Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ach wijfie, dat snap ik. Ik geniet ontzettend van mijn honden. Misschien klinkt het overdreven, maar soms geven zij me zin in de dag. Is het geen optie voor jou om een nieuw hondje te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik denk wel dat de tweede hond voor mijn man een trigger was in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 ma ja in angst leven, dat is niks voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Zo, even bijgelezen. Eigenlijk is iedereen wel lekker bezig. Sommigen hebben weer een hobbeltje genomen, goed zo!  Ik heb zojuist mijn laatste opdrachten van de on-line behandeling gedaan. Nu even wachten op de afronding. Hoewel ik vooraf dacht, dat ze me daar echt niets nieuws konden vertellen, bleek dat toch niet helemaal te kloppen. Ik heb er echt wel wat aan gehad. Zou ik nou een mooi diploma krijgen  Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Wijfie, misschien toch weer een hondenbeest nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Appeltje: Geweldig gedaan. Top!  Jen: Fijn zo'n woefdram in de auto  Die van ons kan er ook wat van. Zelf daar waar de zwijnen hebben gezeten is een prima modderpool voor haar.  Nog lekker even genieten van het weer. Schiet lekker op zo in de tuin (klusjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ja, een mens moet het zich niet moeilijk maken. Ik probeer mezelf het leven zo aangenaam mogelijk te maken en me te omringen met mensen en dieren en dingen die me blij maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 zag net die foto van een sneeuwlandschapshuis jen  helemaal bijgelezen weer en inmiddels 6 x eruit geknikkerd genoeg voor vandaag dus hier gaat het bruine leventje gewoon verder truste alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik meld me (droog) af voor vandaag. Goede nacht iedereen straks. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Productieve dag vandaag, dus tevreden gevoel eraan overgehouden. Merkte vandaag dat ik nu ik mijn lijstje met wat ik wil doen klein hou, er op de een of andere manier daardoor uiteindelijk meer uit mijn handen komt... Alsof ik dat heuveltje met gemak neem en uiteindelijk op de top van de berg sta ??? Moet ik effe over nadenken... Afijn, ik duik zo mijn mandje in met een fijn tevreden gevoel, voor herhaling vatbaar! Fijne avond nog huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Zooooooooo moe, ook hier mijn bedje in.. Ik kom aan meechatten niet toe, latersssszzzz. ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Maar in mijn hart en gedachten bij jullie hoor!! Veel liefs en sterkte voor wie het nodig heeft! Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ook ik meld me vast droog af (droog is niet van het zonnige weer) Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Bijna bedtijd hier ook Vandaag heerlijke dag gehad op de mountainbike met man samen Om zijn hulp gevraagd voor de "door-de-week-dagen" . Eigenlijk weinig over gepraat, omdat we dit in een eerdere periode al samen met verslavingszorg gedaan hebben. Puur vertellen van mijn doelen helpt al. Vandaag gewoon met cola op terras (leuk dat mountainbiken!) Welterusten, tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Mijn gerrit ..ik heb leefstijltraining gedaan 3 jaar geleden van tactus en kreeg een certificaat Ik was toen toch wel blij met certificaat...het onmogelijke was mogelijk geworden Ik heb hem nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 (bewerkt) 18 mei 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Heee, er is nog iemand, Acanthus, ineens lag de startpagina eruit en bleek ik uitgelogd, maar het is nu weer goed. Met jou ook? Vandaag is het een week dat ik niet gedronken heb en eigenlijk ook geen behoefte aan, dat is wat anders dan er niet aan denken. Voor het laatst op Moederdag samen met oudste zoon, die zo maar zo'n fles wiite bubbeltjes, die zo in de mode zijn, meenam Tot mijn stomme verbazing, want ik dacht dat hij helemaal niet meer dronk, maar hij was na jaren eindelijk van de antibiotica af, dit was nog over v.d. verjaardag van zijn vrouw, de vorige dag. Ik bescherm mezelf wel door helemaal geen boodschappen meer te doen. Is wel een leuke uitdaging, er is altijd nog van alles in huis om eten te maken. Vooral omdat ik nog verschillende soorten groente had, verpakkingen zijn altijd te groot. Heb jij nog iets nieuws te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik ben aan het afbouwen vanaf 1 maart.  Vanaf 9 mei stabiel de helft van wat ik de laatste jaren dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar lukte niet, als ik eenmaal begin, moet het ook op. Het is alleen jammer dat ik me n u niet beter voel, sinds maandag verkouden, vooral hoofdpijn en 's nachts keelpijn. Ik neem nooit pijn stillers, maar vanavond toch ,maar een paracetamol met codeïne, uit Marocco toen ik daar zo'n vreselijke zware kou, griep, denk ik, had. Maar hielp niet, net 1 erbij genomen, ben het zat die hoofdpijn. Kijk dat zou niet kunnen als ik gedron ken had, daar ben ik altijd heel streng in geweest, je maag heeft het al zwaar genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik wens je welterusten, als je nog antwoord, lees ik dat morgen wel, o.k.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Trustte, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Slaapproblemen wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 (bewerkt) 19 mei 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden