor velen de laatste werkdag van de week. Buiten is het droog, klein beetje wind en een heel heel voorzichtig zonnetje tussen toch wel aardig wat wolken door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen Lotus en Yvonne en de rest die wakkker is/wordt. Heb jij een beetje kunnen slapen Lotus? Je was er vroeg bij Hier ook vroeg wakker, Eerst kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen Suiker. Hoe ist met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Overigens.... Lotus, je komt vast nog wel even om een hoekje piepen, we zijn al een stukje verder in de meimaand hoor, het is vandaag 23 mai, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Hoi Yvonne, gaat wel redelijk, beetje op en af. Vanmorgen hier huisbezoek nav rechtzitting van vorige week. Maar goed dat is vanmiddag ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen, drukke dag gehad gister ....niet veel bijzonders te melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Eerst maar eens koffie en de krant, ben nog wat duf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Even rustig wakker worden dan maar Eline, ook goedemorgen overigens. Misschien wel goed dat bezoek vanmorgen Suiker? Napraten over de zitting, wat kan beter de volgende keer of zo? Want als ik me goed herinner was het niet gegaan zoals jij wilde toch? Hoop dat het gesprek je meevalt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Mooi, hoogste tijd voor mij. Ik wens allen een mooie dag. Ik mag naar buiten en naar mijn werk. Later luitjes, later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Excuus! Was de 3 er toch afgevallen Ik ben weer bij de tijd. Suiker: Sterkte straks! Ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt voor je. Moet je ook nog oefenen? Ik heb slecht geslapen. Maakt niet uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen, Door de melatonine tabletjes heb ik het idee beter te hebben geslapen, ook vandaag houd ik het droog, daarom start ik maar het dagpact: Dagpact: Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen frummers, Slaapproblemen en het gevecht daarmee. Ik heb nu twee nachten achtereen behoorlijk geslapen. Blondie had het slecht gisteravond en ook anderen hebben last. Het wordt op termijn allemaal weer beter, zegt men. Kop op dus! Dagpact: Super1975 MijnGerrit Fijne dag iedereen, later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Super: wat fijn dat je het idee hebt dat je door de melatonine beter geslapen hebt. En op het dagpact, klasse! Deze dame heeft ook een drukke dag. Er moet nog veel gedaan worden, rond gebreid worden en geregeld worden. Dus in de benen.... Ik kom vandaag nog wel even aanwaaien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen, koffie! 23 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Weinig geslapen,maar na het van mij afschrijven toch wat... Vandaag mijn bank halen. Nu maar hopen dat ie door de deuropening past, word kielekiele! Effe een bakkie om wakker te worden! Dagpact: Super1975 MijnGerrit Blondie6173 23 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goeie morgen mensen Sugar heel goed dat je zo gaat denken hoor, aan alles komt een eind, ook aan dingen waar je tegenop ziet. A3 wat een mooie ervaring zeg met al die wilde dieren. Dat maakt je dag helemaal goed. Blondie het beste is dat je probeert toch te blijven liggen. Af en toe val je dan toch in slaap ook al merk je daar zelf niets van, is mij ooit gezegd. Dadelijk boodschappen doen en vanmiddag schilderen. Het is hier somber maar vanmiddag komt de af en toe toch te voorschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Das mooi Wijfie. Ga je dan ook zelf naar die muziekbijeenkomsten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Merk dat van mij af schrijven dan ook goed werkt, Bol! Dus ga dat maar weer oppakken... Don't change a winning thing!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ja Blondie jij voelt zelf het beste aan wat voor jou werkt. En van je afschrijven is altijd goed. Je deelt en staat op dat moment toch stil bij je gevoelens als je opschrijft. Kan je het vandaag wat rustigaan doen? Fijn dat je minder afhankelijk gaat worden Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Rustig wat betreft werk, tot dinsdag vrij! Maar nog genoeg te doen op mijn landgoed. Dat is goed, want stilzitten... Brrrrr! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Blondie: Fijn dat het schrijven je geholpen heeft! Succes vandaag! Wijfie: Tuf tuf....Wat een heerlijkheid!! Lekker van genieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Mogge voor iedereen die fijn of minder fijn heeft geslapen Er komen nog genoeg nachten dus genoeg kansen. Ik was altijd bang om niet te kunnen slapen....das ook zo een reden geweest dat ik dronk Eigenlijk zal ik het ook wel niet worden..een goede slaper...ik heb me daar nu bij neergelegd...en dat slaapt al een stuk rustiger De pieker momenten leveren vaak nog best wat positiefs op Piekeren het klinkt zo negatief. Tis wel vaak een plek waar het stil is...waar ik kan voelen wat ik denk..waar emoties loskomen Waar mijn emoties werkelijk aandacht krijgen die ze verdienen Omdat ik daar overdag niet genoeg tijd voor maak Eigenlijk horen ik en mijn gevoelens nog maar pas bij elkaar..we moeten nog veel ontdekken samen Weet zeker dat het mijn beste maatje word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Mooi gesproken Hut. Ik heb ook niet denderend geslapen...Heel vaak wakker en (ik noem het voor het gemak toch maar even zo) ...piekeren. Maar onder tussen luisteren naar de regen en stilte...Dat kan ik nu zo zonder drank...Das dan toch genieten (nooit gedacht) En mijn bed is toch een 'veilig' plekkie :-) Als ik voorheen niet kon slapen draaide ik nog wel eens (meditatie) muziek....Nu al luisteren naar de geluiden snachts is dat voor mij de meditatie...Mmmm grappig ook wel. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Eerste huishoudsessie achter de rug, moet er toch een beetje netjes uitzien. Iedereen sterkte gewenst die het moeilijk hebben. Hoop dat het een goede dag zal worden vandaag. Wijfie, heel mooi dat je een bolide krijgt, ben je minder afhankelijker van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden