Jen Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hm mijn psych heeft niet echt een dramatische inslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 ja, ik denk dat hij wil zeggen dat mijn echtgenoot ziek is, zieker dan ik. Dat is het nou net....denk......hij zei wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Relatie hoor je gelijkwaardig te zijn.....vind ik ook maar is dit de werkelijk heid Ken maar weinig relaties die gelijkwaardig zijn incl de mijne Kan wezen dat ik dit nog niet goed zie....heb ook nog niet zolang mijn ogen open 22 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Wat klinkt er een frustratie door in je laatste bericht Agnieta. Andere ervaringen hier. Maar goed ieder zijn of haar eigen ervaringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Er mag gestemt worden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Mijn stem is uitgebracht, itt gemeenteraadsverkiezingen durfde ik nu wel naar stembureau. Trots op mezelf daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Dikke pluim suiker...holland trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ik ga maar weer eens warm eten, pasta. Kwam bij stembureau met id kaart en ze kijken dan goed naar foto en ja hoor, bent u dat meneer, wat bent u afgevallen. pfff, rot op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Zelfs mijn bierbuik is grotendeels verdwenen en dat begrijp ik dan ook niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Zo, weer bijgelezen. Fijn dat je toch er weer bent Suiker! Ik hoop dat er vlot duidelijkheid is. Lotus even in de dip. Bloemetje voor jou Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hoe belangrijk is gelijkwaardig in de liefde? Ik ben zelf ook al 32 jaar bij dezelfde man Kon het altijd goed handelen met drank...de mindere zijn/worden Voelt niet goed meer nu Dus ja hier werk aan de winkel...wil de relatie toekomst hebben nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Als het over relaties gaat haak ik af, puinhoop van gemaakt. Had misschien meer Oprah of Phill moeten kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hier eten suiker...zo eerst stemmen en dan 3 uur weken...dus vanavond van mij geen last Rijst..kip..roerbakgroente ..lekker heet Eet smakelijk...fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Oh en suiker....ik was ook geen lievertje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ik meld me alvast droog af mensen. Fijne dag verder, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ben er weer. Maar even zitten spuien bij vriendin. Heeft vergelijkbare meegemaakte situatie, praat makkelijk. En nu weer ...hups verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemiddag, Hele hectische, rare dag gehad vandaag. Een van de bewoners overleden, 1 bijna, en nu weer helemaal bij de tijd , Er gebeurde nog veel meer, maar pfff, even een half uurtje gaan liggen, anders trek ik de yoga niet meer. Ben trouwens zooo benieuwd hoe het met Blondie is afgelopen vandaag. Hoop dat ze zich nog meld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemiddag, Nou, ik zit niet de hele dag in de auto hoor. Maar ik ga voorlopig wel iedere dag rijden. Om er weer aan te wennen. Verder alles goed hier. Tot morgen. Hanneke huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ga naar yoga, Kom vanavond nog wel heel even piepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Goeie avond mensen hier ben ik weer, Lotus altijd goed om te praten, zeker als dat met iemand is die een vergelijkbare situatie heeft mee gemaakt. je raakt dan toch een hoop kwijt. Sugar, knap gedaan man, jij komt er wel. Zeker weten je bent goed bezig. Rapi, rot als de rotervaringen allemaal tegelijk komen, dat kost zo'n hoop energie. Goed dat je toe geeft en even lekker gaat liggen. Ik vind het heel fijn dat we iets van Jopske gehoord hebben vandaag. Ach het is zo'n sterke kanjer. Ze komt er zeker weer bovenop. Dat is het voordeel als je altijd kijkt naar wat jouw aandeel is en je gevoelens goed onderzoekt. maar daar is een hoop lef vor nodig en dat heeft ze. Ja ik hoop ook iets van Eline te horen, maar ze zal zeker wel even wat laten weten. Vandaag alle rommel nog naar de stort gebracht, electra gemaakt, en boodschappen gedaan. Dus weer lekker bezig geweest. Verder weet ik nog steeds niet welke keuze ik moet maken w.b. de tegels. Maar ik heb een voorkeur voor de tegels die ik gisteren op de foto, geplaatst heb hier. die vind ik toch wel erg mooi. 22 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Fruitvloog als je zin hebt om te lezen kun je dat misschien veel gaan doen, of een hobby waar je je arm niet mee belast. Goh ja het is zo moeilijk om iets te gaan doen zonder daarbij je armen niet te hoeven te gebruiken. Ja hardlopen of zo. Hoop dat je eruit komt joh. Rot als je je moet gaan zitten vervelen omdat je niets kunt doen. Sterkte. Zo vanavond finale Darten. 2 nederlanders hebben het tot nu gehaald dus moet er toch een kunnen winnen Ga kijken. Kom nog wel ff binnen wipen vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Come on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 "Ooit een normaal mens ontmoet?" (leus uit de psychiatrie) Precies dit wilde ik tikken als reactie op normale vs mensen die anders zijn. De leus heeft trouwens een tweede zin, "Ooit een normaal mens ontmoet?" en beviel het.... Wat zou een wereld vol normale mensen toch saai zijn! Calvinistisch ook in de zin van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Nee hoor laat iedereen lekker uniek zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ik hou er niet zo van om mezelf als "anders" te zien. Dat zou voor mij hoogmoedig aanvoelen. Mijn psychiater zei me gisteren dat ik in mijn relatie de sterkere ben. Dat vind ik niet prettig. Waarom vind je het niet prettig om de sterkere te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Erik: De poster vergeet ik denk ik nooit. Stigmatisering is het thema van de week van de psychiatrie. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden