Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Leuk is dat he Ietje! Is het blog buiten deze site om? Ik neem aan van wel...Zo leuk hoe jij je daar instort. Ook goed dat je iets om handen hebt wat je leuk vind, waar je plezier aan beleefd. Zo belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Goedemorgen (nog net),beste mensen, Laatste examen zit erop. Meteen een paar uurtjes opgenomen, zodat ik het op mijn gemak kan uitwerken vanmiddag, Man, ik heb me er toch een partij druk om gemaakt. Onrustig geslapen daar door. Er waren ong. 12 mensen, waar ik een soort presentatie voor moest geven. Dat is toch beter gegaan, als ik dacht. Dacht, dat ik na 10 min. wel uitgepraat zou zijn, maar heb met gemak, de 3 kwartier volgemaakt. Veel complimenten ook gehad. Pfff. bloei weer helemaal op. Mens, wat een opluchting, dat het achter de rug is. Nu nog even de puntjes op de i, nog wat dingetjes uitwerken en laten ondertekenen. Portfolio opsturen, en dan maar wachten op de diploma uitreiking huttula, erik en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Oooooooohhhhhhhhhh wat fijn Rapi!! Wat een feest om dit te lezen. Ik ben blij voor je. Koop maar vast een gouden lijst voor je diploma. Zo dubbel en dwars verdiend. Je hebt er zo hard voor gewerkt. En respect dat op jou leeftijd. Je hebt ze toch maar mooi allemaal 'een poepie' laten ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Dank je lotus, Ben ook blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Helemaal super rapilos! Wanneer is diploma uitreiking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Helemaal super rapilos! Wanneer is diploma uitreiking? Geen idee, Blondie, Moet me daarvoor opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Hier net terug van landgoed... Zo nog effe de stad in voor een nieuwe bril! Moet mezelf echt bezig houden om maar niet aan mijn afspraak bij de psych te denken... Vermoed dat ze gaat voorstellen om een start te maken met traumaverwerking en ik merk nu al dat ik mijn kop in het zand wil steken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 ? Ervoor opgeven, voor diploma uitreiking? Oké, tijden veranderen en ik verander geloof ik niet snel genoeg mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Blondie, Het is een schriftelijk instituut, dus ieder studeert af op een ander tijdstip. Ik moet me er nog even in verdiepen, maar weet dat ik me er voor op moet geven. Ja, eigenlijk wel stom he, tegenwoordig, moet je echt overal zelf voor zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Als je dat papiertje maar krijgt, dat is belangrijkste! Zelfzorgmaatschappij,weer eens wat anders dan participatiemaatschappij. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Ik ben de hort weer op... Nogmaals gefeliciteerd rapilos, ben blij voor je! En nu snel solliciteren bij de thuiszorg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Sterkte Blondie! Trauma verwerking, niet leuk om te doorstaan. Ik heb er wel heeeeel veel baat bij gehad. Was voor mij ook zo nodig om verder te komen. Maar 'ik ga liever naar de kermis'..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Trouwens....Heb ik geen mooie (toepasselijke) avatar? Met dank aan Acanthus. Mijn dank is groot van hier tot gunter en weer terug (das een eind hoor) huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Ik heb nog op je parfumreisje gereageerd Lotusbloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Oh ga ik even loeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Als een berg tegen opzien.. Wat een werk moet je verrichten om de top te bereiken Eenmaal de top bereikt is er weer een mooi uitzicht ... Om vervolgens met frisse moed weer door te gaan Das het mooie van bergen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Wijfie, Misschien een goed idee, om weer je normale hoeveelheid AD te nemen. Ben je dat dan zelf gaan halveren, of is dat in overleg met de psych. geweest ? Weet wel, dat zelf halveren heel onverstandig is. Of anders kan het misschien, met een telefonisch overleg, i.v.m. je medicijnen. Sorry, voor mijn betutellend gedrag, maar ben gewoon wat bezorgd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Oh jee, Hoop niet dat ik nu zomaar wat op het forum heb gegooid, Dacht dat ik dat ergens gelezen had, dat wijfie, haar AD gehalveerd had,maar kan het nu nergens meer terug vinden. Sorry hoor, als het niet zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Wijfie...nu weet je waarom je AD slikt......daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Zo, weer bijgelezen. Erik lekker asperges eten, heerlijk. Ze zijn mij ook nog beloofd deze week en ik zie er naar uit. Leeftijdsverschil. Tsja. Ik ken voorbeelden waarbij dat al jarenlang geen enkel probleem is en voorbeelden, waarbij dat na een aantal jaren wel problematisch wordt. Het is niet goed te voorspellen lijkt me en is erg afhankelijk hoe beide partijen en omgeving er mee omgaan. Het lijkt geen principekwestie voor je te zijn. Misschien moet je het antwoord op je vraag maar even uitstellen en kijken hoe e.e.a. zich ontwikkeld? Jane's vakantie zit er bijna weer op, maar is wel erg leuk geweest. Alvast een goede thuisreis Jane! De fotoos zien we nog wel A3 wat een leuke posting! Dat bevestigt en motiveert mij ook weer; en anderen waarschijnlijk ook. Wijfie en Agnieta in gevecht met de tablets. Ik heb er geen en kan jullie er niet mee helpen. En als ik dit zo lees en mijn collega's soms zie knoeien met die dingen, dan weet ik niet of ik er wel een wil. Rapilos presentatie viel erg mee en was goed. Onthoud dat voor als je een keer iets anders nieuws moet doen, of weer een presentatie moet geven. We kunnen vaak veel meer dan we denken. Fijn dat je nu klaar bent en gefeliciteerd Rapi! Wijfie wat vind ik het vervelend dat je je zo rot voelt. Buiten “ maak een wandeling” en dat soort opmerkingen, heb ik ook niets zinnegs mee te delen; ik heb geen ervaring met AD. Anderen wel hier en neem hun adviezen s.v.p. ter harte. Sterkte Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Goedemiddag Alles is belangrijk Er van genieten ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Wijfie wat verstandig om te luisteren naar jezelf / je lichaam (en mensen met ervaring met AD). Ged gezorgd voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Suiker: ik heb je vandaag nog niet voorbij zien komen. Ook niet op je eigen draadje. Of heb ik je ergens gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Verstandig wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden