Spring naar bijdragen

Donderdag 22 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Relatie hoor je gelijkwaardig te zijn.....vind ik ook maar is dit de werkelijk heid

Ken maar weinig relaties die gelijkwaardig zijn incl de mijne

Kan wezen dat ik dit nog niet goed zie....heb ook nog niet zolang mijn ogen open

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer bijgelezen.

Fijn dat je toch er weer bent Suiker!

Ik hoop dat er vlot duidelijkheid is.

Lotus even in de dip. Bloemetje voor jou :rose:

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Hele hectische, rare dag gehad vandaag.

Een van de bewoners overleden, 1 bijna, en nu weer helemaal bij de tijd :blush: ,

Er gebeurde nog veel meer, maar pfff, even een half uurtje gaan liggen, anders trek ik de yoga niet meer.

Ben trouwens zooo benieuwd hoe het met Blondie is afgelopen vandaag.

Hoop dat ze zich nog meld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen hier ben ik weer,

Lotus altijd goed om te praten, zeker als dat met iemand is die een vergelijkbare situatie heeft mee gemaakt. je raakt dan toch een hoop kwijt. :rose:

Sugar, knap gedaan man, jij komt er wel. Zeker weten je bent goed bezig.

Rapi, rot als de rotervaringen allemaal tegelijk komen, dat kost zo'n hoop energie. Goed dat je toe geeft en even lekker gaat liggen. :lips:

Ik vind het heel fijn dat we iets van Jopske gehoord hebben vandaag. Ach het is zo'n sterke kanjer. Ze komt er zeker weer bovenop. Dat is het voordeel als je altijd kijkt naar wat jouw aandeel is en je gevoelens goed onderzoekt. maar daar is een hoop lef vor nodig en dat heeft ze. :)

Ja ik hoop ook iets van Eline te horen, maar ze zal zeker wel even wat laten weten.

Vandaag alle rommel nog naar de stort gebracht, electra gemaakt, en boodschappen gedaan. Dus weer lekker bezig geweest.

Verder weet ik nog steeds niet welke keuze ik moet maken w.b. de tegels. Maar ik heb een voorkeur voor de tegels die ik gisteren op de foto, geplaatst heb hier. die vind ik toch wel erg mooi. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvloog als je zin hebt om te lezen kun je dat misschien veel gaan doen, of een hobby waar je je arm niet mee belast. Goh ja het is zo moeilijk om iets te gaan doen zonder daarbij je armen niet te hoeven te gebruiken. Ja hardlopen of zo. Hoop dat je eruit komt joh. Rot als je je moet gaan zitten vervelen omdat je niets kunt doen. Sterkte. :rose:

Zo vanavond finale Darten. 2 nederlanders  hebben het tot nu gehaald dus moet er toch een kunnen winnen :P

Ga kijken. Kom nog wel ff binnen wipen vanavond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ooit een normaal mens ontmoet?" (leus uit de psychiatrie)

Precies dit wilde ik tikken als reactie op normale vs mensen die anders zijn. De leus heeft trouwens een tweede zin, "Ooit een normaal mens ontmoet?" en beviel het....

Wat zou een wereld vol normale mensen toch saai zijn! Calvinistisch ook in de zin van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Nee hoor laat iedereen lekker uniek zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou er niet zo van om mezelf als "anders" te zien. Dat zou voor mij hoogmoedig aanvoelen.

Mijn psychiater zei me gisteren dat ik in mijn relatie de sterkere ben. Dat vind ik niet prettig.

Waarom vind je het niet prettig om de sterkere te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...